woensdag 1 november 2023

Conie Fong Pumpkin Emily


Hallo iedereen

Het is erg lang geleden dat ik nog eens op mijn blog te vinden, hopelijk lukt het nu na alle perikelenmet printer, pc en GSM om terug te bloggen ook al weet ik dat we met 6 nieuwe starters vanaf maandag een pittige periode tegemoet gaan.

Eerst wat over mijn kaartje vandaag, deze lieverd lag nog op mijn buro en ook al was het gisteren Halloween, ik wilde haar toch nog kleuren. De digi is Pumpkin Emily van Conie Fong.

Voor diegenen die interesse hebben de voorbije maanden in een notedop ...
Er vertrokken weer een paar goede mensen op kantoor en van de nieuwe lichting is er maar 1 iemand over, de rest werd gewogen en te licht bevonden. Een mens zou bijna gaan geloven dat mensen die komen solliciteren omdat ze willen werken een zeldzaamheid geworden zijn. Maar vanaf maandag gaan we er terug met volle moed tegenaan, 6 nieuwe starters, een nieuwe functie voor mezelf en2 collega's en een grote dosis goesting. Aan ons gaat hetniet liggen 😁

De afgelopen maanden heb ik precies niet bewust meegemaakt waardoor voor ik velen onder jullie een slechte blogdin ben en dat spijt me echt enorm, ik hoop dat ik het goed kan maken.
Ik heb niet veel geknutseld, niets op Blogger gezet, niet correct en consequent op FB en Insta gepost en heb dus ook mijn DT's niet naar behoren uitgevoerd.
Maar ik heb wel afgesproken met Diny, ze kwam met de fiets tot in Kapellen en we spraken af op een terrasje vlak bij me thuis. Het was heel spontaan en last minute maar ze had ook superlief en mooi kadootje voor me bij. Aangezien mijn oude GSM de geest heeft gegeven en ik niets heb kunnen overzetten, ben ik de foto's kwijt jammer genoeg.

In oktober ben ik haast niet thuis geweest, eerst een weekend met de collega's naar Lissabon, een traktatie van mijn baas en de week erna vertrok ik met Tom, mijn schoonouders en schoonzus en haar man naar Torremolinos. Het was een geweldige week met heel mooi weer waar ik van genoten heb en terug tot rust kon komen.

Ik kom deze week zeker langs om jullie creaties te bekijken.

Groetjes
Margo

7 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Margootje!
Wat fijn te lezen dat het wel goed gaat. Ik dacht echt dat je de brui eraan gegeven had. Aan het bloggen dan he.
Wat leuk dat Diny bij je geweest is.
En ik wens je super veel geluk e plezier op het werk met 6 nieuwen!
Je kaart is heel gaaf. Knap, in 50 tinten grijs!

Sarah zei

Hey Margo, fijn je hier weer te zien! Mooi hoe je kleurde in alleen maar grijs. Hopelijk komt er nu een rustigere tijd voor jou. Misschien kunnen we binnenkort onze uitdaging oppakken. Als je daarvan foto's mist, dan zeg je het maar. Veel succes. X

Martha zei

Ha die Margo
Wat fijn dat je weer terug in "blogland" bent!
Je hebt een hectische tijd achter de rug, fijn dat het nu weer wat rustiger is
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt heel mooi in het monochroom
Een hele fijne tijd weer en hopelijk op je werk wat minder moeizaam met de nieuwe collega's
Liefs Martha

Diny zei

Hoi Margo.....wat fijn dat je er weer bent!
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt....zo mooi ingekleurd!
Wat was het fijn om je te ontmoeten en wat hebben we gezellig zitten kletsen....net of ik je al heel lang ken....zo leuk!
Wat heb je ondertussen weer veel beleefd....ook gaaf om met de collega's naar Lissabon te mogen van je baas....dat is niet verkeerd.
En daarna nog op vakantie....geen wonder dat je even geen tijd had om te bloggen.....haha!
Gelukkig heb ik de foto's nog Margo en zet ik binnenkort je cadeautje op mijn blog.
Heel veel liefs en een fijn weekend,
Diny

Diny zei

P.S. Morgen komt je creatie op mijn blog zodat je toch nog even de foto's kun bekijken als je dat wilt!
Liefs en een fijne zondag,
Diny

Nancy zei

Hey Margo,
Gelukkig ben je er terug bij!
Ik heb de laatste tijd ook niet veel blogtijd gehad. Ik plaats nog elke dag mijn kaart maar doordat ik tijdens mijn middagpauze op bijna geen enkel blog meer kan en thuis al mijn tijd in kerstkaarten en spullen zet voor de kerstmarkten die er aan komen, schiet er weinig tijd over.
Deze kaart is super mooi. Ik denk dat ik ze ook op instagram zag passeren en al reageerde...
Liefs,
Nancy

Jalla zei

Dankbaarheid voor het bieden van een frisse kijk op een bekend onderwerp.