woensdag 27 november 2019

KKT olijfgroen roze






Hallo iedereen,

vandaag kleurt blogland olijfgroen en roze ! 
En dat is mee mijn schuld hihi, bij het olijfgroen van Sarah, koos ik roos en vond er veel inspiratiefoto's bij.
Ik ben benieuwd wie er allemaal met deze kleurencombo aan de slag is gegaan ! 


Tijdens de knutseldate bij Chantal maakte ik deze kaart, ik werkte met Distress inkt en een stencil en kleurde de mooie stempel van Chantal in met de Zig markers.
Ik gebruikte zwarte stickels op de stamper en matte het geheel eerst op zwart cardstock en een olijfgroene basiskaart.

Groetjes
Margo

32 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Prachtige kaart met een mooie bloem. De achtergrond heb je ook mooi gedaan.

Groetjes, Astrid.

Petra-loves-paper zei

ja, jij bent de schuldige! maar we nemen het je niet kwalijk hoor, want je hebt een schitterende combinatie gekozen. Net als je eigen kaartje, wauw mooi gedaan Margo! groetjes Petra

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren. groetjes Joanne

gerda zei

Prachtig hoe je de achtergrond gemaakt. Doe het je zeker niet na, ik ben niet thuis in het stempelen maar geniet van al het moois dat op verschillende blogs te zien is.

Monique zei

Hij is prachtig en een mooie kleurencombi!
Lieve groetjes, Monique

Je@net zei

Wauw....wat een pracht van een kaart is dit, Margo!

Margreet zei

Wow, wat een prachtige kaart, Margo. Je hebt je zelfgekozen kleurencombi heel stijlvol verwerkt.
xxx Margreet

Irene zei

SCHITTEREND!!!!!!!
xxIrene

Nicolette zei

Schitterende kaart Margo.
Groetjes Nicolette

Jantine zei

Heel erg mooi Margo en ik vind dat je een mooie combinatie hebt gekozen.
Ik heb echt prachtige werkstukjes voorbij zien komen vandaag.
Groetjes
Jantine

Angela zei

Wowwww wat een juweeltje Margo!!! Schitterend gedaan!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, wat een prachtige kaart Margo! Heel mooi gedaan in de KKT-kleuren!

Marijke zei

Het was een hele uitdaging maar wel leuk! En jouw kaartje is prachtig! Een mooie stempel en mooi ingekleurd! Goed gelukt! Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie combinatie gekozen Margo, blogland kleurde vrolijk vandaag. Prachtige kaart maakte je bij Chantal, een hele mooie opbouw vind ik met de stempels en het stencil.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik ben je dankbaar! Want het is en een heel mooie combinatie en een niet moeilijke! Jouw kaart is gaaf met dat stencil! EN die mooie stempel! Super!

chantal zei

Als ik de kaart terug zie, vind ik hem nog mooier. u. Prachtige kaart.
Leuke knutseldate xxx
Liefs Chantal

Rosina zei

Heeeel mooi dit kaartje Margo...en weer prachtig stempelwerk erop...het was een goede keuze hoor ...ik vond het een geweldige combinatie...

groetjes Rosina

!neke zei

Super mooi !

Nicole Parmentier zei

Superfijne kleurencombi Margo, ik kon er helemaal mijn ei in kwijt. Jij ook zo te zien, je kaartje is echt prachtig!

Nancy zei

Hey Margo,

Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

Hier is de schuldige, heb haar gevonden!! haha!! Wat passeren er toch super veel bloemenkaarten vandaag... Ik ben er deze keer zelf ook schuldig aan...
De jouwe is ook heel erg geslaagd... Ik denk dat jij en ik de enigen zijn die onze kaart niet naar Gerjanne stuurden voor haar verjaardag... haha!!

Liefs,
Nancy

Ans S. zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart.

Groetjes Ans

Nancy Soetaert zei

je koos een mooie kleurencombinatie voor het KKT én maakte een prachtig kaartje met die mooie grote stempel!
groetjes
Nancy

Marfien zei

Zo'n knutseldate bij Chantal zou ook wel iets voor mij zijn :-), prachtige kaart Margot

martina's kaartjes zei

Een supermooie kaart is het zo geworden ! helemaal mooi !
bedankt voor je kleurenkeuze. We hebben weer erg veel deelnemers, dus een mooie combo.
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x

Annie H zei

Dit is een prachtige kaart geworden, leuk zo'n date ;-) Mooie achtergrond en supermooi ingekleurde bloem erbij.
Groetjes, Annie

Sarah zei

Mooi Margo. Ik zag hem in het echt.
Zeer leuke kleurkeuze! X

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een geweldig gaaf resultaat margo, een hele mooie kaart voor het KKT. Groetjes, Ingrid.

Creatiels zei

Wauw, wat een knappe kaart.
Groetjes
Els

Martha zei

Hoi hoi Margo
Ha ja ik heb veel kaarten in blogland zien voorbij komen in deze kleurencombie!
Prachtig vind ik ze!
Ook jouw creatie is super, ok dit ligt jou heel goed!
Liefs Martha

Grietje Jansen zei

Mooie kaart, mooie stempel op een eveneens mooie achtergrond.

Grietje

Nelleke zei

O, wat is deze gaaf zeg, en hoe mooi je de kleuren gebruikt hebt, het subtiele groen bij het prachtige rosé. Groetjes, Nelleke

Epie zei

Superleuke kaart in een mooie stijl van jouw !
Fijne avondgroetjes van Epie