zondag 26 september 2010

Naar de beurs geweest !!!



Hier zie je mijn girls Daphne en Femke die zich uitleven met al de super leuke spullen die ik op de beurs heb gekocht!
Dus eerst voor hen aan de stempel gegaan , daarna pas voor mezelf !
Morgen zullen jullie pas een postje zien met wat beurs-spul :-)
Ik hab gisteren tot mijn grote vreugde ook de Magnolia Ink gevonden in de 'gazettenwinkel' hier in de buurt, direct meegebracht natuurlijk!
Daphne (de oudste) was er daarnet in aan het bladeren en ik citeer "mama, dit zo mooi, ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen "
Opvolging verzekerd denk ik zo!

Liefs
Margo

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je dochtertjes zouden net een tweeling kunnen zijn, zo hard lijken ze op elkaar. Ik heb ook een Femke.
Ik ben vrijdag naar de beurs geweest, ook leuke spulletjes gekocht.
Woon jij in Belgiƫ ?
grtjes
Christa

chantal zei

ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht! Leuk je te hebben ontmoet. Liefs Chantal

Sonja zei

Aha, je bent er toch nog geraakt ... Ben benieuwd wat je gekocht hebt ;o)

groetjes,
Sonja

Mandy zei

Just popping onto say thanks for becoming a follower of our new challenge,Sparkle Dreams Challenge look forward to seeing you on the 1st October for our first challenge...
The Sparkle DT