dinsdag 17 mei 2011

Vintage-dinsdag


Welkom nieuwe volgers !
Bedankt dat jullie mijn blogje volgen en dat jullie de tijd nemen om een reactie achter te laten !
Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen en jullie blogs te bezoeken !
Dit kaartje had ik al eens gepost vorige week, maar werd er door Blogger afgegooid !
Het is een eenvoudige vintage-kaart geworden met een plaatje van Marianne Design, de kleine swirl is ook Marianne Design en de grote is een Doohickey van Magnolia. De bloemen zijn zelfgemaakt met stansjes van Joy en ik heb gewerkt met splitpennetjes en spacers. Het papier weet ik eigenlijk niet meer :(
Ik heb gisteren nog goed geknutseld aan mijn blauwe kaart voor morgen, ze is bijna af en er steekt heel wat werk in maar ik ben wel erg tevreden met het resultaat !
Tot morgen in baby / licht-blauw !
Liefs
Margo

Geen opmerkingen: