vrijdag 22 januari 2016

Vintage MD

Hallo iedereen,
Eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie superlieve reacties !
Ik geniet er elke keer van en krik me er aan op !
Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie dat ik gemaakt heb naar aanleiding van een paar challenges.
Ik ben aan de slag gegaan met mijn spulletjes van Marianne Design want bij Marianne Design Diva's vragen ze Vintage.
Ik heb speciaal bij Pipoos zaterdag in Wijnegem een paar knipvellen van MD gekocht, want ik vond de mijne niet terug (misschien moet ik eens opruimen).
Maandag ben ik dan terug naar de Pipoos geweest maar dan in Antwerpen want daar hebben ze een veel groter assortiment. Ik heb nog verschillende leuke malletjes op de kop kunnen tikken aan de helft van de prijs, ik blij natuurlijk, maar veel te lang staan tetteren, dus dinsdag nog maar eens terug gegaan om tussen de knipvellen te snuffelen en dat was een goede zet want er was vanaf dinsdag extra korting op alle solden, 2+1 gratis, dus alles netjes uitgezocht en wel 30 knipvellen gekocht voor 5 euro ! Ik kon het ook niet helpen dat er nog een paar mallen smeekten om met me mee naar huis te mogen, een geslaagde winkelpauze dus (ik ga tijdens mijn middagpauze).
Nu kan ik dus lekker aan de slag met al mijn nieuwe spulletjes !
DP is van MD, Plaatje en stempel van MD en veel mallen van MD aangevuld met bloemen.

Deze kaart doet mee bij :

Zo, ik ben weer terug op het goede pad :)
Groetjes
Margo


49 opmerkingen:

Louise zei

Heerlijk h;e is dat om nieuwe spulletjes te kopen, je hebt er trouwens een prachtig kaartje mee gemaakt!


gr.LOuise

martina's kaartjes zei

haha, ben ook al langs pipoos geweest aan de helft, maar nu wordt het nog interessanter... ik ga misschien straks nog even piepen wat ik 'gemist' heb hahaha
een leuk kaartje, helemaal à la Margo!
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Heerlijk zo shoppen ;-)! En wat een mooie kaart! groetjes Joanne

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een pracht van een vintagekaartje Margo... De achtergrond is ook super mooi ... Dus moet ik ook naar Antwerpen want in Gent en St. nIklaas is ook niet meer zo veel op gebied van kaartjesmateriaal .. Binnenkort hobbybeurs in Antwerpen dus ....
Groetjes, fijne dag, Odette.

Joanne kramer zei

vergeten je te bedanken voor je deelname aan de challenge bij Creaine! Fijn dat je meedoet!

Mariken zei

Gezellig he, nieuwe spullen, kan ik zo van genieten. Prachtig en lief kaartje is dit!

Els zei

Dit is een heel leuk kaartje met het mooie plaatje en leuk achtergrond papier.
Groetjes, ELs

Marja zei

Mooi kaartje heb je gemaakt
Leuk hè nieuwe spulletjes kopen ...snap dat je daar bij van wordt.
Groetjes Marja.

Anneke zei

wat een mooi kaartje , plaatje en bijpassend papier Margo , en
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
groetjes van Anneke

Ellen zei

Das lekker, in de pauze van je werk gewoon naar de Pipoos kunnen gaan ;) Gaaf om dan, zeker nu het uitverkoop is, veel leuke spullen te scoren. Dit kaartje is echt vintage! Knipvellen zijn volgens mij ideaal om dit soort kaartjes te maken.

Monique zei

Hij is in 1 woord Prachtig!
Hier is geen pipoos meer. Jammer. Maar online is ook veel te vinden.
Lieve groetjes, Monique

Creaine zei

mooi hoor, gezellig dat je meedoet bij Creaine.
groetjes ine

Irene zei

Heel geslaagde pauzes heb jij en je gehamster heeft zich geloond Margo want dit is een schitterende vintage kaart!

xx Irene

LottesCards zei

Schitterend is je kaart! En wat heerlijk wanneer je zo goed geslaagd bent. Dat is altijd leuk shoppen, en geeft je vast weer veel nieuwe ideeën om te doen, hihi Liefs Lotte

Hetty zei

Super mooie kaart heb je gemaakt.
Fijn dat je speciaal daarvoor even naar de pipoos mocht en zelfs nog een keertje terug. Dat heb je goed gedaan.
Zo herkenbaar van de smekende malletjes .....
Groetjes Hetty

Rosina zei

Prachtig kaartje Margo...heel leuk al die accentjes...en fijn dat je heerlijk geshopt hebt bij Pipoos...daar gaat vast weer wel wat moois van gemaakt worden...

groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

30 knipvellen! Daar ben je nog een tijdje zo zoet mee, en wat een plezier voor ons als we die allemaal zullen mogen bewonderen!
groetjes, nancy

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje groetjes maartje

Misseke zei

Lekker geshopt ;) en je hebt er al meteen een prachtige kaart van gemaakt - hij is helemaal super!
Groetjes,
Misseke

Je@net zei

Leuke kaart, Margo, en veel plezier met je nieuwe spulletjes!

Engelchen zei

Wat een prachtige kaart.
Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
Groetjes Geesje
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

corryskaart zei

hoi margo
wat leuk dat je voor weinig zulke leuke dingen hebt gekocht en deze kaart is reuze romantisch in deze mooie stijl!!
groetjes corry

Gerrina zei

Wat een gave slag, ik bedoel slagen heb je binnen gehaald! Je kaart ermee is een mooie vintage; vind het leuk als er ook met kleuren in die stijl gewerkt word zoals hier! Fijn weekend alvast!

Ans Gilbert zei

Je hebt een geslaagde vintage kaart gemaakt, veel moois te zien
Ans x

Anoniem zei

Mooie vintage kaart Margo! Wat leuk dat je zo geslaagd bent bij Pipoos! 30 knipvellen voor vijf euro is niks :) Heel veel knutselplezier met jouw nieuwe spulletjes!
Groetjes Chantal

Angelique zei

Wat heb jij heerlijk geshopt, dat is zo leuk als je mooie spulletjes in de aanbieding hebt. Hele mooie kaart heb je ermee gemaakt, het papier is prachtig.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Wat lekker dat je in je middagpauze naar de Pipoos kan, Margo...heel verleidelijk! Je hebt een prachtig vintage kaartje met je nieuwe spuleltjes gemaakt! Ik zie dat je meedoet aan de challenge bij AnMa Creatief. Hiervoor wil ik je meteen maar bedanken!
xxx Margreet

Ghea zei

wat een prachtig vintagekaartje mooi dp en een mooi plaatje.
Superrrr dat je zo goed hebt gedhopt.
Fijn weekend liefs Ghea

Joke de Wit zei

Prachtig Margo.Gr.Joke

Sylvia zei

Prachtige vintagekaart,Margo.Lief plaatje.

Groetjes,Sylvia.

Beisforbeauty zei

wauw deze is mooi margo


gr cindy

Corrie Herriman zei

Mooi hoor !
Corrie x

Veerle zei

Shop until you drop noem ik dat Margo ha ha ha
Mooie kaart met heel mooi achtergrond papier. Geniet nog van al je nieuwe spulletjes. Grtjs Veerle

Josje zei

leuke kaart margo

Ditta zei

Prachtige kaart! Leuk dat je mee doet met de challenge van Creaine.
Groetjes Ditta DT

Plony zei

Een heel mooi kaartje met een lief plaatje en mooi papier. Dankjewel voor deelname bij WLVC, xxx Plony

GerJanne zei

Nou Margo, jij ook een prachtige vintage kaart! Ik vind hem helemaal top! En wat een bof dat jij in je middagpauze naar Pipoos kunt gaan! En dan ook nog voor de helft dingen op de kop kunt tikken, dat geeft een dubbel goed gevoel. Lekker knutselen van het weekend!
Groetjes,
GerJanne

Ans S. zei

Schitterende vintagekaart.
Geniet in het weekend van je nieuwe spullen.

Groetjes Ans

Danoesja zei

Hoi Margo
Wat een leuke pauze's heb jij, je vintage kaart is schitterend.
Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
Lieve groetjes, Danoesja

Crea Astrid zei

Wat meen mooie kaart, met prachtig papier.

Fijn weekend en geniet van je nieuwe spulletjes.

Groetjes, Astrid.

vintagebyina zei

Leuke kaart met prachtig plaatje en mooi papier.
Groetjes Ina

chantal zei

Weer een mooie vintagekaart. Prachtige details
liefs Chantal

martine zei

Hallo Margo,
wat heb je een heel mooi vintagekaartje gemaakt
met heel mooi papier en veel mooie details fijne zondag liefs martine

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Supertoffe kaart.

grtjs
Claudia

Doris knippenenplakken zei

Hoi Margo ,
Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt leuk met de nieuwe spulletjes .
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige vintage kaart Margo. Zo te lezen kun je weer even vooruit met je spulletjes en krijgen wij héél veel te zien om van te genieten ;-)
Lieve groetjes Miranda

Helen zei

Heerlijk toch dat shoppen in de solden, ik heb hier ook wat gescoord. Je kaartje is weer prachtig, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

Blankina zei

Waar een challenge al niet goed voor is he..heb je heel veel mooie nieuwe knipvellen en een mooie vintage kaart om mee te doen, succes bij Marianne Design Divas en tot snel, liefs Blankina