donderdag 3 maart 2011

verjaardag

Hallo allemaal !
Eerst en vooral welkom aan de nieuwe volgers en bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaarten !
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, ze was gisteren jarig.

Aan de binnenkant heb ik een klein envelopje gemaakt om een centje in te steken.
Mijn hubby geeft de kaart vandaag af, dus ik ben erg benieuwd wat ze ervan gaat vinden want zij is niet echt op de hoogte van mijn verslaving :)

Hier zie je de prachtige kaarten die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag !



Cool he !
Ik ben er echt zo blij mee !
De hele dressoirkast staat vol met kaartjes!
Het eerste deel stempels is reeds begin deze week opgestuurd, de volgende steek ik normaal straks in de bus maar dat hangt een beetje van mijn zieke dochter af.
Ze is dinsdag van school gekomen met hoofdpijn en is in de zetel in slaap gevallen.
Nu is dat echt niet van haar gewone doen en ze heeft bijna 2 uur geslapen en is wakker geworden met koorts.
Gisteren dus de dokter laten komen en die zag iets aan haar amandel maar vond het zelf al heel raar en 't is echt geen jonge dokter, die heeft heus al wat gezien in zijn leven denk ik dan, dus ja even afwachten en hopen dat alles in orde komt want dit weekend hebben we een verrassing voor hen :)

Dan heb ik nog een laatste fotootje voor vandaag, van een mooi gepimpt zakje dat ik van mijn collega Sonja heb gekregen voor de PIF !
Er zitten allemaal leuke afdrukjes in :)

Nog eens een hele welgemeende DANKUWEL aan jullie allemaal voor de prachtige kaarten, mooie afdrukjes, bloempjes, knoopjes, ... en de lieve wensen op mijn blog !
Jullie hebben voor een onvergetelijke verjaardag gezorgd en ik heb van vorige week maandag tot en met gisterenmorgen elke dag prachtige kaarten ontvangen via de post, dus jullie hebben dat geweldig verdeeld, dat wordt even afkicken nu vrees ik :)

Liefs
Margo

23 opmerkingen:

Be Creative and More zei

Hoi Margo.

Bedankt voor je stempel. Had ik niet verwacht. was echt een verrassing.
Je bent inderdaad verwend met ulke mooie kaarten.

G Petra

Be Creative and More zei

beterschap met je dochtertje

;-)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes heb je gehad, evenals het gepimpte zakje.
Je kaartje is ook heel mooi.
Beterschap voor je dochter.

groetjes jolande

Monique zei

Leuk hé zoveel kaartjes krijgen voor je verjaardag! Nog eens hartelijk bedankt voor de mooie stempelset hoor!
Veel beterschap voor je dochtertje.
groetjes
Monique

manuela zei

mooie kaartjes heb je gehad voor je verjaardag, evenals het gepimpte zakje.
Je kaartje is ook heel mooi geworden
Beterschap voor je dochter

groetjes
Manuela

Anneke zei

Hoi Margo, wat een leuke kaartjes heb je gekregen :) Super leuk he!! En wat prachtig kaartje heb je gemaakt!!
Groetjes Anneke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! wat een hoop mooie kaartjes!! En je eigen kaartje is ook mooi!! Groetjes, Yvonne

Unknown zei

Prachtig kaarten heb je gehad.
Maar ook zo lief dat je iedereen een stempel
terug stuurt.
Beterschap met je dochtertje.
Groetjes Brigitte

peggy zei

Wat een hoop kaartjes heb je gekregen ...super he !!!
Je nieuwe kaart is ook weer prachtig, ze gaat hem vast en zeker heel er mooi vinden !!

Heel veel beterschap voor je dochter.

Grtjs Peggy

martina's kaartjes zei

alvast veel beterschap in ieder geval en eh... mooie kaart en super he, al die kaartjes !!
nog een fijne (rustige) dag,
groetjes, martina
x

Hilde Suykerbuyk zei

hoi margo, graag gedaan hoor je kaartje! nog bedankt voor het stempeltje en vooral beterschap met je dochtertje!
gr, hilde

Teerg zei

Leuk seg, zoveel kaartjes!!
Heel veel beterschap gewenst voor je dochter!!
Groetjes Greet

Patricia zei

Jij bent goed verwend met al die kaartjes. Jou kaartje is ook weer heel mooi.
Leuk dat tekstpapier...grt Paticia

Unknown zei

Hoi Margo, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik ben bang dat e.e.a. aan mij is voorbijgegaan. Sinds ik weer full time aan de slag ben heb ik zoooo weinig tijd om bij iedereen langs te komen :( Baal er wel van hoor, mijn hobby schiet er ook redelijk bij in. Je kaart is echt prachtig, ik hou wel van dat paars en lila!!! Groetjes, Frea

Aleida zei

Mooie kaart heb je voor je schoonzus gemaakt! En zelf heb je ook hele mooie ontvangen!
Beterschap voor je dochter.
groetjes,

Marrie zei

Hallo Margo

Ik hoop dat het al een beetje beter is met je dochter.
Je kaartje is in ieder geval goed gelukt.

Groetjes Marrie

Het zonnetje in huis zei

Hallo Margo,

Amai ik lees nu pas dat je dochtertje zo ziek is, ocharme het dutske, en als ze dan niet in hun doen zijn, zijn wij mama's al direct alert hé !
Hopelijk is ze snel weer ok hoor, ik zal ook duimen voor jullie :-)

Mooi kaartje voor je schoonzus, dat gaat ze zeker leuk vinden hoor!!!

En wat heb jij veel kaartjes mogen ontvangen, geweldig om ze zo allemaal te zien, geniet er maar volop van!!

Groetjes, Jaimie

Christine zei

Hoi Margo,
Wat een mooie kaart voor je schoonzus! En inderdaad jij gaat moeten afkicken deze week van al je post! Hopelijk is je dochtertje vlug beter want zieke kindjes brengt toch wat extra zorg mee hé
Liefs
Christine

Cindy Gay zei

Thank you my friend Margo for your kind comments. I love your creations.

Wendy ten Hove zei

Hi Margo,

Leuke foto's!! Heerlijk, die kaarten verwennerij, daar word je helemaal happy van! Ik hoop dat je dochter zich snel weer beter voelt!! Mooie kaart heb je gemaakt, leuk papier en dat envelopje vind ik super!

Groetjes,
Wendy

Gea zei

Ben blij dat je een fijne dag hebt gehad. Maar jij bedankt voor je stempel ik had hem nog neit dus perfect. Dankje Gea Bogema

Teerg zei

Hej Margo,
ik had vanmorgend je stempel in de bus.
Super! Merci!!
Groetjes Greet

Nicole zei

Wat een kaartjes zeg! Leuk hoor!
Dankje voor de stempels. Ze zijn echt super!
Groetje Nicole