zaterdag 26 mei 2018

Guest Designer voor Conie Fong en verhuisupdate


Hallo iedereen,

Sarah verwittigde me dat alle bloggers een privacyverklaring op hun blog moesten zetten, dus ik ben even aan het prutsen geweest, maar het is gelukt ! 
Dankjewel om te verwittigen Sarah ! 

Even snel wat nieuwtjes voor jullie :
Ik had met dit kaartje ;
een plekje gewonnen in het Guest Design Team van Conie Fong, dat was normaal voor maart en eventueel april, maar ze hebben me gevraagd om wat langer aan te blijven, wat ik natuurlijk superleuk vind de bovenste kaart is dan ook mijn nieuwste creatie voor Conie Fong.

Momenteel ben ik volop aan het inpakken en we proberen al zo veel mogelijk dozen over te brengen zodat de 'echte verhuis' op 23 juni zo makkelijk mogelijk wordt.
Tijd om te bloggen is er helemaal niet, sorry, maar dat komt wel weer achteraf ! 
Ik las jullie reacties op mijn vorige post met veel plezier, echt heel leuk om die elke keer te lezen.

Fijn weekend voor iedereen, geniet van het mooie weer ! 

Groetjes
Margo


21 opmerkingen:

Diny zei

Wat een schattig kaartje Margo.
En leuk dat je ander kaartje een plekje gewonnen hebt in het
Guest Design Team van Conie Fong!
Heel veel succes met de laatste loodjes en de verhuis,
Diny

Eri zei

Wat een mooie kaart Margo! Wat gaaf dat je nog langer Gast Designer mag zijn. Veel succes met het inpakken van de dozen en de verhuizing.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Wat een prachtig gast designer kaartje Margot! Ik wens je ook veel succes met inpakken en de de verhuizing,groot gelijk dat je al lekker op tijd begint!
ennuh...bloggen komt wel weer....we lopen niet weg!
Groetjes Gerie

Sarah zei

Wat een lieverd! Ik zag het kaartje natuurlijk al eerder. Het is zo prachtig!
Je pagina' s zien er top uit. Ook ineens een pagina ' designer voor '
Leuk! Daar mag je trots op zijn!
Succes met al je werk! Xxxxxx

Je@net zei

Erg leuke kaart, Margo!

Martha zei

Hoi hoi Margo
Wat leuk dat je er weer eens bent!
En nogmaals gastdesigner mogen zijn, hoe leuk is dat!
En een prijs voor et felicitatiekaartje
Het meidenkaartje vind ik óók weer zo mooi!
Heel veel succes met het verhuisgedoe!
Blijf er vooral van genieten!
Liefs Martha

GerJanne zei

Hoi Margo,
wat een enige kaart en wat een eer dat ze je vragen wat langer aan te blijven in het DT! EN je verhuisperikelen....bijna ten einde! En dan maar hopen dat je man niet weer graag verhuist! Jullie zijn lang bezig geweest en ik ben heel benieuwd wat voor huis je nu gaat bewonen. Het is vast spik en span en mooi opgeknapt.
Succes met de laatste dingen voor de verhuis en we zien je wel weer terug op onze blog als je er de tijd weer voor hebt.
Groetjes en liefs,
GerJanne

Enny zei

Wauw, supertof dat je nog langer GD mag zijn !! Je kaart is prachtig ! Succes met de verhuis en we zien je wel weer "verschijnen" als alles achter de rug is ! Groetjes, Enny

Enny zei

Hey Margo, wou je maar even laten weten dat ik je Privacy-tekst heb overgenomen, natuurlijk met mijn adressen en gegevens. Hopelijk is dat OK voor jou, ik wist nl. niet wat daar allemaal in moest staan.
Groetjes, Enny

Margreet zei

Als ik jouw mooie kaartjes zie, snap ik wel waarom ze gevraagd hebben of je nog langer GD wil zijn. Wat een prachtig kleurwerk!
Succes met verhuizen.
xxx Margreet

Sylvia zei

Mooie kaart,Margo.Wat een schattige digi en zo prachtig ingekleurd.
Gefeliciteerd met je winnende kaart.Succes met inpakken voor de verhuizing.Nog een fijne zondag.

Groetjes,Sylvia.

chantal zei

Hey Margo,

Waarom verbaast me dat niet dat ze je langer vragen? Je kleurt als een pro. Zo knap.
Hopelijk verloopt de verhuis vlot.
Liefs Chantal

Dora zei

Mooie kaart gemaakt en wat een eer dat je gevraagd bent om wat langer GD te mogen zijn. Veel plezier

Petra-loves-paper zei

Wat ontzettend leuk dat je nog wat langer in het DT van cony fong mag blijven, ik snap ze wel, want je maakt erg leuke kaarten! Ja ja, verhuizen is leuk en spannend, maar dat poetsen en inpakken.... helaas hoort het er bij. Veel succes met alles inpakken en in het nieuwe huis weer uitpakken en een nieuw plekje geven. Veel geluk toegewenst op jullie nieuwe stekkie!Groetjes Petra

Marja zei

Schattige kaart Margo!
Superleuk dat je nog langer gastdesigner mag zijn...je maakt ook erg leuk kaarten.
Succes met de verhuizing.
Groetjes Marja.

Nicolette zei

Een schattige kaart en leuk dat je langer gd mag zijn.
Succes met het verhuizen.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Ellen zei

Die AVG is echt een dingetje. Moet eerlijk zeggen dat ik daar voor mijn blog nog niets mee gedaan heb. Het kaartje dat je gemaakt hebt is weer mooi, prachtig gekleurd ook. Succes met alle verhuisvoorbereidingen!

SylS creaties zei

Schattig kaartje! Succes met alle gedoe rondom jullie verhuizing!
groetjes,
Syl

Jantine zei

Prachtig Margo! En wat leuk dat je langer gastdesigner mag zijn!
Veel succes met inpakken en verhuizen.
Knap dat je tussendoor nog tijd vind om je hier even te laten zien.
Groetjes
Jantine

Cindy Gay zei

Sweet cards sweet lady!

Gerrina zei

Wat leuk dat je langer mag! Gefeliciteerd!
Mooi gekleurd weer!
Enne succes met steeds meer verhuizen! Groetjes, Gerrina