vrijdag 21 oktober 2011

Kaartje en kadootje voor de verjaardag van Chantal

Er was blijkbaar een probleempje met mijn blog, hij lag er even uit en ik heb me moeten identificeren met een code via mijn gsm, gek he !
Ik had ook een bericht in mijn mailbox in de trant van 'we're interested in yhour blog' maar die heb ik niet open gedaan, gewoon gewist, hopelijk is het nu dus in orde !
Dit kaartje heb ik voor Chantal gemaakt, het plaatje is dacht ik van Marianne Design en het papier van SU, bloem en swirl zijn ook van Marianne Design.

Dan had ik daarbij ook nog dit tasje met zelfgemaakte bloemen en een stukje kant, ook een plaatje van Marianne Design en de swirl van Tim Holtz.

Ik heb ook nog erg goed nieuws, ale ja dat hoop ik dan toch !
Vorige week heb ik een hele week met een bloeddrukmeter op zak gelopen en daaruit bleek dat ik een te lage bloeddruk had, maar echt veel te laag en altijd en ook een veel te lage polsslag !
Nu is dat niet erg als je daar geen last van hebt maar ik loop al 3 jaar extreem vermoeid rond en heb heel vaak te kampen met hoofdpijn, zeker 2 à 3 dagen per week en nog wat van die klachtjes en daarom heb ik nu pilletjes gekregen op basis van adrenaline en daarmee zouden alle klachten moeten opgelost zijn !!!!
Ik begrijp dat het niet vanaf dag 1 allemaal in orde zal zijn maar vanmorgen heb ik de eerste genomen en ik ben inderdaad niet moe, normaal ben ik tegen dat ik op het werk ben al echt kapot!
Dus duim voor me dat het hiermee allemaal in orde komt, dan spring ik dus echt een gat in de lucht want er is niks vervelender dan een lichaam dat niet meewil !

Liefs
Margo

27 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg raar verhaal, dat met je code van je gsm ...... ???? leuk kaartje dat zal chantal zeker wel leuk vinden !
en eh... op basis van adrenaline, hopelijk begin je nu geen gekke dingen te willen doen zoals parachutespringen en bunjeejumpen en racen en zo...hihihi...
hopelijk voel je je snel weer beter !
grtjes, martina
x

Monique zei

Wat een prachtige kaart!
Dat mailtje heb ik ook gekregen, heb het ook niet opengedaan hoor.
Vertrouw het allemaal niet.
Ik wens je nog heel veel beterschap!
groetjes
Monique

Nora zei

Je kaart en tasje passen schitterend bij elkaar, met zo'n mooi cadeautje zal Chantal wel blij mee geweest zijn!
Ook ik kreeg zo'n mailtje, ik heb het gewoon verwijderd.
Wat vervelend van je lage bloeddruk, hopelijk gaat het nu de goede kant uit met die pilletjes!
Liefs,
Nora

Noriko zei

Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt.
Mooi van kleur!
Ik hoop dat de problemen met je blog nu over zijn.
Ik heb ook dat mailtje gehad, maar het zat bij mij in meteen in mijn spam.
En wat daarin zit open ik ook niet of ik moet echt zeker weten dat het goed zit.

Ik hoop dat je lichaam snel herstelt met deze pillen.
Ik weet er alles van als je lichaam niet doet wat jij wil.
Zal voor je duimen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig tasje heb je gemaakt, heel mooi.
ik hoop dat je snel zult opknappen en dat de medicijnen snel aan slaan, pas maar op straks heb je energie voor 10.

groetjes jolande

Patricia zei

Wat vervelend voor je zeg dat je al zo lang rondloopt met klachten. Maar er is hoop en zo te horen gaat het al de goede kant op.
Sterkte met alles.
Ik vind je kaartje en tasje weer erg leuk.
Groetjes Patricia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Inderdaad een raar verhaal zeg.. Hopelijk heb je er geen last meer van.. Leuke dingen heb je gemaakt! En veel beterschap! groetjes, Yvonne

Jolanda zei

hoi Margo,

vreemd idd..
prachtige creaties heb je gemaakt!
hopelijk werken de pilletjes en ben je snel weer de oude!
grtz Jolanda

carol zei

Hoi Margo

Leuk kaartje en tasje is het geworden

En ik hoop inderdaad dat je de energie weer terugkrijgt

Groetjes Caorl

SandraR zei

Hier ook zo'n mailtje. Meteen ongewenst gemaakt, dus hopelijk geen last meer van.
Mooie kaart en tasje heb je gemaakt voor Chantal! Ze zal er blij mee zijn in deze moeilijke tijd.
Lief van je!
En beterschap gewenst! Hopelijk helpen de medicijnen je!!!

Liefs, San

Helen zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt. Heel veel beterschap en hoop dat de pilletjes goed blijven helpen. Groetjes.

peggy zei

Wat raar van die mail enz.!
Je kaartje en tasje zijn heel erg mooi.

Hopelijk zijn de medicijnen die je kreeg de oplossing. Want je niet top voelen is inderdaad maar niks. Alvast heel veel beterschap en een heel fijn weekend.


Peggy

Christine zei

Mooi kaartje Margo! Wat een raar gedoe met je blog. Hopelijk gaat het nu gauw wat beter met je en mag je een leuke tijd beleven in Londen!
Liefs
Christine

Ria`s Winkeltje zei

Leuk setje heb je gemaakt Margo.

Ik hoop dat de pilletjes helpen en dat je snel weer de oude bent

Liefs Ria

Het zonnetje in huis zei

Hey Margo'tje,

Die code is niet zo raar hoor, hier ook al moeten doen, maar die mail heb ik ook gekregen en niet geopend, ik vertrouw zo een zaken niet !

Prachtige creatie voor Chantal trouwens ség !

En een lichaam dat niet meezit, tja dan zit onze geest ook snel tegen hé , want die heeft geen adrealine-pillekes nodig, maar slaappillekes :-)). Neen serieus nu , ik hoop écht dat je je met deze medicatie geholpen bent en je zo van je vermoeidheid af komt. Beterschap!

Knuffel,

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtige creatie MARGO
Echt schitterend mooi gemaakt.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Anneke zei

Hoi Margo, wat raar die blogger he!
En je kaartje is heel mooi :)

Ik hoop dat het nu beter gaat met je medicatie :)
Ik weet er namelijk alles van hoe je je voelt als je wel wilt maar je lichaam niet meer dezelfde richting mee wilt gaan :) Ik hoop dat je pilletjes echt helpen want er is niets zo moeilijk vermoeid te zijn heel der dagen en niet begrepen worden he! Veel beterschap!

Groetjes Anneke

McCrafty's Cards zei

These are beautiful, I like the images you have used and the colour.
Kevin xx

Bep zei

Hoi Margo,

Kan weer op je blog, leuke kaart heb je gemaakt en Chantal zal daar denk ik heel blij mee zijn.

Wat een raar verhaal, dat je met je code van je gsm im moet loggen???? Gelukkig trappen we niet in zulke onzin toch?

Ik hoop dat je gezondheid de goede kant op gaat, en dat de medicijnen aanslaan op basis van adrenaline, en net wat Martina schrijft je gaat nu toch geen gekke dingen doen hè.

Fijn weekend.

Gr...Bep

Miranda zei

ik ben blij dat je weer bereikbaar bent, kon er gisteren en vanochtend niet opkomen, maar ik kon ook geen mail van je vinden, ik dacht als je er morgen nog niet bent (met blog dan) ga ik een berichtje boven aan mijn blog zetten, maar gelukkig je bent weer in de lucht.....en ik hoop dat je pilletjes gaan werken
knuf
Miranda

heidy zei

Hoi Margo wat een leuk setje,ik hoop dat de medicatie ook helpt!
Groetjes Heidy

krearia zei

Hoi Margo,

Er gebeuren momenteel rare dingen op blogger. Ik zou dat rare emailtje zeker niet openen, je weet maar nooit wat er dan gebeurt.
Ik hop dat je medicijnen gaan aanslaan. Mocht je teveel aan adrenaline krijgen, kun je altijd nog meer van zulke leuke dingen maken.....
Je tasje en kaart zijn weer ontzettend leuk, dus dat zit ook wel goed

Groetjes Ria

Aleida zei

Mooi kaartje, heel leuk tasje.
Zal mijn gsm-nummer ook maar geven, daar vroeg blogger al om. Maar ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen...
Dat bloeddrukgeintje ken ik. Lastig. Fijn dat je medicatie hebt gekregen.
groetjes,

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
WAt raar van die code heb ik nog nooit gehad gelukkig en ben blij dat je blog het weer normaal doet :)
Ik hoop dat de pillentjes aanslaan prettig weekend en geniet van het zonnetje

Cindy Gay zei

Great creations Margo!

Miranda zei

Hoi Margo,

Wat een leuk kaartje en cadeautje zeg, ik vind de kleuren en papieren van de kaart ook echt heel erg mooi.

Groetjes Miranda

chantal en sygrid zei

schitterende kaart en tasje margo
erg mooi gemaakt
we hopen dat je medicijnen snel aanslaan;)
weet er alles van als je veelw ilt maa je lichaam het niet toelaat
liefs sygrid
en chantal