zondag 22 december 2019

Colour Crazy week 50


Hallo iedereen,

Deze week is het weer aan mijn team om een kaartje te laten zien voor de challenge bij Colour Crazy Craft Challenge.
Onze sponser deze week is Polkadoodles en ik ben zo'n fan van hun digi's !
Ik ging als eerste aan de slag met Mr & Mrs Claus, ik kleurde hen in met mijn copics en werkte de kaart verder af met een paar stansjes.

Ik hoop dat jullie een kijkje komen nemen en als je iets handgekleurd hebt op je kaart, kan je gezellig meedoen ! 

Groetjes
Margo

Ik doe graag mee bij 

4 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel erg leuk Margo.
Groetjes Nicolette

Petra-loves-paper zei

Wat kun jij toch schitterend kleuren, prachtige kaart, bedankt voor je deelname aan DigiChoosday challenge groetjes Petra

Arteconpapelmaderaehilos zei

Wonderful card, your colouring is amazing. Thanks you for joining with us at https://digichoosday.blogspot.com/2019/12/week-51-anything-goes-crafting.html. Good luck with your entry
Maritza DT

Cindy Gay zei

Another cute one!