zondag 20 januari 2019

Conie Fong reminder en Colour Crazy Craft Challenge


Hallo iedereen,
hoe gaat het met jullie op deze zonnige maar frisse zondag ? 

Ik heb nog wat uurtjes kleuren en knutselen gepland, maar eerst laat ik jullie mijn kaartje zien voor de lopende FB challenge bij Conie Fong en aangezien we deze week geen sponser maar een Blogcandy hebben bij Colour Crazy Craft Challenges kon ik deze kaart voor 2 DT opdrachten laten tellen.

Ik gebruikte Flowers on the Beach en kleurde haar met copics, ik gebruikte verschillende kleurencombinaties en technieken van de maandelijkse lessen die ik volg bij Kit and Clowder.
Je leert er onder andere om leuke achtergronden te maken bij je poppetjes en dat vind ik wel erg leuk.
De kaartvorm is een malletje van DDBD en de diertjes zijn van Marianne Design, ik vind ze leuk bij het thema passen, het papier is van SU.

Dankjewel voor al jullie reacties, ik ben mijn evenwicht nog aan het zoeken tussen bloggen en knutselen en werken en huishouden en het openbaar examen piano, maar dat komt zeker weer een keertje in orde.
Ik hoop dat het niet te hard gaat sneeuwen en dat het zeker niet blijft liggen ! 

Liefs
Margo

18 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

prachtig gekleurd en mooie kaart Margo

gr karin

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart Margo, mooi model, zo'n schattige zeemeermin, supermooi gekleurd, en lief met die diertjes er rond ! Ja, voor het verkeer is sneeuw niet zo leuk.... dan liever droog en zon ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Wow, wat heb je de zeemeermin mooi gekleurd.
Succes met balans zoeken tussen zovvel dingen!
xxx Margreet

Nota Bene zei

Prachtig gekleurd! En binnenkort openbaar examen? Zit je al in je laatste jaar of is het het einde van een andere graad? Spannend is het in ieder geval, dat is wel zeker. Veel succes! En tussendoor ook nog veel plezier met het knutselen, kleuren, enz.
Groetjes, Nele

Grietje Jansen zei

Wat een prachtige kaart Margo, en prachtig ingekleurd.
Lekker vrolijk geheel.

Grietje

Mariken zei

Heel erg leuk en vrolijk, al die kleuren!

Marfien zei

lief kaartje, ben vanmiddag ook met deze papiertjes bezig geweest maar ook een heerlijke wandeling gemaakt

Irene zei

Oh wauw Margo dit is een beeldschone kaart en zó heerlijk kleurrijk!
De kou en zon is fijn na al die donkere regendagen maar op sneeuw zit ik ook écht niet te wachten...helaas vanaf dinsdag moeten we er tóch aan geloven.
XxIrene

Aartje zei

Prachtige kaart, heel mooi gekleurd en alles klopt!
Groeten, Aartje

Maria V zei

Complimenten, Margo. Prachtig ingekleurd. Gezellige strandkaart geworden.

GerJanne zei

Oh, openbaar examen voor piano? Dat klinkt wel heel spannend! EN je andere bezigheden gaan natuurlijk gewoon door. Het is altijd een balans vinden. Maar je kaart is prachtig.

Hetty P. zei

Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
Wat een sprekende kleuren heb je gebruikt
Groetjes Hetty

Marja zei

Prachtig Margo!...je kleurwerk is weer supermooi.
Dat vind ik ook leuk aan de lessen van kit and clowder om zelf een achtergrond te maken....heb ook nog wat lesjes liggen maar de tijd die kom ik nog steeds te kort.
Groetjes Marja.

Joanne kramer zei

Deze kaart spettert van het scherm!! super mooi! groetjes Joanne

Martha zei

Hoi hoi Margo
Mooi ingekleurd en prachtig kaartje, tja balans vinden valt niet altijd mee en zeker tussen leuke dingen doen veel succes met je piano examen!
Liefs Martha

Nancy Soetaert zei

wondermooie kaart Margootje!
Hadden we maar meer (vrije) uren in een dag hé!
Succes met het instuderen voor je piano-examen!
Groetjes
nancy

Angelique zei

Hele mooie kaart en wat kleurde je het zeemeerminnetje prachtig in. Altijd lastig om je tijd goed te verdelen over alles.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Mooi fleurig, zomers kaartje. Heerlijk zo in deze kou. Hoewel ik dat open vriesweer ook heerlijk vind. Helaas is het nu grijs en aan het sneeuwen...
Groetjes,
Jantine