zaterdag 20 januari 2018

Sarah daagt Margo uit #4


Hallo iedereen, 

daar zijn we dan weer voor een toffe uitdaging van Sarah

De uitdaging was om hiermee 2 kaartjes te maken en ik moest mijn Fuse gebruiken, dat was een top idee want ik ben nog niet verder gekomen dan wat prutsen met die fuse, nu dus 2 kaartjes mee gemaakt ! Die mag dus van de lijst niet-gebruikte hobbyspulletjes af 😊



Hier zie je de kaartjes nog eens apart.
Ik vond het erg leuk om te doen Sarah
Ik heb de achtergrond van mijn schuddingetje met Distress inkt gemaakt.
Ik bedacht me wel dat ik niet zo veel schudsels heb om te vullen, dat mag op het lijstje voor de beurs eind februari ! 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Voor Sarah heb ik deel 2 van de opdracht met het SU papier :


Maak met de overschot van het papier een reeks van 3 bedankt kaartjes.

Gaan jullie mee kijken bij Sarah

Groetjes en fijn weekend

Margo

Kerstkaartjes 4 en 5 van 2018




23 opmerkingen:

Sarah zei

Ondanks mijn nachtelijk avontuur, ben ik toch de eerste om te reageren! Mooi met die achtergrond Margo. Je kaartjes zijn mooi in evenwicht. Knap gedaan. Blij dat door mij je fuse nu echt gedoopt is.
Leuke nieuwe opdracht!
Fijn weekend!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Margo!

martina's kaartjes zei

materiaal hebben dat je nog niet gebruikte ? heuh ? hoe kan dat nu ? dat heb ik nu nooit ...(bloos....)hahahaha !
top dat je hem eindelijk uit de kast haalde ! en schudspulletjes, zoek het niet te ver : bij de eerste beste Wibra of Zeeman of Action, altijd prijs !
Hopelijk heb je er nu meer zin in gekregen en volgen er meer schudkaartjes op het menu !
deze zijn al in ieder geval mooi geslaagd !
grtjs martina
x

Caroline zei

Schattige schudkaartjes! Ik heb ook nog genoeg van dat spul, misschien toch maar eens zo gaan gebruiken. Leuk idee!
Groetjes Caroline

Maria V zei

Wat een leuke kaartjes. Helemaal geweldig die schudkaartjes. Mijn complimenten. Fijn weekend.

Eri zei

Ze zijn superleuk geworden Margo! De uitdaging is zeer geslaagd! Je hebt me geinspireerd met deze leuke kaart!
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Ze zijn gaaf! En goed dat je de fuse gebruikt heb...moet ik nog verder mee aan de gang.... Heerlijk om die uitdagingen van jullie te bekijken! Fijn weekend!

gerda zei

2 schattige schudkaartjes zijn het geworden. Bij mijn vriendinnen heb ik kunnen zien hoe de fuse werkt. Op zich iets leuks maar spreekt me niet echt aan.

Margreet zei

Wat een leuke schudkaartjes, Margo!
xxx Margreet

Mariken zei

Keileuk zijn deze twee vrolijke kaartjes! Ik heb een fuse, maar nog niet gebruikt...wie weet...

Martha zei

Hoi hoi Margot
Goed gelukt deze schutkaartje, mooi gemaakt!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Super zijn je schudkaartjes met de pinguïn Margot, mijn vriendin heeft ook de fuse, spreekt mij niet zo aan....maar jou kaartjes wel hoor, ze zijn zo tof!
groetjes van Gerie

SylS creaties zei

ahw ook al zo schattig!
groetjes,
Syl

Angelique zei

Wat een schatjes zijn het geworden, handig zo'n fuse voor schudkaartjes. Ook je vorige kaartje is mooi en lief geworden. Poeh, ik las dat je aardig beroerd bent geweest, hopelijk weer helemaal opgeknapt.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Je hebt 2 hele mooie schudkaartjes gemaakt, lijkt me toch wel handig zo'n fuse..dat werken met tape gaat niet echt fijn,
Groetjes
Ans

Nancy Soetaert zei

lijkt me wel een handig speelgoedje die fuse! Heel mooie kaartjes! en geen afzien meer met tape en zo...
groetjes
Nancy

Erica ♥ zei


Hele gave kaartjes, mooi gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Bruin & Blauw}

Ellen zei

Leuk om van het schudgedeelte achtergrondjes te maken voor de pinguïn! Het zijn twee gezellige kaartjes. Fijne zondag!

Hetty zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
Mooi dat je de fuse meteen hebt gebruikt, toch wel heel erg leuk
Groetjes Hetty

Nota Bene zei

Heel tof! Het is telkens weer leuk om te zien hoe jullie elkaar uitdagen en wat de resultaten zijn!
Groetjes, Nele

Petra-loves-paper zei

Waar zo'n uitdaging al niet goed voor is....haha, zo zie je maar weer, mooi dat je je fuse eens ging gebruiken, want dit zijn echt super leuke kaartjes geworden! Groetjes Petra

Margot zei

Ze zijn enig!!!

Enny zei

Wauw, ook dat zijn prachtige kaarten, heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny