woensdag 24 augustus 2016

Bonjour


Vandaag een kaartje in dezelfde stijl als dat van gisteren en met hetzelfde papier.
Het klopt inderdaad dat het erg leuk is om zulke blokjes te gebruiktne GerJanne, maar ik koop ze meestal ook niet om dezelfde reden als jij , te veel papier ...
Maar ach, ooit zal ik misschien wel genoeg tijd hebben om het zelf allemaal te gebruiken.
En zin en inspiratie natuurlijk.
Ik was maandag en gisteren nog heerlijk alleen thuis na het werk maar ik ook al lag alles nog lekker uitgestald in de woonkamer, ik heb niets meer gemaakt.

Gisteren heb ik het overleefd met mijn lange broek, de broek zelf daarentegen .... 's middags wilde een collega een "Quick'ske" gaan doen, dus wij lekker op het terras daar gaan zitten met onze hamburger tot een klein jongetje van de tafel naast de onze in een driftbui schiet en het potje ketchup de grond op keilt ... de ketchup spatte tegen mijn collega haar been en ... tegen mijn splinternieuwe witte broek !!!!!! 
Ik heb ze 's avonds meteen in de machine gestoken en met vlekkenspul erop gezeten maar het mag niet baten, je ziet een paar oranje-achtige schijnen van waar de ketchup zat ...
Zie je wel dat ik mijn geld beter aan stempels en papier kan uitgeven dan aan kleren ... !!!!!

Fijne dag vandaag ! 

Groetjes
Margo

20 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een mooie schattige kaart heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Crea Astrid zei

Wat een mooie schattige kaart heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Nancy Soetaert zei

héél mooi kaartje, zelfde stempeltje als op Sarahs kaartje en helemaal anders. Altijd leuk om die variaties te zien!
wat zonde van je broek!
groetjes, nancy

Caroline zei

Weer zo lief kaartje en wat erg van je broek! Inderdaad, gewoon voortaan leuke stempels kopen en geen kleren hihi.
Groetjes Caroline

Joanne kramer zei

Wat een leukerd weer!! Oef...je broek, wat balen zeg. Ik heb wel eens een witte rok met spaghettisaus vlekken in de chloor gezet en daarna uitgewassen. Alle vlekken waren eruit... groetjes Joanne

Margreet zei

Ook dit is weer een schattig kaartje, Margo!
En wat zonde van je broek....heeft de moeder van het jongetje niet haar adres gegeven?
xxx Margreet

Je@net zei

Super schattig kaartje, Margo. Heel leuk gecombineerd zo.
Ooooh...en wat zonde van je broek. Daar zou ik toch even stevig van balen. Maar moest wel lachen om je reactie dat je beter je geld kunt uitgeven aan stempels en papier. Haha en dan voortaan gewoon in een overall een terrasje pakken. En zeker uit de buurt van jongetjes met driftbuien blijven :o)

Joke zei

Oh wat is dit schattig gemaakt Margo. Een heel lief kaartje.
En wat jammer joh van je nieuwe broek.......ik zou vreselijk balen dat weet ik weet. Wat is met een echt, helemaal witte broek of shirt dan wel eens doe is gewoon in een emmer warm water met een scheut chloor zetten. Vaak gaat het er dan wel uit.
Groetjes Joke

Marja zei

Wat een leuk kaartje Margo....ook een schatting stempeltje!
Wat een zonde van je nieuwe broek.
Groetjes Marja.

Ellen zei

Hahaha ja, ik heb ook de neiging om meer geld aan scrapspullen uit te geven, dan aan kleren. Wel balen van je nieuwe witte broek! Je kaartje is weer enig! Zo lief dat poesje. Mariken is nog op vakantie, maar we willen zeker naar het nieuwe atelier van Elke. We willen proberen samen met onze 'schoondochters' te gaan. Als het lukt om een datum te prikken laat ik het je meteen weten.

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Margo, I like the sweet image and the papers
Kevin xx

GerJanne zei

Hahaha, Margo, ja dat blijft toch een tic, he dat papier! Ik tel ze gewoon niet meer mee, hebik nu bedacht. Dus als ik naar mijn papiervoorraad kijk en de goedkope blokjes niet meetel, valt het reuze mee!! Dan mag ik al bijna weer nieuw papier kopen!
Je kaartje is super! Heel lief.
En wat balen van je broek. Heb je ossenhazen geprobeerd? Mijn vriendin had hetzelfde, alleen was het haar eigen schuld. We liepen in Utrecht en kochten een wrap met pittige saus. Ze nam en hap en er spoot rode hete saus op haat witte tuniek. We zijn Dille &Kamille in gegaan en hebben ossenkar zeep gekocht. Thuisgekomen alle vlekken goed ingesmeerd met ossengalzeep, een uurtje in laten werken en in de wasmachine.. Je gelooft het niet: niets meer van te zien.
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Gloeiende gloeiende!! Twee keer vertaalt de iPad mijn woord ossengalzeep. Waar bemoeit hij zich toch mee...pffffff.."

Sarah zei

Hey Margo, dat afdrukje ken ik! We plaatsen ze hem dan nog op dezelfde dag ook. Leuk! Jouwe is tof! Jammer van je broek!

Diny zei

Balen van je broek Margo....maar war GerJanne zegt is waar....ossengalzeep doet wonderen!
Gaaf kaartje heb je gemaakt!
Groetjes en succes!
Diny

Caroline Cards zei

Een leuke kaart! Wat vervelend van je broek. Hoop dat het met ossengalzeep wel lukt om 'm schoon te krijgen!
groetjes, Caroline

Caroline Cards zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Freubelmina zei

Echt een hele mooie kaart! Wat balen van je nieuwe broek!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Gerrina zei

Je kaart is weer mooi gecombineerd!
Maar niet zo mooi van je broek; zal je er toch een potje textielverf tegenaan moeten "gooien" om de broek nog verder te kunnen dragen... Groetjes, Gerrina

Yvette zei

Wat een leuke kaart met een schattig stempeltje. Zeker met ossengalzeep proberen je broek schoon te krijgen. Ik heb er al veel vlekken met kunnen verwijderen.
grtjs,
Yvette