donderdag 6 juli 2017

52 weeks of Christmas


Hallo iedereen,
het is donderdag vandaag dus is het weer tijd voor de 52 weeks ! 
Momenteel komt er niet zo veel uit mijn handen, maar ik heb nog een paar kerstkaarten klaar staan.
Vandaag eentje met een oudje van Magnolia, ingekleurd met Copics, het papier is ook van Magnolia.
Tekststempeltje waat ik niet zo goed meer vanwaar dat komt en dan nog een kantje en een bloem en we hadden weer een kerstkaartje klaar.

Ik ben momenteel aan het werken maar het vergt veel inspanning van me dus sorry dat jullie me niet zo vaak zien verschijnen. Ik ga mijn best doen om een blodrondje te maken vandaag ! 

Liefs
Margo

35 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een super mooie kaart. prachtig ingekleurd. groetjes Joanne

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Margo, ook zo mooi ingekleurd!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Je@net zei

Erg mooie kerstkaart, Margo!

Joke de Wit zei

Leuk kaartje Margo,mooi ingekleurd.Gr.Joke

Marja zei

Prachtige kerstkaart Margo!
Groetjes Marja.

Monique zei

Een hele mooie kaart in prachtige kleuren!
Liefs, Monique

Eri zei

Een heel leuke kaart! Prachtige strik heb je gemaakt!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Fijn toch om wat kaarten achter de hand te hebben, zodat je ons af en toe toch nog wat kan laten zien?
Dit is weer een prachtexemplaar!
Succes met je voet.
xxx Margreet

Ellen zei

Gezellig kaartje is dit! Schaatsen, hihi.

Beisforbeauty zei

wat een mooie kaart margo.
hopelijk niet te veel pijn met werken

liefs cindy

Gerrina zei

Met het paars krijg je toch een warm gevoel, want schaatsen met 29 graden :) Tis een mooie, maar moet er met dit weer effe nog niet aan denken.... Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Wat een mooi kaartje, leuk plaatje heb je gebruikt.
En ik snap wel dat er niet zoveel uit je handen komt onder deze omstandigheden. Hoe is het?
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Mooi kaartje en leuk weer eens Magnoliaatjes te gebruiken. Heb ik toevallig ook gedaan deze week! Fijn dat je toch meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

Erg leuk kaartje! Ja, bij mij komt er ook niet veel van de hobbytafel af, gelukkig ook al een aantal blogberichten vooruit gepland hihi! Wat goed dat je weer aan het werk bent, dat klinkt positief. Maar het valt nog niet mee begrijp ik, doe rustig aan! groetjes Petra

KarinsArtScrap zei

mooie kerstkaart Margo
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Margo, ook de oudjes doen het goed hoor, blijft een lieve afbeelding van Magnolia en je hebt hem mooi van kleur voorzien. Een mooie lieve kerstkaart. Hoe is het met je voet?
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Mooie kerstkaart met de Magnolia stempel.
Groetjes van Marian.

Enny zei

Een prachtige kaart Margo ! Je moet je niet verontschuldigen hoor, we begrijpen best, dat je nog niet zo 100 % bent, dus een blogrondje hoeft niet. Groetjes, Enny

Sylvia zei

Eeen mooie kerstkaart,Margo met het lieve stempeltje.Erg mooi ingekleurd.Prachtige strik.

Groetjes,Sylvia.

Annemarie en Merit zei

lief kaartje ik hou van die "oudjes" ze zijn zo leuk
Fijne dag liefs Annemarie

Diny zei

Wat een prachtig kaartje met het mooie plaatje erop Margo!
Groetjes Diny.

Petra zei

Prachtige kaart Margo en wat is het leuk om een oude stempel van Magnolia te zien, mooi geheel.
Lieve groet,
Petra

Hermien zei

Mooi kaartje Margo met een leuke stempel van Magnolia

Groetjes Hermien

!neke zei

Helemaal top weer !!!!

Yvette zei

Een heel leuk kaartje Margo!
grtjs,
Yvette

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart en mooi gekleurde Magnolia!
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart mooi ingekleurd met deze kleuren super! Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

Lia zei

Het lukt bij mij tot nu toe ook niet zo erg met de kerstkaarten...
Deze van jou is wel heel mooi!
Lia xx

Nota Bene zei

Wat een schattige kaart! En rust vooral genoeg uit, hoor!
Groetjes, Nele

Veerle zei

Heel mooi kaartje Margo. Dank je wel voor je beterschaps wensen. groetjes Veerle

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat heb je mooie creaties gemaakt, ik heb even een blogpauze ingelast, vandaar dat ik niet langs ben geweest.
Wat vervelend voor je dat gedoe met je teentje en zeker dat het blijvend is, tja makkelijk gezegd dan, je zult er mee moeten leren omgaan!
Heel veel sterkte!
Liefs van martha

Angelique zei

Prachtig kerstkaartje in die paarstinten, lief stempeltje en mooi ingekleurd. Ik weet hoeveel energie het allemaal kost, ik kom ook aan weinig dingen toe. Zorg wel goed voor jezelf.
lieve groetjes Angelique

Epie zei

Superleuke kerstkaart Margo!!
Sterkte met je werk hoor xx
Liefs Epie .

Maria V zei

Wat een schattige kerstkaart. Bloggen moet niet....het mag! Succes met de drukte.

Sarah zei

Veel paars op je kaart! Leuk!