vrijdag 26 oktober 2018

Colour Crazy Craft Challenge


Hi iedereen, 

een paar weken geleden stond ik met dit kaartje in de top 3 bij Colour Crazy Challenge en daarom mag ik de komende 3 maanden guest designer zijn op het blog. 
Vandaag laat ik jullie daarom dit kaartje zien voor de nieuwe challenge. 
De sponser is Polkadoodles en ik maakte een kaartje met de superschattige The Sky is the Limit

Komen jullie gezellig mee doen ? 
De enige voorwaarde is dat je een zelf ingekleurde stempel op je kaartje hebt, makkelijk toch ? 


Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik doe mee bij ; 



11 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een schattig kaartje en zo prachtig gekleurd ! Proficiat, 3 maanden guest designer, fantastisch ! Groetjes, Enny

Irene zei

Proficiat Margo en het beeldige plaatje is super mooi ingekleurd!

XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf dat je 3 maanden gast-designer mag zijn Margo. Je laat hier ook weer een hele mooie kaart zien. Schitterend ingekleurd, die haren zijn mooi gedaan en de afwerking is allerliefst.
Lieve groetjes Miranda

Mariken zei

Gast designer zijn is leuk, en een hele eer!
Heel tof kaartje! Fijn weekend!

KarinsArtScrap zei

prachtig gekleurd en mooie kaart Margo
Gr Karin

Ans Gilbert zei

Leuk dat je GD mag zijn, je laat weer prachtig kleurwerk zien,
Ansx

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat weer een enig kaartje heb je gemaakt! Het kleuren heb je echt te pakken! Schitterend!
Helemaal gewend in jullie nieuwe huis? Geniet je er nog steeds van?
Groetjes en een fijn weekend.
GerJanne

Sarah zei

Proficiat met je GD! Mooi kleur werk. Je koos een leukerd uit, alleen de naam al. X

Monique zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden. Ik bewonder je inkleuren! Kliederen met inkt gaat me goed af maar inkleuren.... oefening baart kunst zeggen ze.
Fijne zondag, liefs Monique

Petra-loves-paper zei

Gefeliciteerd met je winnende kaartje en je designerschap. Dit is ook weer zo'n geweldig ingekleurde kaart, groetjes Petra

Angelique zei

Gefeliciteerd met je designerschap. Wat een mooi en lief kaartje met weer schitterend kleurwerk. Ook je vorige kaartjes zagen er weer top af, ik geniet echt van je gekleurde digi's.
lieve groetjes Angelique