dinsdag 4 april 2017

Art Specially Event






Hallo iedereen,

zoals beloofd vandaag het verslag van het voorbije weekend ...
Hierboven zien jullie het charmante hotelletje waar we overnacht hebben want we gaan tegenwoordig 2 dagen (dan nog heb ik lang niet alles gezien hoor ! ) dat is toch iets meer relax, maar we verblijven niet in Hart Van Holland zelf want 's avonds ook nog zo druk en workshops, dat trek ik niet ... 



De aankomst op de beurs begint altijd goed, met een kado ... 3 stempels, een schattige snijmal van Crealies, een NUVO-pen en een Derwent Inktense potlood (in een kleurtje dat ik nog niet had!)

 Deze kaart maakte ik bij Jolande De Ronde op de stand van 't Scraphuis, we werkten met distress en stencils en Versafine in kleurtjes en nieuwe structuurpasta die transparant is en glanst (in het hoekje onderaan rechts).
 Bij Scrap en Co heb ik een workshop gevolgd met Color Burst, maar dat kan ik ook wel doen met mijn Brusho's, een negatief en positief afdruk van een stencil.
 Deze workshop werd door Art Specially georganiseerd en gegeven door Petra, altijd mooi zo'n kaartje met doorlopende stempels.
 Hier hebben we gekleurd met de nieuwe potloden van Spectrum Noir - Metallic pencils, de workshop werd gegeven door iemand van Crafter's Companion
 Bij Lesley, de eigenares van Chocolate Baroque, hebben met Brusho gespeeld, het was weer een interessante techniek, leuke achtergrond voor kaartjes.

Bij Te gekke krijtjes volgde ik de workshop die bedacht werd door Petra Raams en zo heb ik haar ook eindelijk eens ontmoet, Petra ik vond het echt heel leuk je te ontmoeten na de vele blogcontacten enneuh ... toen ik de dochters ging ophalen, bleek dat nichtje Jill haar Te Gekke Krijtjes heeft terug gevonden ... ze komt deze week uitproberen wat ik zondag leerde :)


Deze kaart maakte ik bij Sandra van Het Scrapbook Atelier, die techniek ga ik zeker nog gebruiken.

Als kers op de workshop-taart hebben we (na 1,5 uur wachten) de felbegeerde workshop van het versierde boek gevolgd .....



 Ik krijg ze niet mooi naast elkaar, maar hier is de voorkant en de achterkant.
Dat was echt heel erg leuk om te doen ! 






 Hier zien jullie een paar fotootjes van CAT's ... de leuke cataloog vol inspiratie en leuke button, kreeg ik bij mijn aankoop, het kaartje hier links, is niet door mezelf gemaakt, ik kreeg het omdat ik niet zo goed overweg kan met de stempels, ik kreeg een heel duidelijke uitleg en tips én ... een mooi kaartje !

 En dan .... was daar ook Corrie Herriman ! Eindelijk zagen we elkaar, er was niet veel tijd voor een praatje want Corrie was hard aan het werk en het was erg druk bij haar tafeltje ! Ze liet iedereen kennismaken met de Distress Oxide inkten en we gingen overstag ... Ik vind het effect echt heel erg mooi !
Als kers op de taart kreeg ik dit prachtige label dat ze maakte ! Deze krijgt een speciale plaats in mijn hobby-ruimte !
Dankjewel Corrie, ik vond het heel erg leuk om je te zien en ben erg blij met het mooie label !



Zo ... we zijn aan het einde van mijn post gekomen, het was een heerlijk weekend ! 
Ik heb er echt van genoten ik ging eigenlijk niet echt iets kopen, maar ben toch met veel te veel naar huis terug gekeerd, jammer voor de rest van het gezin, een maandje lang boterhammekes met choco dan maar, want 20 april is deze dame alweer op schok .... naar Den Bosch ...

Groetjes
Margo

32 opmerkingen:

Eri zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt tijdens de workshops. Leuk om te lezen zo'n enthousiast verslag! 20 april staat hier ook al gereserveerd voor de KGKD!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat heb jij genoten én hard gewerkt Margo....schitterende projectjes en technieken....overnacht in een leuk hotelletje...puur genieten (jammer voor het gezin dan maar...hihi)!
De bedoeling is dat ik in Den Bosch een dag ga helpen bij Kreatrends (weet nog niet welke dag).
xxx Margreet

Jantine zei

Zo, jij hebt een leuk weekend achter de rug en veeeeeeel gedaan op de beurs! Goed zeg! Bedankt voor je gezellige verslag!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Leuke post !!!!
Zo te zien heb je genoten !
Ik was er zondag , heel veel mensen gesproken...
helaas jou niet ontmoet !

Nancy Soetaert zei

wat heb jij lekker veel workshops kunnen doen Margot! Ik maar eentje, soort mixes media, ... Ik was oorspronkelijk van plan om ook 2 dagen te gaan, we hadden ook al een hotelletje geboekt maar door dan het huisje te kopen in Zuid-Holland hebben we het hotel maar afgezegd en maar een dag gegaan. Wil de volgende keer wel meer workshops kunnen doen! Kreeg bij cats dezelfde badje.
groetjes
Nancy

Diny zei

Wat een leuk verhaal Margo....ik heb het met plezier gelezen en was er op deze manier ook een beetje bij!
Je hebt leuke workshops gevold en prachtige kaartjes gemaakt!
Wat een goed idee om in een hotel te verblijven....zo maak je er een leuk en leerzaam weekend van!
Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
Groetjes Diny

Veerle zei

Zo dat waren 2 goed gevulde dagen. Je bent lekker bezig geweest.
Ziet er allemaal leuk uit. Groetjes, veerle

Miranda Mols Stampin Utopia zei

whahaha, een boterham met choco vinden ze hier niet erg! Ook 3 maanden lang niet, bof ik even... Wat een leuk verslag, was dus een heerlijk dagje.

Petra L zei

Oh wat heb jij het leuk gehad Margo..ben stiekem een beetje jaloers dat je zo'n leuke workshops hebt kunnen doen.

Lieve groet, Petra

Gina zei

Wauw zeg ! Dat ziet er allemaal SUPER uit ! Heel leuk verslagje ! Groetjes, Gina

Joanne kramer zei

Wat een leuk verslag. Je hebt veel workshops kunnen doen, met hele mooi resultaten! gaaf! groetjes Joanne

Mariken zei

Wat heb je veel gedaan zeg, en wat een gezellig verslag! Kan ik ook nog ff lekker meegenieten! En den Bosch, daar ga ik wel heen, leuk!!!

Sylvia zei

Wat een leuke workshops heb je gevolgd,Margo.Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.Een superleuk verslag.

Groetjes,Sylvia.

Petra zei

Jeetje meid, wat heb je een leuke dingen gemaakt en leuk te lezen dat je zoveel plezier hebt gehad. Ontzettend leuk om te lezen.
Lieve groet,
Petra

Joke de Wit zei

Zo wat leukkkk allemaal mooi gemaakt.Gr.Joke

chantal zei

mooie indruk, enja het was gezellig
liefs chantal

Larissa zei

Wat een leuk verslag, tof dat je zoveel workshops hebt gevolgd.
Allemaal mooie creaties.
& Den Bosch, dat is een leuke beurs, ik ga ook.

Corrie Herriman zei

Leuk je te ontmoeten Margo en fijn dat je de label mooi vindt !!
Veel plezier met je aankopen !
Corrie x

Ellen zei

O jee, dit ziet er echt te leuk uit allemaal! Wat zul je genoten hebben!

Je@net zei

Wauw...zo te lezen heb jij een super leuke dag gehad, Margo. En wat een gave projecten heb je gemaakt!

Angelique zei

Wat een leuk verslag van je weekendje Nijkerk. Hele mooie kaarten heb je gemaakt, leuk om zoveel nieuwe dingen te zien en te leren.
lieve groetjes Angelique

Hermien zei

Mooi verslag margo en zo te lezen hebben je het super na je zin gehad en vele mooie dingen gemaakt.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Ha Margo,
wat een leuk verslag!! Super mooie dingen gemaakt en je hebt natuurlijk ook wel wat gekocht en blijkbaar toch nog geld over voor Den Bosch ;-)
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Margo,

Zo te lezen wordt dat na 20 april terug bokes-met-choko eten! haha!! Ik had al gereageerd op jouw post van vandaag, maar uiteraard pas ook hierbij dat het echt fijn was om jullie terug een keer te zien... Geniet van je gemaakte en gekregen kaartjes en zeker van je nieuwe spullen...

Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Zo , een kop koffie verder.....;) leuke blog wat heb jij een druk weekend gehad en wat een schitterende technieken allemaal! Het is voor mij allemaal abracadabra....maar vind het heel mooi! Fijne avond, liefs Wilma

Aniet zei

Wauw wat een geweldig weekend heb je achter de rug, erg mooie creaties,
groetjes van Aniet

Enny zei

Wauw, wat heb jij nog veel workshops gevolgd Margo, prachtig ! Ja, het weekend was super hé, maar nog te kort.. Ik heb dezelfde Cats badge !! Groetjes, Enny

Yvette zei

Zo te zien heb je een leuk weekend gehad! En zoveel mooie zaken gemaakt. Ik ben 1 dag geweest en alleen dit jaar, mijn vriendin met wie ik altijd samen ga is pas een week geleden aan haar voet geopereerd en dit zo te pijnlijk geweest zijn. Volgend jaar gaan we weer samen, das toch veel leuker.
grtjs,
Yvette

Petra-loves-paper zei

Hoi Margo, ik vond het ook erg leuk om je een keer te ontmoeten. Wat was het druk hè, maar jij hebt toch nog kans gezien om héél veel workshops te volgen! Het ziet er erg leuk uit allemaal. Te Gek dat de krijtjes toch nog boven water zijn gekomen. Tot in Den Bosch, groetjes Petra

Sarah zei

Wat een leuke post!!! De pret spat eraf!!

Gerrina zei

Wat een heerlijk verslag! Fijn om zo te lezen en je hebt echt wel veel gedaan!
Maareh mijn budget is een beetje op, dus denk ik dat mijn volgende beurs ofwel de Knots in Augustus (als ze dan nog bestaan, want weer andere organisatoren en minder van de mij bekende en geliefde winkeliers/standhouders die er gaan staan), of PaperPassion in Tilburg; die was vorig jaar heel gezellig en interessant! Groetjes, Gerrina

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat heb je het goed naar de zin gehad zeg!!!
Wat een leuke creaties gemaakt en leuke mensen ontmoet, heel leuk geschreven!!!
Liefs van Martha