vrijdag 20 juli 2018

Molly Princess


Hallo iedereen,

vandaag laat ik jullie mijn reminder zien voor de lopende challenge bij Conie Fong.
Ik gebruikte Molly Princess, je kan haar hier vinden.

Zo zie je me maanden niet, zo ben ik er 2 dagen na elkaar ....
Op mijn hobbyzoldertje is het momenteel lekker warm, maar ik probeer toch om lekker te kleuren en te knutselen want ik heb het zo gemist de afgelopen maanden ! 
Ik heb nog wat projecten in de pipeline maar die mag ik nog niet tonen en een nieuwsje, maar dat mag ik nog niet vertellen .... stay tuned ....

Bijna weekend ... ik ga lekker kleuren en jullie ? 
Ik heb trouwens heerlijk geslapen, ik lig er meestal als eerste in omdat het nu vakantie en manlief altijd met de late en ikzelf om 7 uur de deur uit moet, dus van de zolder kwamen er PC geluidjes van manlief en beneden waren de girls Blind Getrouwd Australië aan het kijken (wat meer drama dan bij ons) en er was ambiance, meer had ik niet nodig om snel in te slapen ! 

Ik doe graag mee bij : 

Liefs
Margo

24 opmerkingen:

Els zei

Een hele leuke kaart Margo.

Ik ben nog met een mixed media projectje bezig, dus als ik ff tijd heb ga ik daar me verder.
En ik moet nog 2 kaartjes maken.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Margo!

Bernadet zei

Wat een lekker, vrolijk kaartje Margo!

Sarah zei

Heel tof Margo! Ik zag dat je je foto veranderde. Succes vandaag!

Margreet zei

Leuke kaart met prachtig kleurwerk!
xxx Margreet

Annettes Hobby Rosettes zei

Oh wow this is super gorgeous. I love it. Great colours and great design.

Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/



Eri zei

Leuke en vrolijke kaart en zo prachtig ingekleurd!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Margo
Supermooi kaartje en inderdaad weer prachtig ingekleurd,
in de vakantie loopt alles anders nietwaar, wanneer heb jij vakantie?
Liefs Martha

Petra-loves-paper zei

Super mooie inspiratie kaart laat je hier weer zien. Ja ff wennen aan de andere geluiden in je nieuwe huis denk ik, gelukkig vond je vannacht je rust. Veel kleurplezier dit weekend! Groetjes Petra

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Margo,
leuke digi en zó mooi ingekleurd, jij tekent gelukkig geen neusje er bij, dat vind ik echt heel erg lelijk.
Op mijn hobbykamer is het nu bloedheet (ook met airco)..vorig jaar moesten in onze straat de bomen zo nodig verwijderd worden en nu hebben we jonge boompjes, die nog echt geen schaduw geven..
groetjes,
Ansx

SylS creaties zei

Wat een vrolijk en kleurrijk kaartje!
Fijn weekend,
Syl

GerJanne zei

Ha Margo,
je kaart is zomers, vrolijk en wat een geweldig kleurwerk! Echt mijn complimenten! Fijn dat je zo goed geslapen hebt. Langzaam wordt het gewoon en ken je de geluiden.
Wat ik dit weekend ga doen? Misschien ook wel buiten kleuren. Op sommige momenten is het boven zo warm dat ik er liever niet ben.
Geen verplichtingen in elk geval..
Groetjes,
GerJanne

~ginny zei

Margo, thank you so much for sharing your project and creativity at 613 - I really like your coloring of the pleats, the highlights and contrast in her hair and blending on her skin! Nicely done!
~ginny, DT for 613 Ave C
RubberMAD (GettyCollection.com)

Enny zei

Een prachtige kaart Margo, en wat tof, dat je zo goed kan slapen in je nieuwe huis ! Misschien kan je ook buiten in de schaduw zitten kleuren, als het te warm is in je hobbykamer ? Groetjes, Enny

Kaija zei

Soo cute and beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see again.Gr.Kaija Dt-member

Nicolette zei

Wat een schattige kaart. Leuke digi.
Je vroeg waarom ik karton nodig had bij het borduren. Dat gebruik ik om op te borduren.
Groetjes Nicolette

Valerija zei

Fabulous card Margo, love the beautiful image.
Valerija xx

Ans S. zei

Prachtige kaart met een super leuke digi.

Groetjes Ans

Annettes Hobby Rosettes zei

Back again, and again, just gorgeous work. I love the design, colours and your image which is colour so beautifully. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

Annettes Hobby Rosettes zei

Stunning work. I love it.
Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

Faith A at Daffodil Cards zei

So cute and girly with lovely bright colours. Thank you so much for joining us in our Morgan's Artworld Open Challenge at Morgans Artworld this week. We would love to see you again in our next challenge.

Faith Morgans Artworld DT
Daffodil Cards {My Blog}

Morgans Artworld
morgansartworld.blogspot.co.uk

Freubelmina zei

Wat een mooie frisse kaart heb je gemaakt Margo,mooi gekleurd!
Lieve groetjes xx

Miranda Mols Stampin Utopia zei

wat een verhaal van die papegaai! maar nee, hoe geweldig ook, zo'n dier hoort niet in een huiskamer. Dus ik begin er niet aan. Wat heb je weer mooi gekleurd, geef je cursus...

Janice zei

A pretty card, lovely design with gorgeous papers and image.
Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Janice DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...