maandag 26 juni 2017

Update


Hallo lieve blogdinnen, 

Wat fijn om al jullie lieve reacties te lezen ! 
Afgelopen vrijdag ben ik opnieuw op controle moeten gaan, het stukje bot is jammer genoeg verkerd aangegroeid. Daar was het antwoord dat het te klein is om te opereren, maar ik heb al een afspraak gemaakt voor een second opinion.
Het kwam hard aan toen de dokter zei dat ik er een blijvende invaliditeit (enen kleintje) zal aan overhouden en dat ik er altijd last van zal blijven hebben.
Intussen heb ik het wel een beetje kunnen relativeren hoor, keurturnen is niets meer voor mijn leeftijd en de marathon lopen ligt ook niet bepaald in mijn ambities ... :)

Hierboven een kaartje met een afdrukje dat ik eens op weekend kleurde.
Het is volledig gekleurd met gewone 'kinder' kleurpotloden.

Vandaag ga ik proberen terug te gaan werken, ik mag en kan nog steeds niet lopen, dus er is vervoer geregeld.

Liefs
Margo

28 opmerkingen:

Je@net zei

Super schattig kaartje, Margo. En mooi ingekleurd ook.
Wel even een tegenslag voor je, sterkte ermee!

Joke de Wit zei

Dat is balen Margo hoop dat je second opinion beter nieuws brengt.Leuk kaartje heb je gemaakt en heel mooi ingekleurd.gr.Joke

Josje zei

Dat is niet zo mooi voor je.
Maar je kaartje is weer mooi geworden

Lia zei

Geen leuke berichten Margo.
Je kaartje is in ieder geval wel heel erg mooi!
Lia xx

!neke zei

Wat een tegenvaller !
Hoop dat een second opinion voor jou wat kan doen !
je kaartje is weer mooi !

groeten Ineke

Joanne kramer zei

Dat is naar om te horen te krijgen.
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een vervelend bericht Margo...even de second opinion maar afwachten.
Je kaartje is prachtig en zelfs met kinderkleurpotloden is dus goed te kleuren!
Sterkte op je werk.
xxx Margreet

Beisforbeauty zei

Mooi kaartje .wat balen hopelijk vind je de juiste opion dat je word verder geholpen .

Gr cindy

Gerrina zei

Oké een antwoord heb je en nu gewoon nog een mening horen en dan er zelf over beslissen...niet leuk en ja, sommige dingen zijn niets op onze leeftijd, maar je moet nog een heel eind verder kunnen! Ben benieuwd wat het word; laat de moed niet zakken!
Je kaart is mooi zacht en gaaf gekleurd! (Een van de cute-stempels die ik heel mooi vind :) ) Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Prachtig kaartje Margo! Mooi gekleurd.
En wat akelig dat je waarschijnlijk iets over gaat houden aan je gebroken teen. Wie weet wat de second opinion brengt... sterkte!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Wat een vervelend bericht. Hopelijk doet de second opinion nog iets anders en geeft die wel een mogelijkheid. Geef de moed niet op, je weet nooit! Veel sterkte. Mooi kaartje en mooi gekleurd. Heb toevallig van het weekeinde ook weer eens zitten kleuren. Kan goed hoor met "gewone"potloden. Groetjes Marijke.

Irene zei

Margo ik heb helemaal gemist dat je zo in de problemen zat met je voet en na alles deze vervelende mededeling. Ik duim van harte dat de second opinion er toch een wat gunstiger licht over zal laten schijnen want al ben je niet van plan marathons te lopen...ik denk dat niet een schoen prettig zal zitten??
Je kaartje is schattig, fijn dat je hier nog wat afleiding in kunt vinden!
Heel veel sterkte en houd moed, xx Irene

Eri zei

Wat een tegenvaller Margo, ik hoop voor jou dat een second opinion iets anders nieuws opbrengt. Veel sterkte!
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, en heel mooi ingekleurd!
Groetjes, Eri

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo met een lief plaatje.Heel mooi ingekleurd.Hopelijk geeft een second opinion ander nieuws.

Groetjes,Sylvia.

Marja zei

Mooie kaart Margo!
Stempel afdrukje heb je mooi ingekleurd.
Vervelend nieuws heb je gekregen ...hoop dat er iets uit de second opinion komt.
Groetjes Marja.

Petra zei

Mooie kaart Margo! Hopelijk brengt een second opinieon jou beter nieuws.
Lieve groet,
Petra

Petra zei

Opinion

Sarah zei

Daar is je mooie elfje! Je hebt hem zo mooi en zacht ingekleurd in prachtige kleuren. Hou de moed erin. Op mij kan je rekenen, ik blijf je positieve appjes sturen! Ik hoop op een goede tweede mening! Xx

Mariken zei

He joh, wat een vervelend bericht over je teen! Ben benieuwd naar de second opinion, en hoop dat dat beter uitvalt! Veel sterkte! Je kaartje is een schatje, zo mooi gedaan!!

Hermien zei

Goh dat is toch niet niks Margo, ben benieuwd wat de second opinion je gaat brengen! toi, toi, toi...
Je kaartje is super

Groetjes Hermien

Ellen zei

Hè bah, zulk nieuws is niet leuk. Groor gelijk dat je een second opinion vraagt, je weet maar nooit. Je kaartje is lief, mooi dat elfje.

Angelique zei

Jeetje, wat een vervelend nieuws. Slim om een second opinion te vragen want ook al wil je geen marathon meer lopen je bent te jong om niet goed meer uit te voeten te kunnen. Ik hoop dat er nog mogelijkheden zijn. Hoe is het vandaag gegaan op je werk?
Heel mooie en lief kaartje, wat een prachtige digi en zo mooi ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Yvette zei

Dat is geen leuk nieuws Margo. Hopelijk is the second opinion beter.
Mooi kaartje, heel mooi ingekleurd.
grtjs,
Yvette

martina's kaartjes zei

hey margo,
toch maar inderdaad nog even laten nakijken door iemand anders, de rest van je leven met pijn rondlopen... je moet nog wel even mee he ? =)
Ik loop ondertussen al 1,5 jaar met pijn rond, niet leuk en het vreet energie..
Misschien voetarts van Nancy eens raadplegen ?
succes verder,
mooi kaartje zo !
grtjs,martina
x

Diny zei

Oei Margo toch.....wat ontzettend naar voor je dat het nog steeds niet goed gaat met je teen. Goed dat je een second opinion laat doen.
Je kaartje ziet er heel erg leuk uit!
Groetjes en succes verder,
Diny

Enny zei

Oh Margo, wat jammer, zo'n slecht nieuws ! Hopelijk kan de second opinion een oplossing brengen, ik duim er alvast voor ! Je kaartje is heel mooi. Moed houden hoor ! Groetjes, Enny

Petra-loves-paper zei

oei Margo, dat valt even vies tegen! heel veel sterkte toegewenst, groetjes Petra

Grietje Jansen zei

Geen leuke berichten voor jou, heel veel sterkte.
Mooi en lief kaartje, erg leuke afbeelding.

Grietje