zaterdag 14 april 2018

Sarah daagt Margo uit #7


Hallo iedereen,
hier ben ik weer met het kaartje voor onze 2-wekelijkse uitdaging.
Sarah gaf volgende opdracht : 


Maak een Trifold card.
Ik ben gaan kijken bij CraftyEllen
Ik ging aan de slag met mijn Distress inktjes voor de achtergrond.



Het is echt een superleuk modelletje ! 
Ik ben dit weekend op Art Specially te vinden, dus zal jammer genoeg weer niet bij jullie komen reageren, maar vanaf juli maak ik het goed hoor ! 
Dan zijn we hopelijk helemaal geïnstalleerd en kan ik ook weer knutselen ! 
Ik heb nog geen opdracht klaar voor de volgende uitdaging, ik denk dat we even een pauze gaan inlassen ...

Liefs
Margo

21 opmerkingen:

Sarah zei

Lief Margo. Je gebruikte de leuke boompjes en je maakte een toffe achtergrond. Die konijntjes zijn toch zo schattig. Geniet met volle teugen van je weekend en geef maar een gil wanneer je weer wil starten met onze uitdagingen. Xxx

Martha zei

Hoi hoi Margo,
leuk modelletje kaart en die plaatjes en achtergrond vind ik ook erg leuk!
Geniet van het stempelweekendje uit, helaas kan ik niet ik mag gaan werken
liefs martha

Ellen H. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen H. zei

Oh deze is ook zo leuk! Tof dat je de boompjes ook gebruikte, ik heb ze stiekem ook en zou ze best wat meer moeten gebruiken hihi. Ik vind je distress achtergrondje ook echt zo mooi!

Veel plezier op Art Specially :)

Danielle zei

Mooi, met de distress achtergrond. En je hebt er leuke tafereeltjes van gemaakt. Veel plezier op de Art Specially, even genieten tussen het klussen en poetsen door!

Margreet zei

Wat een ontzettend leuk kaartje, Margo. Geniet in Nijkerk en succes met klussen.
Fijn weekend!
xxx Margreet

Caroline zei

Leuke uitdaging weer. Mooi kaartje!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Erg lief kaartje, Margo!

Aartje zei

Wat leuk om elkaar steeds zo uit te dagen. Het ziet er heel mooi uit. Veel plezier in Nijkerk.
Groeten, Aartje

Jantine zei

Geweldig kaartje, Margo! En slim om even een uitdagingspauze in te lassen in deze omstandigheden.
Ik hoop dat je het leuk hebt (gehad) in Nijkerk.
Groetjes,
Jantine

Hetty P. zei

Wat een lief, leuk, schattig kaartje heb je gemaakt.
Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt.
Zo'n sprekende lucht
Groetjes Hetty

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje Margo! Mooie achtergrond en die konijntjes zijn schattig!
Fijn dat we mekaar ontmoetten op de beurs! Geniet morgen ook nog van je dagje, de kuis komt later wel... ;-)
Nancy

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Margo! Mooi modelletje is het. Ik ben zo benieuwd hoe je het hebt in Nijkerk. En je bent dus echt druk met inpakken voor de verhuis?
Best een spannende periode, maar ook heel leuk!
Groetjes,
GerJanne

Eri zei

Ook jou kaart is schattig geworden Margo! Ik hoop dat je vandaag hebt genoten van een dagje in Nijkerk. Veel succes met de aanstaande verhuizing.
Groetjes, Eri

Hermien zei

Leuk kaartje Margo ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Nijkerk.

groetjes Hermien

Diny zei

Wat een schattig kaartje Margo!
Groetjes Diny

Trudy zei

Schattig kaartje!
groetjes Trudy

Valerija zei

Awww... adorable card!
Valerija xx

Cindy Gay zei

Another sweet image!

Yvette zei

Wat een leuk kaartje Margo!
Spijtig dat we elkaar niet gezien hebben in Nijkerk, ik was er zaterdag.
grtjs,
Yvette

Epie zei

Prachtige trifold kaart Margo ,lief met de poppetjes erin .
Hartelijk dank voor je mooie verjaarskaartje ,die ik kreeg van je !!!!
Fijne zonnige dag hoor , groetjes van Epie