zaterdag 14 maart 2020

Sarah daagt Margo uit #11



Hallo iedereen,

vandaag laat ik jullie het kaartje zien dat ik maakte voor de challenge met Sarah.
Ze daagde me uit om een babykaartje te maken met het leuke papier van MD en de ooievaar, de tekst gaf ze er ook bij.
Ik versierde de kaart verder nog met het slingertje met babykleedjes dat ik op de beurs kocht vorig jaar, ik vind het wel handig die houten diecuts.

Gaan jullie ook bij Sarah kijken ? 

Groetjes

Margo

Ik daag Sarah uit met deze opdracht :

Maak met dit papier een kerstkaart, maar hij mag niet vierkant of rechthoekig zijn ! 



18 opmerkingen:

Els zei

Een heel leuk babykaartje en een hele mooie ooievaar.
Je hebt een flinke uitdaging voor Sarah bedacht.
Jammer dat dit weekeinde niet doorgaat maar wel begrijpelijk.

Chantal zei

Mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Trijntje zei

Wat een geweldig leuke geboorte kaart heb je gemaakt Margot. Heel leuk samengesteld. je hebt je goed uit laten dagen. Groeten trijntje

Eri zei

Leuke babykaart heb je gemaakt met de spulletjes die Sarah je gestuurd heeft, tof dat extra waslijntje.
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Margo
Wat een leuk babykaartje, goed gelukt met mooi papier en accessoires!
Liefs Martha

Diny zei

Wat een prachtige babykaart heb je gemaakt Margo!
Ik ben benieuwd wat Sarah gemaakt heeft!
Groetjes Diny

Caroline zei

Heel lief kaartje!
En heb je mijn mailtje nog ontvangen? Ik had je een verjaardagskaartje gestuurd maar waarschijnlijk naar je oude adres. Van Nicolette begreep ik dat de nieuwe bewoners van jullie oude huis nog haar kaartje hadden nagebracht. Misschien die van mij niet meer? jammer!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Erg lief babykaartje, Margo!

Margreet zei

Wat een schat van een babykaart, Margo. Die houten slinger is erg leuk.
xxx Margreet

Danielle zei

Wat een leuk kaartje! En je nieuwe uitdaging, niet vierkant of rechthoekig.... dat wordt een leuke!

GerJanne zei

Ha Margo,
er rust blijkbaar geen zegen op dat wij elkaar mogen ontmoeten! Ik had me er op verheugd! Maar zo begrijpelijk. Dat is voor niemand leuk maar voor iedereen het beste.
Je kaartje is gaaf! Leuk dat jullie elkaar weer uitgedaagd hebben. En een nieuwe uitdaging voor jullie samen, ook weer leuk!
Mooi papier heb je uitgezocht!

Rosina zei

Heel mooi dit babykaartje Margo..een leuke ooievaar en zeker het lijntje met die houten kleertjes passen daar perfect bij
en ik ben benieuwd wat voor moois Sarah met dat mooie papier gaat maken..
Jammer dat de beurs in Nijkerk niet door gaat...maar gezondheid voorop hè...
groetjes Rosina

Mieke zei

Ik kom net van bij Sarah. Jouw kaart is ook heel erg mooi geworden! Leuk met die houten diecut. Henriët en ik zijn er vandaag met onze uitdaging ;-) ❤

Freubelmina zei

Wat een leukerd die mooie ooievaar op je prachtige kaart.
Leuk met de houten ornamenten ook Margo.
Ik ga eens snel bij Sarah kijken.
Lieve groetjes xx

Sarah zei

Dag Margo!
Ik ben gisteren om 8 u al komen piepen, ik wou reageren maar ineens stond Jaro beneden en voor de rest van de dag ben ik niet meer aan bloggen toegekomen!
Ik vond het ook grappig dat we beide voor een cirkel kozen, maar onze papiertjes omgekeerd. De houten kleertjes erbij is super schattig!
De nieuwe uitdaging is een leuke!
Blij dat we dit samen blijven doen!
Knuffel xx

KarinsArtScrap zei

lieve en schattige kaart Margo
Gr Karin

Nicolette zei

Wat een schattige kaart.
Groetjes Nicolette

Valerija zei

Great card and lovely die cuts. Wonderful!
Valerija xx