vrijdag 1 oktober 2010

welkom thuis kaartje voor Yvonne

Lieve volgers, heel erg bedankt dat jullie regelmatig bij mij komen kijken en zo veel berichtjes achterlaten, ik ben er altijd heel erg blij mee !

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij Yvonne, het was een "welkom-thuis"-kaartje dat je moest maken en omdat ik heb meegedaan krijg ik een verrassing ... !!!! Spannend he !!!!
De stempel is van Magnolia ...(verrassing he) :)
Het papier is van Artemio en van De Agostini, ingekleurd met de copics, de sleutel was een stansje ...
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ...
Liefs
Margo

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De magnolia in de herfst blaadjes heb ik voor je als je wilt.

stuur even een email.

lookaroudnthecorner@hotmail.com

chantal zei

wauw Margo, knappe magnoliakaart. Je zou zeggen dat je verliefd bent op mangnolia's! hihihi liefs Chantal

Nora zei

Leuk kaartje Margo!

angelique (anlou) zei

wat een prachtig kaartje meis
ik wil je even heel erg bedanken voor het kaartje wat je hebt gestuurd meis, ze zind het erg mooi, het gaat heel slecht met haar, ze heeft nu elk uur een morfine shot nodig
liefs angelique

Sonja zei

Proficiat met je gewonnen candy ;o)

groetjes,
Sonja