vrijdag 2 november 2018

Colour Crazy Craft Challenge


Hi iedereen,

vandaag ben ik er weer met een kaartje voor de challenge bij Colour Crazy Craft Challenge.
Het is een erg leuke GDT want er werd gevraagd om 3 kaartjes te maken in principe, eentje in november, eentje in december en eentje in januari. 
Je krijgt een groep bedeeld en dus ook de data voor publicatie, ik zit in team D maar had te snel gekeken of was te moe of ik weet niet ... dus ik kies allemaal digi's van groep B ... hihi ! 
Maar dat mag gewoon, je mag met elke challenge meedoen. 
Dus daarna zag ik ook in groep A en groep C nog zo'n leuke digi's dat ik niet anders kon gewoon dan lekker beginnen kleuren en zo doe ik dus met veeeeeeel meer challenges mee dan eigelijk eerst de bedoeling was.

Dus deze week is de sponsor Lemon Shortbread, ik vond altijd al dat ze erg leuke digi's hebben en koos voor deze T-Shirt Soda Girl.
Ik kleurde haar in met Copics en gebruikte papier van Echo Park, lekker vrolijk ! 

This week our sponsor is Lemon Shortbread. I have coloured T-Shirt Soda Girl with copic markers and used some Echo Park papers. 

I'm participating with :

Dankjewel voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post, hier komt de kerstboom ook pas als de Sint weer naar Spanje getrokken is hoor, ik zal dus nog even moeten wachten en wat kerstkaartjes maken om alvast in de sfeer te komen :)

Wie werkt er vandaag ? Dan voel ik me niet zo alleen ... vanmorgen op de trein was het heeeeeeeeel erg kalm, de meeste mensen maken duidelijk de brug ! 

Liefs
Margo



25 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Super mooie kaart! groetjes Joanne

chantal zei

weer een supermooie kaart.
Die kleuren zijn ontzettend mooi.
liefs chantal

brenda zei

She's a real sassy las and a lovely bright and happy card, many thanks for joining in with our 'Pearls and Gems' theme at Allsorts challenge.

B x

Irene zei

Haha lekker enthousiast Margo en nog heel wat inkleurfeestjes te gaan zo te lezen😁😁! Deze kaart is ook weer zó super leuk! Wat je met de brug bedoelt weet ik niet....

XxIrene

Jantine zei

Leuk Margo, dat je aan al die challenges mee doet...er is ook zoveel leuks :-)
En ik mag vandaag ook werken (maar wij hadden gisteren ook geen vrije dag), dus je bent niet alleen.
Je kaartje is supermooi! Lekker vrolijk.
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat gaaf! Echt een super leuke kaart geworden, Margo. En werk ze vandaag!

Marja zei

Superleuke kaart Margo!..hele leuke digi heb je uitgekozen,is er mooi om te gebruiken voor een meidenkaart.
Gezellig dat je aan meer challenge mee kon doen...ben benieuwd na wat voor moois je nog meer gaat maken.
Groetjes Marja.

Eri zei

Wat een leuke stoere kaart voor een jonge meid. Je hebt de digi prachtig ingekleurd.
Fijne werkdag!
Groetjes, Eri

Anna-Karin zei

This is so cute. Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

carla zei

Wat een superleuke meidenkaart heb je gemaakt Margo.
Heel knap ingekleurd en leuke samenstelling.
Top gedaan hoor.

Ik werk met je mee en niet alleen op deze brugdag.
Bij ons op de boerderij moeten er alle dagen gewerkt worden.
Ook op zon- en feestdagen.

Groetjes,
Carla

Annie H zei

Hele mooie kaart, leuke digi en supermooi ingekleurd !!
Groetjes, Annie

Sylvia zei

Erg leuke kaart,Margo.Het is een mooie digi en weer zo prachtig ingekleurd.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Martha zei

Hoi hoi Margo
Leuk dit meidenkaartje heel mooi ingekleurd en passend gemaakt!
Liefs Martha

laurie zei

This is such fun card...that image is so CUTE!

Ans Gilbert zei

Leuke digi en een superleuke kaart met de brug bedoel je denk ik, dat omdat het gisteren een vrije dag was, veel mensen met 1 extra dag een lang weekend van maken, ik ben elke dag vrij... heerlijk
Ansx

Freubelmina zei

Ach wat een leukerd heb je gemaakt Margo!
Fijn weekend xx

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Margo

gr karin

Nelleke zei

O, wat kleur je mooi zeg . Het kan ook maar zo gebeuren, je ziet dit en dat en dat en dat. Haha. Maar deze is leuk. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

wat een leuke tienerkaart ! geslaagd
grtjs,martina
x

Gina zei

Plaatje heel mooi ingekleurd ! Leuk designpapier erbij. Groetjes, Gina

Scraptastisch zei

Heerlijk als je er zoveel plezier in hebt en je gast kaartje voor CCCC is een hele vrolijke in deze kleuren! Ik werk vaak genoeg in de weekenden Margo, dus weet wat je bedoelt, maar Gerie is lekker vrij dit weekend!

Hobby Hoogland zei

wat een leuke en vrolijke kaart met al die kleurtjes, en de digi is ook leuk echt een meiden kaart , heel mooi ingekleurd.
fijne zondag.
groetjes Marjan.

Enny zei

Wow, je bent duidelijk in de kleur-"mood", prachtige kaart, en er volgen nog meer, zo te horen ! :) Groetjes, Enny

Nota Bene zei

Jij bent goed aan het kleuren! Heel tof gedaan, hoor. Ik moet je ontgoochelen: ik heb vrijdag wel de brug gemaakt ('k had de rust meer dan nodig). Nu de laatste rechte lijn naar Kerstmis...
Groetjes, Nele

Cindy Gay zei

A sweet image and arrangement.