maandag 3 november 2014

Afwerken van onafgewerkte projectjes

Goedemiddag allemaal!
vandaag verder in het kader van het opruimen.
Ik was ooit begonnen aan een kaartje voor een challenge, het moest met Magnolia zijn en moest een ronde kaart zijn, alles klaar en op het moment dat ik hem in elkaar wil zetten zie ik ... de bootjes zitten achter Tilda hare rug, daar zit ze dan mooi met de verrekijker, maar ze kijkt de verkeerde richting uit en m'n papier kleefde al en aan de kant waar Tilda zit, geen bootje te bekennen .... 

Ja dan weet ik dat er tig oplossingen zijn, de stempel op mica zetten en omdraaien en dan afdrukken zodat je Tilda in spiegelbeeld krijgt maar daar had ik dus allemaal geen zin meer in en dan belandt zo'n kaartje in de bak, ergens tussen andere 'mislukte' projectjes.
Nu heb ik hem dus toch maar ik elkaar gezet en ik vind het eigenlijk toch wel een mooi kaartje.
Tilda is ingekleurd met de Faber Castell potloden.

Ik heb er nog wat stansjes van Marianne Design bij gebruikt en pareltjes en een sentimentje.
Voila goed bezig he, de restjes opmaken maar ook de onafgewerkte dingen afwerken.

Geniet van jullie dag !
Liefs
Margo

9 opmerkingen:

Rosina zei

Het is een heel leuk kaartje geworden Margo....ook al kijkt Tilda de verkeerde kant op....en als je het vertelt had...mij was het echt niet opgevallen.......


groetjes Rosina

Sonja zei

Hoezo, ik zie de bootjes al ! Mooie kaart ...


groetjes,
sonja

Diny zei

Je hebt het goed opgelost Margo....een leuke kaart!

Groetjes Diny

McCrafty's Cards zei

Beautiful card Margo, I like the sweet Tilda image the shape and the shells
Kevin xx

GerJanne zei

Is toc juist leuk! Ik denk dat ik er niet zo teegnaan had gekeen als je het niet had gezegd hoor. We zijn als maaksters vaak veel kritischer dan de bekijkers en de ontvangers..
Groetjes,
GerJanne

corryskaart zei

hoi margo
nou door goed te kijken en schuiven komen de projecties toch hartstikke leuk tevoorschijn:-)) erg leuk gemaakt
groetjes corry

Monique zei

Wat is die leuk geworden!
groetjes

Ellen zei

Hahaha, knap dat je het kaartje toch nog afgemaakt hebt! En het is leuk geworden. Bij mij belandt iets dat niet helemaal lukt meteen in de prullenbak ;)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ja zeg, jij snapt Tilda gewoon niet. Ze had net naar de bootjes gekeken, maar aan de andere kant trok iets haar aandacht.... hihihi