dinsdag 26 september 2017

Beterschapskaartje


Hallo iedereen,

Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn kado-tasje ! 

Vandaag laat ik jullie een snel beterschapskaartje zien.
Het is gemaakt met stencils en Distress inkt.

De tekst heb ik eens op de beurs gekocht en had ik nog nooit gebruikt.

Ik maak tegen dit weekend een postje over het reinigen van je copics, er waren wel een aantal mensen die er nog niet over gehoord hadden, dus ik ben niet alleen ... :)

Liefs
Margo

Ik doe graag mee bij :

23 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie beterschaps kaart Margo

gr karin

karin zei

Mooi kaartje Margo.
Groetjes,
Karin

Caroline zei

Superleuk kaartje en wat een mooie ballon!
En shoppen bij Ali is een aanrader maar zoals je al zei, verslavend hihi.
Groetjes Caroline

Ellen zei

Mooie beterschapskaart! Tekst is leuk, zeker met dat toverstafje erbij. Fijne avond!

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje Margo met een prachtige tekst.Gr.Joke

Eri zei

Een heel leuke kaart met die luchtballon. En de tekst is super!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Margot,
heel mooi kaartje
en ja die tekst die is echt heel mooi!
Liefs van martha

Sarah zei

Hey Margo, nu heb ik het niet gemist.
( zo gek dat ik 4 van je berichten niet gezien heb, ik had het waarschijnlijk te druk )
Je kleuren zijn mooi. De tekst vind ik prachtig en ik moet gelijk denken aan het Liedje van Herman van Veen ' Als ik kon toveren dan 🎡🎢🎢🎡🎡
Benieuwd naar je reinigingsbericht ☺

Je@net zei

Erg leuke beterschapskaart, Margo!

Enny zei

Oh Margo, wat een mooi kaartje en die tekst is zo schattig ! Inderdaad, ik dacht ook aan Herman Van Veen... :) Copics reinigen, daar ben ik ook benieuwd naar. En ja hoor, we hadden een heel mooie vakantie ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ha Margo,
Wat een leuke kaart met de achtergrond. Past goed allemaal bij elkaar. Ik heb hem nog nieuw liggen, ben benieuwd hoe hij wordt in het echt.
De tekst is top.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
GerJanne

Rosina zei

Prachtig kaartje Margo...weer lekker met je stempeltjes en inktjes in de weer geweest...
groetjes Rosina

Hetty zei

Mooie kaart Margot.
Wat heb je de achtergrond een mooie kleur gegeven.
De tekst is super !!!
Groetjes Hetty

Joanne kramer zei

Wat is dit een leukerd en die tekst is gaaf! groetjes Joanne

Marja zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met je inkt Margo!
Nu ik je tekststempel zie bedenk ik me die heb ik ook (nog nooit gebruikt)..toch maar is opzoeken is zo leuk.Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.

Petra-loves-paper zei

Mooi kaartje en leuke tekst! groetjes Petra

Diny zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Margo!
Groetjes Diny

Nota Bene zei

Leuke kaart met die zelfgemaakte achtergrond!
Groetjes, Nele

Angelique zei

Mooie kaart, mooie achtergrond en leuke luchtballon. Hoe is het met je? Geneest je teen goed?
lieve groetjes Angelique

Yvette zei

Mooie tekst voor een beterschapskaart, en mooi op deze kaart!
grtjs,
Yvette

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.Prachtige achtergrond en een superleuke tekst.

Groetjes,Sylvia.

laurie zei

So cute Margo!

Erica ♥ zei


Erg mooi kaartje ☺
Dank je wel dat je meedoet met onze "42 Beterschap" Challenge bij De Egel !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Beterschap}