dinsdag 6 maart 2018

Eerste kaartje als GDT voor Conie Fong


Hi iedereen,

vandaag laat ik jullie het eerste kaartje zien dat ik maakte als GDT voor Conie Fong.
Ik kreeg Emma Rose om mee aan de slag te gaan, als je op de link klikt, kom je meteen op de Etsy terecht en kan je haar zelf aanschaffen.
Ik kleurde haar met Copics in sepia tinten, het is weer eens wat anders en maakte er een shabby chic kaart mee waarop ik ook nog eens mijn Frantage kon gebruiken.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! 

Groetjes
Margo


33 opmerkingen:

Je@net zei

Ik vind het een super mooie kaart geworden, Margo!

Irene zei

Chapeau Margo, ik ben dol op aardetinten en dit is wél zó mooi ingekleurd...écht genieten!

XxIrene

Eri zei

Je kaart is helemaal geslaagd Margo! Prachtig!
Groetjes, Eri

Hermien zei

Prachtig kaartje Margo

Groetjes Hermien

Marijke zei

Heel mooi. Heel speciaal zo in sepia!
Frantage vind ik altijd heel leuk, vergeet het alleen vaak te gebruiken ...

GerJanne zei

Nou Margo, deze is wel weer heel gaaf zeg!! Een kleurwonder ben je. Je hebt een heel mooie kaart met haar gemaakt.Leuk spul dat frantage.
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Knap dat sepia kleurwerk! Mooi kaartje!

Mariken zei

Mooi gedaan, helemaal in balans met deze zachte en rustige kleuren!

Petra-loves-paper zei

Wat schitterend in deze bruintinten! Lees ik nu dat mijn verjaardagskaart voor jou nog maar net bij je binnen is...? Hoe kan dat nou, al ruim voor je verjaardag op de post gedaan. Is de Nederlandse postbode zo sloom, of de Belgische...hihi?!

Yvette zei

Wat een mooie afbeelding en zo mooi ingekleurd! Ik vind die sepia tinten prachtig. Geslaagde kaart Margo!
grtjs,
Yvette

Gerrina zei

Wow jij start gelijk heel mooi! Groetjes, Gerrina

Scraptastisch zei

Wouw Margo wat prachtig...de cursus werpt zijn vruchten af! Heel mooi in de bruin tinten gekleurden een geweldig vintage kaartje...ik geniet bij je!
xx Gerie

Hobby Hoogland zei


Hoi Margo. wat een prachtige creatie,en dat inkleuren met alleen de bruin tinten echt geweldig,ben er jaloers op.Ik vraag me wel eens af hoeveel stiften je moet aanschaffen voor een beginner,denk dat jij ze allemaal wel hebt.
groetjes Marjan.

Joanne kramer zei

Wauw! Wat heb je dit knap gedaan, kleuren in sepia.... Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt. groetjes Joanne

Marja zei

Het is een supermooie kaart Margo!
Mooi in de sepia kleuren.
Groetjes Marja.

Valerija zei

Oh my, this card looks just wonderful!! Such amazing colouring!
Valerija xx

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Margo
Gr Karin

Sylvia zei

Prachtige kaart,Margo en weer heel mooi ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Martha zei

Hoi hoi Margo
Heel mooi in sepia tinten en zo leuk dat je er een vintage achtige kaart van hebt gemaakt!
Liefs Martha

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend zoals je dit hebt ingekleurd!
groetjes Anita

lenywim35 zei

Heel mooi Margo. Echt klasse. grts leny w

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Margo, ik hou ook van die bruine tinten, je kaartje is erg mooi,
Ansx

Margreet zei

Supermooie kaart in deze tinten en dat frantage erbij doet het erg goed...schittterend kleurwerk!
xxx Margreet

Nicolette zei

Prachtige kaart Margo.
Groetjes Nicolette

Aniet zei

Prachtig ingekleurd Margo,
groetjes van Aniet

Enny zei

Wat een prachtige kaart, absoluut fantastisch mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

Trudy zei

Prachtig kaartje. Wat kun je toch super goed inkleuren!
groetjes Trudy

SylS creaties zei

Mooi gedaan, prachtig resultaat!
groetjes,
Syl

Angelique zei

Gefeliciteerd met je DT-schap. Schitterende kaart en zo mooi het kleurwerk in sepia. Prachtige serie maakte je voor "Margo daagt Sarah uit". Gelukkig is mijn kaartje nog aangekomen, volgens mij is hij erg lang onderweg geweest.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Wow Margo wat een prachtige kaart heel mooi deze tinten .
Super mooi ingekleurd .
Fijn Weekend
Groetjes Doris

Mrs A. zei

Absolutely lovely. Your colouring is amazing. Hugs Mrs A.

Maria V zei

Geweldig, heel mooi gedaan.

Bernadet zei

Ik vind 'm supermooi MArgo!
Veel succes met je nieuwe job!