dinsdag 6 december 2016

Miss Daisy December Challenge : Ribbon and/or Lace


Hallo iedereen,
vandaag een kerstkaartje op mijn blog.
Deze lieverd kan je als freebie verdienen op het blog van Margreet.
Ik ben ermee aan da slag gegaan om een kaartje te maken om deel te nemen aan de challenge Margreet heeft bedacht op de FB pagina van Miss Daisy stamps.

Ik heb de digi ingekleurd met de SU markers, die die ze niet meer verkopen, ik blijf het reuze jammer vinden want ik vind de kleuren echt helemaal top !!!!

Ik doe ook graag mee bij :

Groetjes
Margo


26 opmerkingen:

Helen zei

wat een superleuk kaartje. Groetjes Helen

Sarah zei

Leuk Margo! Mooi rood van die stiften!
En de rand op de muts is leuk!
Grappige sneeuwman!

Margreet zei

Ook hier vind ik hem gaaf, Margo....en dank je wel voor de link en de reclame!! Je andere 2 kaartjes met Frosty Flake heb ik ook al bewonderd. Die zijn ook TOP!
Fijne avond!
xxx Margreet
xxx Margreet

Joanne kramer zei

Super mooi! groetjes Joanne

Marja zei

Supermooi kaartje Margo!
De digi is prachtig ingekleurd.
Groetjes Marja.

Mrs A. zei

Sweet image and the design paper matches perfectly. Hugs Mrs A.

Nancy Soetaert zei

Heel mooi Margo!
moet hem ook no eens hermaken...
Groetjes
Nancy

Ellen zei

Echt een gezellige kerstkaart! Leuke tekst ook.

Ans Gilbert zei

Leuke digi en mooi ingekleurd,
de strik past er perfect bij, heel mooi!
groetjes,
Ans

Els zei

Een erg leuke kaart enwat een schattige digi.
Groetjes, Els

Je@net zei

Super leuke kerstkaart, Margo!

Diny zei

Wat een leuke kaart Margo....mooie digi!
Groetjes Diny

Hermien zei

Je hebt een mooi kaartje gemaakt met een leuke digi.

groetjes Hermien

Freubelmina zei

Wat een schatje Margo!
Lieve groetjes, Wilma

Trijntje zei

Wat een
Eike kaart Margot groeten Trijntje

Angelique zei

Wat een leuke kaart, met zo'n vrolijke sneeuwman heeft ie niet veel meer nodig. Ik kijk altijd met bewondering naar je kaartjes waarvan je de achtergrond zelf maakt, zo knap.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Margo,

Wat een leuke sneeuwman en wat een toffe kaart!

Liefs,
Nancy

Jirawadee Susanthitapong zei

What a cute card! The image really matches the background paper. Thank you for joining at Addicted to Stamps challenge.
Sai

Jantine zei

Wat een schatje! Zowel de afbeelding als de kaart. Erg leuk geworden, Margo!
Groetjes
Jantine

Yvette zei

Wat een grappige sneeuwman! Een leuke kaart Margo!
grtjs,
Yvette

laurie zei

Super cute snowman!Love that red bow too!

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke digi en achtergrond .
Erg leuke mooie kaart Margo !
Groetjes Doris

José zei

Een leuk, fris en vrolijk kerstkaartje. Mooie ingekleurde digi.

Anita van Merode zei

Prachtig lief kaartje Margo. Mooi de digi!
Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
Gr Anita DT

Marijke zei

Een mooi kaartje met een mooie digi. Een echt vrolijke sneeuwman, ga misschien even kijken hoe deze te verkrijgen want ik vind hem wel erg leuk!Mooie kleuren heb je gebruikt en jammer dat je stiften op gaan/zijn en niet meer te verkrijgen, Ik kamp ook en beetje met dat probleem. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Andreja zei

Beautiful Christmas card you made :-))
Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
Hugs, Andreja