donderdag 19 mei 2011

Een rustige dag ...

Goede morgen iedereen ,
Hier een kaartje met een schattig beertje dat ik bij Elke Verschoten kocht !
(foto is een beetje scheef :))
Ik heb hem ingekleurd met copics natuurlijk.

Hier zie een beetje beter hoe ik hem gekleurd heb, zou nog een lichter groen moeten hebben, dat zou beter zijn voor het gras.

Deze sterretjes is een pons die ik in Heesch kocht, ik heb de randen even benadrukt met een witte gelpen zodat de sterren beter opvallen tegen het andere papier.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Graphic 45

Ik heb deze award gekregen van Sofieke !
Ik ben er erg blij mee, hartelijk bedankt Sofieke !
Ik ga me deze keer echter niet aan de regels aangezien ik hem al eens eerder had ontvangen en dat toen wel gedaan heb, maar iedereen die hem graag heeft mag hem van mij hebben, met een dikke kus erbij !
Liefs
Margo

15 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een lief kaartje Margot

chantal zei

een mooie kaart met een leuke stempel.
Ps wanneer ik lichte kleuren moet hebben zoals gras of lucht gebruik ik kleurpotloden of chalks met een watje.
liefs Chantal

Caroline zei

heel mooi gedaan Margo, prachtig ingekleurd en de witte pen geeft net het accent
Groetjes Caroline

Sonja zei

Mooie kaart en ik zie niet dat je afbeelding scheef staat hoor ;)

groetjes,
Sonja

miriam zei

Leuke kaart ,mooi ingekleurd

gr miriam

Hetty zei

Wat een super leuk en mooi kaartje
en het stempeltje is erg gaaf

gr hetty

Anneke zei

Heel mooi kaartje Margo :)
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Wat een leuke kaart! Ik vind hem echt voor een jongen of een man!! Stoer!!!!!!!!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Nora zei

Mooie kaart!! Proficiat ook met je award!
Knuffel,
Nora

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! hmmmm ik wou wel dat ik die beer was...
groetjes, martina
x

Sieta zei

Leuke kaart en mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Sieta

Ria`s Winkeltje zei

Wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt Margo

Liefs Ria

Scrapcreaties Mirande zei

Ik vind je kaartje weer super. Wat een leuke stempel en wat heb je die mooi ingekleurd zeg. Wat een werk. Ik vind de sterretjes ook erg leuk.
Fijne avond nog.
Groetjes Mirande

Christine zei

Hallo Margo,
Jij bent weer lekker op dreef! Héél mooi kaartje, ik ben fan hoor!
Liefs
Christine

Nathaly zei

Wat een leuke kaart. Echt schattig. Nathaly