zaterdag 31 oktober 2015

Kaartenuitdaging-248-ienieminie-kaartjes

Hallo iedereen,
welkom op mijn blog Miranda, heb je ook een blog ? Laat het dan even weten !
Vandaag heb ik voor jullie een hele serie ienieminie kaartjes voor de uitdaging van Cards en Scrap challenge.
Bovenstaande met stempeltjes uit de oude doos.

Hier eentje met de mal van de olifant van Marianne Design

Hier nog eentje met hetzelfde papier als de eerste reeks, malletje van MD en tekst van SU

De laatste kaartjes op een achtergrond van Distress-stains en met ienieminie stempeltjes.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes
Margo

17 opmerkingen:

Sylvia zei

Hallo Margo,

Mooie serie kleine kaartjes,Margo.De poesjes zijn zo leuk.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

wat een boel kaartjes Margo en allemaal zó leuk,
ik ben helemaal weg van de poesjes..lieffff
groetjes,
Ans

Je@net zei

Wat zijn ze allemaal leuk, Margo.
Allemaal erg leuke kleine kaartjes!

Anoniem zei

Wat leuk de diversiteit in de iniminie kaartjes Margo! De eerste dre zijn zo schattig, de volgende twee zo vrolijk en de laatste heb je een prachtige achtergrond gegeven!
Groetjes Chantal

Joanne kramer zei

wat een hoop en een mooie inimienie kaartjes! Prachtig zeg! groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi je kleine kaartjes Margo....allemaal even leuk....KNAP gedaan

groetjes Rosina

An Smets zei

Wat Ben je productief bezig geweest, mijn favorietje is het eerste kaartje. Maar de andere zijn ook Leuk.
Groetjes
An

Irene zei

Zo zeg jij hebt er ineens een vaart in, allemaal even leuk Margo !!

xx Irene

Miranda K zei

erg leuk gedaan. de eerste vind ik het leukste..de laatste heeft een prachtige achtergrond.. hier nog geen distress in mijn bezit.. maar als ik zie wat je er allemaal mee kan.. gaaf hoor.. groetjes Miranda
mirandamiep.blogspot.nl

Angelique zei

Wat een hoop, leuke ieniemienie kaartjes. Zo knap hoe je zoveel verschillende dingen kan maken.
Groetjes Angelique

Stempel er op los by Ilse zei

Ze zijn stuk voor stuk leuk geworden Margo.
Liefs
Ilse

Ellen zei

Ienieminiekaartjes.. leuk! Gaaf dat je een aantal totaal verschillende series hebt gemaakt. Ik weet niet welke ik moet 'kiezen'... ik denk of de bovenste of de onderste.

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Heel leuk kaartje met mooie kleuren en leuke details.

grtjs
Claudia

Sarah zei

Wat een leuke collectie en je blog ziet er helemaal anders uit !
Fijn weekend ! Liefs ☆ Sarah

Gerrina zei

Zo dat zijn er een boel! Mooi! Meest aansprekend voor mij zijn de fiets-minies, maar dat komt vast door al het stempelwerk... Groetjes, Gerrina

José zei

Wat een leuke kaartjes, van alles wat!

Bernadet zei

Superleuke kaartjes.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!