vrijdag 6 oktober 2017

Let's flamingle


Hallo iedereen,
dankjewel voor alle lieve reacties op mijn kleurwerk ! 
Ik heb ervan genoten om ze te lezen ! 

Vandaag heb ik voor jullie 2 kaartjes die ik maakte als workshop voor tijdens het familieweekend.
Een aantal tantes wilde graag ook eens kaartjes maken dus ik zocht iets dat niet te moeilijk was, niet te veel materiaal behoefde en toch een leuk resultaat gaf.


Ik nam kleurpotloden mee, de te gekke krijtjes, wat terpentine en voorgesneden papier.
Ik heb bewust niet te veel stempels meegenomen.
De workshop is wat ik zelf gedaan heb bij Sannie van de Te Gekke Krijtjes in Nijkerk.

Het viel ontzettend in de smaak ! 
Zowel de tantes als de nichtjes hebben mee kaartjes gemaakt en iedereen wil volgende keer terug een workshop ! 

Vandaag vrijdag dus dat wil zeggen dat het bijna weekend is ! 

Liefs
Margo

31 opmerkingen:

Valerija zei

Love your cards. Great image.
Valerija xx

Petra zei

Daar heb je eeen hoop werk aangehad om het allemaal voor te bereiden. Gezellig zo’n meidenavond. Je hebt een leuke kaart gemaakt.
Lieve groet,
Petra

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Margo. Kan me voorstellen dat ze in de smaak vielen!

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten, leuk als je je familie kan 'besmetten' met het kaartenvirus...
Fijn weekend
Nancy

Hetty zei

Leuke kaarten !!!
Wat leuk dat je familie zo enthousiast is.
Groetjes Hetty

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaarten!!! groetjes Joanne

Marja zei

Prachtige kaartjes!
Leuk dat het zo in de smaak viel bij je familie.
Groetjes Marja.

Eri zei

Wat leuk om tijdens het familieweekend een workshop te geven. Het resultaat mag er zeker zijn.
Groetjes, Eri

Caroline zei

Wat een leuk idee om met je tantes zo aan het werk te gaan! Ze zijn dan ook heel leuk hoor.
Groetjes Caroline

Nota Bene zei

Dit is echt een prachtige kaart! En zo ongelofelijk leuk dat je familie ook graag kaartjes wilde maken. Dat is zo fijn als er in je omgeving enthousiasme is voor wat jij doet.
Leuk dat je het helemaal ziet zitten om lettertjes te tekenen... Ik had nog niets concreets afgesproken met Sarah, hoor, maar ik moet haar binnenkort misschien eens mailen, zodat we daar werk van kunnen maken.
Groetjes, Nele

Diny zei

Wat ontzettend gezellig om met de tantes zo'n leuke workshop te doen Margo....gezellig samen!
Het kaartje is werkelijk prachtig!
Groetjes Diny

Joke de Wit zei

Wat leuk Margo om zo'n workshop te doen
Leuk kaartje hebben Julie gemaakt.Gr.Joke

Margreet zei

Wat een gave flamingokaartjes, Margo (ik vind flamingo's zó leuk).
En wat een compliment dat je tantes en nichtjes weer een workshop bij je willen volgen!
Fijn weekend.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

2 hele leuke kaarten Margo
Gr Karin

Ellen zei

Leuke kaarten! Achtergrondje vind ik gaaf. Superleuk dat iedereen zo enthousiast was en dat ze nog een 'workshop' bij jou willen volgen.

lenywim35 zei

Heel leuke kaart Margo. Succes er mee. grts leny

Yvette zei

Leuke kaarten Margo met prachtige teksten. Leuk dat iedereen zo genoten heeft van je workshop.
grtjs,
Yvette

Rosina zei

Prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt op de familiedag...en dat je tantes en nichtjes daar ook zo een schik in hadden is natuurllijk een mooie opsteker...

groetjes Rosina

Maria V zei

Wat een leuk idee en dat de tantes zo creatief zijn. Mooie kaart. De achtergrond is ook zo gaaf. Fijn weekend.

Enny zei

Heel mooie kaarten Margo, wat leuk, zo'n workshop met de familie ! Groetjes, Enny

Monique zei

Ze zijn heel mooi Margo. Wat een leuke invulling van een familieweekend.

Fijn weekend, Monique

Josje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt mooie achtergrond

Angelique zei

Wat leuk om een workshop te geven tijdens het familieweekend, dat zal gezellig geweest zijn. Twee prachtige kaartjes met de flamingo, mooie achtergrond.
lieve groetjes Angelqiue

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat leuk zeg zo je hobby te mogen delen met andere mensen en dat nog wel tijdens zo'n familie weekend!
Mooi resultaat ook!
Liefs van Martha

Petra-loves-paper zei

wat gezellig zo samen aan de workshop! en een heel leuk kaartje uitgekozen om te maken, groetjes Petra

Dora zei

Twee mooie kaarten met die flamingo

martine zei

Wat zijn je 2 kaartjes super mooi Margo knap gedaan !!
liefs martine en fijne dag vandaag

Laurespage zei

Margo, heel mooi gedaan en leuk dat je dit samen met je familie kan.
Als ik met mijn kleinzoon van 7 zit te knutselen of te kleuren geniet ik daar ook enorm van!
groetjes, Laurette

Nancy zei

Hey Margo,

Oh, Flamingo!! Altijd leuk en nog een beetje zomers...

Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt tof

Awesome card. Well done
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Petra L zei

2 prachtige kaarten Margo.

Lieve groet, Petra

Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)