maandag 28 maart 2016

Klaprozen

Bedankt voor al jullie lieve reacties ! 
Vandaag heb ik weer een distress-kaartje voor jullie.
De bloemen en de tekst heb ik bij een vriendin gestempeld en dan thuis met distress de achtergrond gemaakt en de bloemen ingekleurd met Copiucs en op de hartjes heb ik zwarte stickels gedaan.

Hier zie je nog een close-up van de hartjes van de bloemen.

Momenteel ben ik aan het proberen om flink de borstel door de hobbyspulletjes te halen en alles opnieuw te organiseren.
Ik vind precies nooit het goede systeem, ik heb stempels in verschillende soorten mapjes zitten en doosjes en nog een aantal in een schoendoos, maar zo heb je geen overzicht he ! 
En de potloden liggen hier en de stiften daar en de verf weer ergens anders.
En aan aantal bloemen in schuifjes en een aantal in doosjes.
Kortom, het werkt gewoon niet ...

Dus als jullie tips hebben ... GRAAG !!!!!

Liefs
Margo

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaart Margo! De zwarte Stickles zijn een leuke touch! Toevallig ben ik ook bezig met het opruimen en reorganiseren van mijn hobbyspulletjes :) Ik heb alles op thema gesorteerd. Elke doorzichtige doos heeft een naam (voor de verzamelnamen die in de desbtreffende doos zitten zeg maar) en dan heb ik er 'tussen stukken' tussen zitten met tabs. Elke tab heeft een naam voor de groep die erin zit. En zo heb ik dat met elke doorzichtige doos gedaan. Dan hoef ik enkel te bladeren. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Fijne tweede paasdag :)
Groetjes Chantal

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! Ik heb ook elke keer dat probleem..heb ik het netjes en geordend en koop ik weer nieuwe spullen...is het weer een chaos. Maar ik weet wel altijd alles te vinden ;-). groetjes Joanne

Petra zei

Wat een prachtige kaart Margo. De bloemen zijn prachtig. Volgens mij is het veel hobbyisten hetzelfde. Zo heb je alles opgeruimd en zo weer een rommeltje. Succes.
Lieve groet,
Petra

Els zei

Een pracht kaart heb je gemaakt. De stempels heb ik in plastic hoezen in een multi map (met 4 ringen) en binnenkort ga ik wat stempels in een DVD doos opbergen. Dat ziet er ook opgeruimd uit. Een afdrukje op de voorkant plakken en je weet precies wat er in zit.
Groetjes, Els

Je@net zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Margot. Heel erg mooi gedaan zo.
En succes met het opbergen van al je spulletjes!

Hetty zei

Schitterende kaart heb je gemaakt. Wat mooi.
Succes met het ordenen van je hobbyspul, ik kan je geen tips geven want als je het bij mij ziet ...
Groetjes Hetty

Miranda K zei

super gekleurd! mooi hart van de bloem.. een in de paar week ruim ik mijn kast op.. eigenlijk werkt het niet want als ik alles netjes heb .. kan ik niks weer vinden.. haha. mijn stempels heb ik een een grote bak.. ik heb ze allemaal in een hoesje zitten.. ik heb ooit een keer een foto album met van die inschuif hoesjes gekocht. deze heb ik er allemaal uit gehaald en zo geknipt dat ik ze los kan gebruiken.. hier in zitten de stempels.. werkt opzich goed. suc6 met uitzoeken.. groeten miranda k

Sarah zei

Super mooie kaart! Ik ben ook volop aan het opruimen, maar niet in mijn hobby spullen. Maar we mesten hier alle kleer en schoenkasten uit. Alles wat de klein is de deur uit. Met 4 kids kan dat soms wel ophopen, maar in de lente krijgen we allemaal zin om het op te ruimen. Wat de klein is geven we door aan vrienden. Succes!!!

Nancy Soetaert zei

Schitterende kaart! Je achtergrond is mooi, de bloemen mooie gekleurd, leuk met de zwarte accentjes!
een opruimtip heb ik niet echt. Stempels zitten van mij in mappen, dozen, ... ook ongeordend... Moet dringend ook eens kijken hoe beter te ordenen...
groetjes, Nancy

Rosina zei

Het is een schitterend kaartje Margo...super mooi die klaprozen ...en ook de tekst is geweldig...
Ook ik heb geen tips ...bij ligt alles wel op een vaste plaats zodat ik het zelf altijd wel weet te vinden...En ik heb geen hobbykamer moet je weten....en ruim naar iedere kaart de boel weer op...
succes ermee!!!

groetjes Rosina

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card, I like the beautiful floral image
Kevin xx

Jantine zei

Heel mooi die klaprozen! Mooie kaart, Margo!
Groetjes
Jantine

Cindy Gay zei

That's a very pretty image Margo!

Marja zei

Mooie klaprozen! Heel mooi gemaakt.
Groetjes Marja.

vintagebyina zei

Mooie kaart met de klaprozen.
Groetjes Ina

Laurespage zei

Een hele mooie kaart en prachtig ingekleurd.
groetjes, laurette

karin zei

Mooie kaart Margo. Succes met de (voorjaars)opruiming !
groetjes,
Karin

Maria V zei

Wat een prachtige kaart. Zo knap gedaan. Mijn complimenten. Onder mijn bureau heb ik rollades van Blokker, daar zit al mijn papier in. In een open kastje naast mijn bureau heb ik mandjes met touw, lapjes, lint etc. Op en ander plankje de kleine ringbamden met insteekhoesjes en gesorteerd op thema. Alles binnen handbereik...heerlijk. Succes.

Ellen zei

Prachtig deze klaprozen! Succes met het scheppen van orde in je scrapchaos ;)

Diny zei

Ja ik herken het ook Margo....mijn man heeft een paar weken geleden een mooi rekje....soort letterbak...gemaakt voor al mijn houten stempels....super handig!
Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
Groetjes en succes met ordenen!
Diny

Gerrina zei

Wat zijn die bloemen prachtig gekleurd! Een prachtige kaart! Groetjes, Gerrina

Bernadet zei

Wat heb je dit mooi gemaakt zo Margo!

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.Prachtige achtergrond en hele mooie klaprozen.Prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

martine zei

Wat een schitterend kaartje Margo prachtig !!
liefs martine

Enny zei

Een prachtige kaart Margo ! Ja, je probleem is herkenbaar.. ik heb ook teveel op allerlei plaatsen... M'n clear stempels zitten in plastic mapjes in ordners (klasseurs), per thema : Planten, dieren, kerst, enz... m'n houten stempels zitten in schuiven, ook per thema : bloemen, dieren, kerst, enz... Groetjes, Enny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik heb alles in zwarte kunststof ladekastjes, gekocht bij Kwantum. Fantastisch. Ik berg er alles in op. Prachtig kaartje zeg! En alle stempels zitten in dezelfde DVD doosjes van SU.

Yvette zei

Wat een prachtige kaart Margo! Mooi ingekleurd!
Wat betreft tips voor het ordenen van hobbyspullen kan ik enkel zeggen dat ik nu gemakkelijker alles terugvind sinds ik mijn eigen hobbykamer heb (hier staan enkele foto's: http://letsmakesomemagic-yvette.blogspot.be/2014/11/dance-like-nobodys-watching-you-3.html) Zoals je kunt zien mijn copics hangen in potjes, en ik weet wat in welke kast zit. Natuurlijk waar in welke kast is een bepaalde stempel daar heb ik het volgende systeem voor. De stempels zitten in verschillende dozen die ik allemaal genummerd heb. Ik heb een kaftje waarin ik al mijn stempels heb gestempeld met vermelding van de naam. Al de namen van mijn stempels heb ik genoteerd in een excel bestand (per soort een tabblad: clear stamp, houten stempel, enz.) met verwijzing in welke doos ze zitten.) Mijn kaftje is ook handig als ik een kaart wil maken en wel een idee heb maar nog niet volledig uitgewerkt, door naar de stempels te zien ontstaat dan wel het beeld van hoe mijn kaart er moet uitzien.
Dit systeem werkt voor mij.
Ik heb ook lijsten van mijn dies, embossingfolders, inkt enz.
Deze lijsten neem ik mee als ik naar een beurs ga om te voorkomen dat er geen dubbele aankopen gebeuren :)
Succes nog met het ordenen van je hobbymateriaal.
grtjs,
Yvette