donderdag 23 februari 2017

Kerstkaart Bugaboo



Hallo iedereen,

vandaag heb ik voor jullie een kerstkaart met een friday-freebie van Bugaboo.
Dat schattige rendiertje vraagt om een leuke kerstkaart.
Ik heb hem ingekleurd met copics.


Ik heb gewerkt met restjes (wel grote restjes) die ik nog in de kerstbak had liggen.

Ik had voor gisteren een kaartje klaar maar .... toen ik het wilde fotograferen, veegde ik de inkt uit, die had ik de dag voordien al gestempeld maar was duidelijk dus nog niet droog en ik had jammer genoeg gisteren geen tijd om nog een nieuw kaartje te maken.

Vandaag de laatste werkdag van deze week en morgen vertrek ik voor dag en dauw naar Londen !!!!

Ik zal dus niet veel tijd hebben om te bloggen maar dat maak ik volgende week goed hoor ! 

Ik doe met dit kaartje graag mee bij :

Groetjes
Margo

41 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een lief rendiertje. Mooi kaartje. Ik dacht al dat er iets mis was gegaan met je kkt kaartje.
Ontzettend super leuk ontspannend en mega gezellig weekend toegewenst!!

Anoniem zei

Wat een leukerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Valerija zei

This is so adorable Margo. Love the design.
Valerija xx

Joke de Wit zei

Dat is balen Margo,Maar dit is ook een mooi kaartje.Een fijn weekend toe gewenst.Gr.Joke

Lia zei

Wat een lief rendiertje! Heel leuk gedaan.
Lia, DT 52WTC

Je@net zei

Wat een schatje is dit rendier en een erg leuke kaart ermee gemaakt, Margo.
Balen van je kaart van gisteren. Valt er nog iets aan te redden, bloemetje eroverheen of zo...

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje

veel plezier in Londen.

fijne dag liefs annemarie

Angela zei

Schitterende kaart Margo; leuke digi en mooie 'echte' kerstkleuren.... ik loop hopeloos achter met mijn kerstkaarten. In het weekeinde maar ff een inhaalslag maken.
Heerlijk een weekeindje Londen; geniet ervan. Veel plezier!

Diny zei

Prachtig kerstkaartje Margo!
jammer van je KKT kaartje gisteren....volgende keer beter he!
Groetjes en veel plezier in Londen,
Diny

Margreet zei

Gaaf kaartje met dit schattige rendiertje, Margo! Ik miste je KKT kaartje gisteren al....snap nu waarom.
Enjoy London!
xxx Margreet

Enny zei

Een heel schattig kaartje Margo ! Geniet van Londen ! En hopelijk ben je vlug weer helemaal beter, bij mij gaat het ook op en neer... Nog hartelijk dank voor je commentaren op mijn blog ! Groetjes, Enny

karin zei

Die ziet er leuk uit Margo !
groetjes,
Karin

Ellen zei

Londen! Hoe leuk, alvast heel veel plezier daar! Je rendier is ook een leukerd. Van zo'n kerstkaart word je vrolijk :-)

Eri zei

Een heel leuke kaart! En veel plezier in Londen!
Groetjes, Eri

Marja zei

Prachtige kerstkaart!
Jammer dat de inkt nog niet goed droog was.
Veel plezier in Loden.
Groetjes Marja.

Marijke zei

Het is een leuk kaartje geworden en je bloem voorop vind ik ook leuk gedaan. Veel plezier in Londen. groetjes Marijke.

Caroline zei

Leuk kaartje! Ik heb deze digi ook maar weet even niet wat ik ermee moet. Ik sla je kaartje op als voorbeeld als je het niet erg vindt.
Groetjes Caroline

Gerrina zei

Schattig hertje! En heel veel plezier in Londen! Groetjes, Gerrina

Rosina zei

Mooi kerstkaartje Margo...met wel een heel schattig rendiertje erop
en veel plezier in Londen

bedankt voor het meedoen bij de 52 WTC
groetjes Rosina
DT 52WTC

Larissa zei

Wat een schatje, heel mooi kaartje heb je er van gemaakt.
Die bloem vind ik heel mooi!

marian zei

Wat een schattige kaart, leuk hoor en dat van restjes.
Groetjes van Marian.

lenywim35 zei

Prachtig kaartje Margo. Maar dat valt in het niet met het vooruitzicht van een heerlijk weekje Londen. Geniet er van. Ik gain gedachten met je mee. Niet te veel uitgeven bij Harrods hoor, maar wel bam eem starbucks genieten.grts leny w

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstkaart Margo. Je rendier kijkt heel verbaasd:"is het nu alwéér kerst", denkt hij vast ;p
Heel veel plezier in Londen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Een heel leuk kaartje Margot. Groeten Trijntje

Mariken zei

Ben weg van rendiertjes, en deze is zo geinig! Heel,leuk kaartje! Jij heel veel plezier in Londen!

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Margo!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Sylvia zei

Wat een superleuke en mooie kaart,Margo.Zo'n schattig rendiertje.

Groetjes,Sylvia.

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Margo, en veel plezier in Londen

groetjes Hermien

KarinsArtScrap zei

Margo wat een vrolijke kerstkaart
Gr Karin

Freubelmina zei

O dat was balen van je niet gedroogde inkt!
Deze kaart is een goede vervanger hoor!
Veel plezier in Londen.
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

Nancy Soetaert zei

wat jammer van je KKT-kaartje!
Londen, werk of ontspanning? Ik hoop dat het een reisje is (verrjaardagskadootje?) en dat je er heel veel plezier aan beleeft! wij waren er deze zomer! Genieten!
je kerstkaartje vind ik tof! Deze bugaboo nog nooit gezien. Leuk!
Tof dat je er bij was met een donderdagse kerstkaart!
Nancy
DT52WTC

GerJanne zei

Ik dacht al: waar blijft Margo?? Maar nu snap ik het! Wat kun je daar dan van balen hè?
Dit kaartje is alvast weer erg leuk!
Veel plezier in Londen!
GerJanne

Petra L zei

Wat een superleuk kaartje en London? Zou ik wel leuk vinden, mits het niet voor je werk is...veel plezier in ieder geval.

Lieve groet, Petra

Angelique zei

Leuke kerstkaart met het schattige hertje. De tekst stempel bovenin is mooi. Wat is je birthday girl kaart leuk, zo'n gave achtergrond en dan het leuke meisje.
Geniet in Londen.
lieve groetjes Angelique

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke digi.
Veel plezier in Londen.

Groetjes, Astrid.

Monique zei

Deze kaart is prachtig!
Have fun in London!!'
Lieve groetjes Monique

Juanita zei

Erg schattig je kaartje!
Veel plezier in London.
Liefs Juanita

Martha zei

Hoi hoi Margot,
leuk kerstkaartje,
ik wens je veel plezier in Londen,
maak je een leuk verslagje?
Liefs van Martha

Yvette zei

Wat een schattig rendiertje! Geniet van je trip naar Londen!
grtjs,
Yvette

Kimmie zei

Hoi Margot

Wat een leuke kaart!
Dank je wel voor je bijdrage bij CSG!

Creatieve Groetjes, Kim