zondag 21 oktober 2018

My Besties Spanish Challenge Blog


Hi iedereen,

vandaag laat ik jullie mijn kaartje zien voor de reminder bij My Besties Spanish Challenge Blog.
Ik heb gekozen voor een mixed media kaart want ik wou deze stoere chick IMG 876 graag omtoveren tot een verjaardagskaartje voor Chantal.

Hi everyone today I'm showing you my reminder card for the My Besties Spanish Challenge Blog
Ik have used  IMG 876 and turned her in to a mixed media card. 

Ik doe mee bij / I participate at 

Fijne zondag 
Groetjes
Margo

15 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Margo,
Alweer zo'n schattig stempeltje prachtig ingekleurd, mooie kaart heb je ermee gemaakt!
Liefs Martha

Jantine zei

Hartstikke leuk, deze stoere kaart.
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Erg mooie kaart, Margo!

Caroline zei

Een heel leuk stoer kaartje!
Groetjes Caroline

chantal zei

Van een schattige duts tot stoere chick!
Heel blij met deze topkaart
Liefs Chantal

Diny zei

Wat een leuk kaartje Margo!
Groetjes Diny

Enny zei

Wat een mooi ingekleurde digi, die achtergrond is heel tof ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Leuk gedaan Margo. Deed je dat met dat 1 product, waar je me eens een testertje van gaf. Ik ben de naam kwijt. X

Petra zei

Nou stoer is je kaart zeker geworden.
Lieve groet,
Petra

Gerrina zei

Weer mooi dat contrast tussen donker als achtergrond en zo mooi kleurrijk het meisje! Groetjes, Gerrina

marleen zei

Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meespelen met Scrapbook Stamp Society Challenge en veel succes met de wedstrijd.

Sylvia zei

Mooie kaart met een stoere achtergrond,Margo.De Bestie is prachtig ingekleurd.

Groetjes,Sylvia.

Ruth Gonzalez zei

Beautiful project, thanks for participating in My Besties 3D and More !! Ruth DT

Andrea Beecroft zei

Oh this is such a neat card love what you have done. Happy Halloween to you. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea

Julie Gleeson zei

I just love this card! Thank you for sharing at My Besties 3D and More! Hugs Julie DT xox