vrijdag 25 februari 2022

Colour Crazy Craft Challenge week 8


Hallo iedereen, 
Weer vrijdag vandaag, het einde van de werkweek is weer in zicht en ik ben er weer met een kaartje voor de nieuwe challenge bij Colour Crazy Craft Challenge
Ik ging aan de slag met Sweet Heart Balloon Honeypie en kleurde haar in met mijn copics. 
Het papier is nog een restje van de candy die ik bij GerJanne heb gewonnen en ik gebruikte wat bloemen uit de voorraad.
Jullie weten het intussen wel, als jullie wat ingekleurd hebben op jullie kaartje, kunnen jullie gezellig bij ons meedoen.

Groetjes
Margo 

 

5 opmerkingen:

Martha zei

Mooi gezellig kaartje, Margo
Mooi ingekleurd!
Liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk kaartje met een leuke digi.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Supermooi kleurwerk. Groeten Trijntje

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart en netjes ingekleurd met een goed kleurverloop

Hobbygroet Lisanne

GerJanne zei

prachtig kaartje met dat restje.. ;-)
Heel fijne dag morgen!