dinsdag 29 december 2015

Cheerful Sketches en WLVC

Hallo iedereen,
daar ben ik weer !
Het is even geleden maar ik moest van mezelf eerst de laatste kerstkaarten afwerken, die zijn klaar en gaan morgen eindelijk op de post !
Blij dat het gelukt is en ik denk dat ik er nu wel voldoende heb !
Ik heb van verschillende onder jullie ook al prachtexemplaren mogen ontvangen waar ik erg blij mee ben en er staan zo'n lieve teksten op !
Vandaag heb ik voor jullie dan ook iets anders dan kerst, een vintage-kaartje met het prachtige Pion-papier en wat kant en bloemen uit mijn voorraad.
Met deze kaart doe ik mee met

Dat is trouwens 1 van mijn goede voornemens voor 2016, meer challenges meedoen, ik ben al goed vertrokken :)

Ik zie net dat Cinderella mijn nieuwe volger is, welkom op mijn blog !

Liefs
Margo

23 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Schitterend plaatje en zo'n lieve kleurtjes ...
Succes met alle challenges, een mooi doel
Groetjes Hetty

karin zei

Lief vintagekaartje Margot.
Prettige jaarwisseling.
Karin.

Miranda K zei

prima te combineren deze 2 challenges.. erg leuk geworden. fijne jaarwisseling. groeten miranda k

Anoniem zei

Heel mooi kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

Wat een schatje Margo! Heel mooie kleurencombinatie, super lief plaatje en prachtige materialen :) Ik denk dat ik met jouw goede voornemen voor 2016 meedoe hihi ;) Ik doe zelf ook veel te weinig mee met challenges denk ik ... Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016 :)
Groetjes Chantal

Margreet zei

Prachtig kaartje Margo! Alle goeds voor 2016!
xxx Margreet

!neke zei

Mooie kaart !
En alle goede voor 2016!
Ineke Xxx

Joke zei

Schattig plaatje zeg, heel erg mooi gedaan alles combineert mooi met elkaar. Ik zag dat je volger bij mij bent geworden. Leuk hoor en natuurlijk ga ik jou ook volgen. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

wat een schitterend lief kaartje Margo!
Geniet van de laatste dagen van en hopelijk wordt een ontzettend tof, gezond en creatief jaar!
nancy

Doris knippenenplakken zei

Super mooi vintage kaartje !!
Wens je een fijne jaarwisseling en een creatief 2016 !
Lieve groeten Doris

Ellen zei

Hihihi, een goed begin is het halve werk! En nu meteen al twee challenges. Gaat goed komen met jou in 2016 :) Mooi vintagekaartje is dit. De bloemetjes staan er prachtig bij. Fijne avond!

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margo!

Marja zei

Mooie vintage kaart ...super!
Groetjes Marja.

Sarah zei

Hey Margo , ik las jouw leuke reactie al op mijn blog . Ja , ze regelen alles zelf en als ik ze laat doen dan was ze bijna heel de vakantie niet thuis. Maar kerst en op oudjaar hield ze vrij voor ons .
Leuk vintage kaartje .
Liefs Sarah

Petra zei

Supermooie vintage kaart.
Lieve groet,
Petra

Anita van Merode zei

Super mooi Margo. Hele mooi gedaan met de sketch en kleuren en prachtige details.
Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016
Groetjes Anita

GerJanne zei

Ha die Margo,
dat is een heel goed voornemen! Ik heb hetzelfde voornemen voor 2016. En niet eens om het winnen, maar meer voor de uitdagingen die de verschillende blogs steeds bedenken. Ik maak regelmatig een kaart n.a.v. een challenge die al voorbij is, maar gewoon omdat het zo'n leuke challenge was.
Jouw kaartje is enig! Zo leuk dat jij ook veel verschillende stijlen hebt. Vintage gaat je ook al zo goed af! Heel mooi!
Lieve groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Wat een prachtig vintage kaartje en knap dat je gelijk je goede voornemen in de praktijk brengt. Ik hoop dat je veel inspiratie hebt het komende jaar.
groetjes Angelique

Els zei

Mooie kaart heb je gemaakt en dat Pion papier is ook zo mooi.
Fijne jaarwisseling Margo en groetjes, Els

Plony zei

Een hele mooie vintagekaart met hele lieve kindjes erop. Supers!!! Helemaal volgens onze opdracht en fijn dat je deze met ons wilde delen bij WLVC. Wij zijn er volgend jaar gewoon ook nog hoor dus......kom maar op bij de challenges, we zien je graag verschijnen.
Een hele fijne jaarwisseling en ....tot volgend jaar. xxx Plony

Gerrina zei

Mooi deze stijl; je laat het met vintage-stijl toch zo mooi fris eruit zien; gaaf gedaan! Ik wens je in het vooruit alvast heel veel succes met alle challenges (kunnen wij van je mooie projecten genieten...) Groetjes, Gerrina

Enny zei

Ja, je bent echt al goed begonnen, met zo'n prachtige vintage kaart ! Ik wens je veel succes ! Groetjes, en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar ! Enny

Jacqueline DH zei

Mooie vintage kaart heb je gemaakt Margot! Leuk dat je met ons mee doet. Bedankt voor je deelname aan WLVC.

groetjes
Jacqueline