woensdag 20 april 2011

Drukke woensdag :)

He iedereen,
ik doe het mezelf aan hoor !
Heb 2 logées sinds gisteravond en dan is het girly-girly-tijd he !
Dus cupcakes maken en versieren, dit is de massa die de oven inging ...

En toen waren ze klaar ...

Ik heb me er zelf ook aan gewaagd om er enkele te versieren met de nieuwe spullen die ik gekocht had, maar ik vind het toch niet zo eenvoudig hoor !

Deze heeft Daphne (9) gemaakt

Deze heeft Jill (5) gemaakt, de eerste keer dat ze cakejes heeft versierd en ze vond het reuze !

En deze heeft Femke (6) gemaakt.
Ondertusen zijn ze allemaal versierd en zijn er al verschillende in de buikjes beland :)

Terwijl we moesten wachten tot de cakejes klaar waren, hebben we nog wat geknutseld, dit doosje heeft Jill gemaakt, da's ook de eerste keer dat ze hier geknutseld heeft, het is een nichtje van mijn girls en ze heeft 2 grote broers, dus thuis is het iets minder roos dan hier :)

Dit heeft Imke (10) gemaakt, zij moest echter wat vroeger weg, maar de cakejes en versieringen zijn met haar mee naar huis !

Dit heeft Femke gemaakt

En deze 2 heeft ons Daphne gemaakt !
Drukke dag dus maar wel leuk en vanavond terug alles kuisen of hoe dachten jullie dat mijn keuken er ondertussen uitziet ?
(Nee daar krijgen jullie geen foto van te zien)

Hopelijk heb ik vanavond toch nog wat tijd om zelf iets te maken !
Liefs
Margo

16 opmerkingen:

Monique zei

Wat is het bij je een gezellige boel zeg!
De kindjes amuseren zich wel zo te zien!
Nog een fijne woensdag!
groetjes
Monique

SandraR zei

Hahaha! Gezellig, zeg! Leuk voor de meiden dat je leuke dingen met ze doet, super!
Succes met opruimen enzo.

Groetjes, Sandra

Anneke zei

Heel gezellig is het bij jullie geweest :) Zo leuk, allemaal! En inderdaad cupcake's zijn moeilijker dat het eruit ziet he :) haha.. Had me er ook al aangewaagd. hihi
En mooie spullen hebben ze gemaakt!
Groetjes anneke

Unknown zei

Hoi Margo, het klinkt allemaal hartstikke gezellig! Ik heb het nog nooit gedaan, cupcakes versieren maar ik heb wel altijd van die versierde taarten gemaakt. Dat lijkt er wel een beetje op. Groetjes. Frea

peggy zei

Wat een drukte bij je. Maar het is blijkbaar wel heel gezellig geweest !!!


Peggy

Bep zei

Hoi Margo,

Dat ziet er lekker uit, en volgens mij valt heet nog niet mee om cupcakes te versieren.
En wat hebben ze leuk dingen gemaakt.

Gr...Bep

manuela zei

mmmm dat ziet er lekker uit en , het klinkt allemaal hartstikke gezellig! , En wat hebben ze leuk dingen gemaakt.

groetjes manuela

Anoniem zei

Dat zijn tenminste eetbare cupcakejes!!! ha! Die van mij zijn wat stoffig om in de mond te stoppen!!
Wat een mooie cakejes en de rest is ook zo mooi!
xxx
Dutch Tulip
Marja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zijn jullie creatief geweest, ziet er allemaal prachtig uit en de cupcakes zullen vast lekker smaken.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een super gezellige dag heb je gehad.
Veel geknutseld.
Groetjes Brigitte

Christine zei

Hallo Supermama!
Jij bent me d'er eentje! Maar ik moet je bewonderen hoor, zoveel tijd uittrekken voor de kindjes! Super gewoon!
Liefs
Christine

hennie zei

Geweldig Margo, ik had er wel bij willen zijn.
Liefs hennie.

Cindy Gay zei

Looks like you're creative in every sense of the word! Love the treats. Is that your daughter's artwork?

Het zonnetje in huis zei

Hallo margo,

séééééééééééééég nu krijg ik wel zin in muffins hé :-)
Maar wat een geweldig leuke (en voor u vermoeiende) dag hebben jullie gehad, fantastisch toch hé, daar vrolijken die knderen zo van op hé!
Tante Margo hou u maar vast, want die nichtjes willen terug komen:-)

Groetjes, Jaimie

Faye zei

Ooooooooh, I want them! xxx

Wendy ten Hove zei

Dolle boel zo bij jou! Wat leuk! Wat een creativiteit al, super, zeg! De cakejes zijn heerlijk, eh...heel mooi geworden! En mooie teken en plak projecten! A hebben de dames goed gedaan, en je hebt het vast druk, maar gezellig gegad!
Groetjes, Wendy