dinsdag 12 januari 2021

52 weeks to Christmas week 1 met een beetje vertraging


Hallo iedereen,

Een beetje vertraging met het posten op mijn blog hier, maar ik had vorige week toch al een kerstkaartje klaar, dus dat telt voor mezelf toch nog mee voor week 1.

Ik heb de online video van Polkadoodles gevolgd, ik kreeg de link met de nieuwsbrief, zag het leuke resultaat en heb meteen de schattige digi gekocht, een kadootje voor mezelf, moet kunnen af en toe he.
Dus neem ook even een kijkje hier dan kan je makkelijk zien hoe ik tot dit resultaat kwam en het zelf ook proberen. 
Veel kleurplezier alvast ! 

Liefs
Margo

 

12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Margo,

Deze is geweldig!! Zo'n leuke afbeelding en jij maakt er steeds jouw eigen kaart van... Had ik je al bedankt voor jouw mooie kerstkaart? Bij deze dan wel!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Wat een enige sneeuwman heb je! Groot gelijk af en toe jezelf verwennen is gewoon nodig.
Had ik je ook al bedankt voor je kaart? Ik heb er zoveel gekregen dat ik het niet meer weet..

Freubelmina zei

Wat een TE schattig kaartje maakte je Margo.
Lieve groetjes xx

Frouwkje zei

Wat een supergave en leuke kaart, Margo!
Zo schattig deze sneeuwman <3
Liefs, Frouwkje

Isabel para ALROMASAR zei

This card is gorgeous with that fantastic snowman!!
Hugs from Spain

Martha zei

Wat een leuk kaartje, Margo!
Ik ben helemaal verliefd op deze schattige sneeuwman!
Bedankt voor de link zal zometeen eens gaan kijken!
Fijne dag liefs Martha

Josje zei

Wat een leuke kaart en natuurlijk mag jij je zelf verwennen

Margreet zei

Schattig kaart je en zo mooi ingekleurd.
xxx Margreet

Diny zei

Wat een schattig kaartje Margo....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Zo'n schattig kaartje met de sneeuwpop.
Dat heb je goed gedaan om jezelf te verwennen, waarom ook niet ...
Fijne dag,
Hetty

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Margo, met een allerliefst en prachtig ingekleurd stempeltje erop
groetjes Rosina

Mrs A. zei

Your coloring is so good and such a cute snowmantoo. Happy New wishes to you.
Hugs Mrs A.