zondag 20 maart 2011

Ja hoor ik ben er nog :)

Goeie avond iedereen !
Ja ik ben er nog wel hoor !
Ik heb echter een heel erg drukke week achter de rug !
Heb de hele week erge hoofdpijn gehad met donderdag weer een goeie migraine, maar ik ben ondertussen begonnen met een kuur om mijn lever te zuiveren en hoop dat mijn hoofdpijn hiermee een beetje oplost en dat ik eindelijk ook mijn energie weer een beetje op peil krijg!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart !
Het waren er 35 en daar was ik eerlijk gezegd wel een beetje van verschoten !
THANKS !!!!!!


Dit verjaardagskaartje maakte ik voor het zoontje van een collega, het is niet zo speciaal maar zo'n bericht zonder kaartje vind ik ook maar zozo :)
Voor deze kaart heb ik eigenlijk geen afbeelding ingekleurd want ik 'sukkelde' wat met de tekeningen die ik op internet vond !

Er moesten ook nog een aantal uitnodigingen voor het feestje bij en die heb ik in dezelfde stijl gemaakt, dat vond ik wel leuk !
Voor deze uitnodigingen heb ik wel verkleinde inkleurplaten gebruikt die ik dan heb ingekleurd met copics.

Verder wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten maar ik vind als ik op jullie klik geen blog, kan dat?
Ik probeer steeds om bij mijn volgers terug te gaan kijken en ook volger te worden, dat vind ik maar zo netjes, dus reageer en zet je blog erin, dan kom ik graag op bezoek !

Ik ben vorige week begonnen met mijn knutselkast op te ruimen en moet met het schaamrood op mijn wangen toegeven dat ik ontzettend veel spulletjes heb liggen en vooral heel erg veel papier, ik ben daarom erg kritisch door alles aan het doorgaan, wat wel wil zeggen dat de vloer van de living hier bezaaid ligt met dozen en doosjes en stapels papier :)
De spulletjes die ik niet gebruik ga ik allemaal weggeven aan mijn volgers als jullie er interesse voor hebben dus houd mijn blogje in de gaten, er komt wat aan :)

Zo dat was het wel ongeveer en ik ga proberen om bij jullie blogs te komen kijken maar heb nog erg veel in te halen post dus het kan nog wel even duren !

Liefs
Margo

22 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Margo,
Blij je terug te horen! Ik vind het best een leuke, speelse kaart hoor! De bijpassende uitnodigingen zijn er heel leuk bij.
Ik voel me de laatste tijd ook niet zo goed. Een beetje oververmoeid denk ik en dan heb ik ook zo'n last van migraine (soms tot overgeven toe) Maar je zult dit wel herkennen hé. Ik wens je alvast veel energie toe en veel tijd om te knutselen!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

hoi margo, blij te zien dat je 'opdracht' gelukt is !!! leuke, stoere kleuren gebruikt ! dier ruitjes zijn helemaal top !!! mooi ! ik wens je alvast beterschap en hopelijk lukt het binnenkort beter. Dank je wel voor je lieve afdrukjes ! groetjes, martina
x

Sonja zei

jongenskaarten hoeven niet altijd veel om het lijf te hebben. Het is de afbeelding die bij hen telt. dus missie geslaagd.

groetjes,
Sonja

crealinedance zei

Hoi Stoere kaarten Gr.Nel

SandraR zei

Gave kaart, zeg!
Heel stoer!

Mijn blogadres, mocht je geïnteresserd zijn:
www.creasandra75.blogspot.com

En heel veel beterschap gewenst! Migraine is waardeloos, weet er helaas alles van... :-(

Lieve groet, Sandra

Monique zei

Wat zijn dit toffe kaartjes en uitnodigingen!
Helaas ken ik ook heel goed het stoute duiveltje 'migraine'.
Verzorg je maar goed.
Nog eens bedankt voor het verassingsenvelopje!
groetjes
Monique

Wendy ten Hove zei

Hi Margo!

Ha ha, dat heb ik ook gedaan dit weekend! Goed door m'n voorraad heen, grappig! De voorjaar in de bol, denk ik! Hopelijk is je migraine weer helemaal over en heb je weer nieuwe energie! Je kaarten zijn super, leuk!

Groetjes, Wendy

Anke zei

Wat een stoer kaartje.
liefs Tessa & Anke

McCrafty's Cards zei

Fabulous cards, I do like these images.
Kevin xx

Unknown zei

Super stoere kaart.
De jongen voor wie ze zijn zal ze vast erg leuk vinden.

Hoofdpijn en migaraine kan er over mee praten.
Helaas.
Groetjes en geniet van de nieuwe week
Brigitte

CreaLautje zei

Wat een mooie kaart zeg!!
onwijs gaaf gedaan!!
en nog heel eerg bedankt voor je afdrukjes en die enorm mooie kaart erbij!!!
ik ben er helemaal blij mee!!!
dikke knuffel en ik hoop dat de migraine weg zal blijven!!!

groetjes CreaLautje

Hetty zei

Ik vind je jongenskaart en uitnodigingen
super gaaf. Wat vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt gehad, Ik ben er ook mee bekend
en weet hoe vervelend dit is. Beterschap ermee en ik hoop dat kuur gaat aanslaan. Bij mij helpt
er niets dus moet er mee leven al zo'n 45 jaar.

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Wat een schattig setje heb je gemaakt, en beterschap met de hoofdpijn en energie krijgen, hopelijk door de zon hé, denk dat er veel mensen met hun energeipeil sukkelen nu hoor, het is al zo lang koud hé, de zon zal iedereen goed doen, die beesten die je erbij krijgt is iets anders, gisteren een hommel naast mij, vond het hebberig van dat beest, ze wil groter worden dan mij denk ik, jakkes zo een beest ség!!

Groetjes, Jaimie

Cindy Gay zei

Very cool stamps and colors.

Patricia zei

Dat heb je soms he van die drukke weken. En dan ook nog migraine...bah. Maar gelukkig ben je nu weer terug. Je kaart is leuk hoor. Succes met opruimen. Groetjes Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk stoer kaartje heb je gemaakt, de uitnodiging kaartjes zijn ook heel leuk.

groetjes jolande

Aleida zei

Mooie kaart en uitnodigingen! Migraine is bij mij ook geen onbekend onderwerp. Sterkte en opruimen, ruimte creeeren in huis en in je lijf zal best helpen.
groetjes,

manuela zei

Wat een mooie kaart zeg!!
onwijs leuk gedaan!!
Hoofdpijn en migaraine kan er over mee praten.
Helaas.
Succes met opruimen.
groetjes
Manuela

chantal zei

deze zijn echt geslaagd!
liefs Chantal

Lia zei

Vind je kaart heel stoer Margo, echt gaaf.
Ja er is eigenlijk teveel in mijn mandje gevallen, nog meer papier van Maja Design, zo gaaf, ook al voor de kerst en nog een stans van Magnolia, de vintage tag, natuurlijk 2 stempeltjes en het magazine, de leuke tekststempeltjes van Nicole in het nederlands, ben eigenlijk vergeten er een foto van te maken.

Groetjes Lia

Renata van Miltenburg zei

Wat een lekker stoere kaart, geweldige kleurcombi ook.

Warme groet, Renata

Anke zei

Hoi
Dank je wel voor het compliment op mijn verjaardagskaartjes. Je vroeg naar de kleurnummers van het rood. Dat zijn de copickleuren R46 en R59.
liefs Tessa & Anke