zondag 10 maart 2019

First Kiss


Hallo iedereen,

eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor alle toffe reacties op mijn laatste kaarten, het is altijd zo leuk om ze te lezen ! 
Welkom op mijn blog Wietske, ik heb jou intussen ook gevonden, gezellig dat we elkaar kunnen inspireren.

Vandaag laat ik jullie mijn reminder zien voor de challenge van maart op FB bij Conie Fong.
Ik gebruikte de schattige digi First Kiss.
Ik kleurde de digi met mijn copics en gebruikt een ouder DP van Magnolia, een taartrandje, bloemen en wat plakparels.

Fijne zondag voor iedereen, ik ben vandaag de hele dag aan het kliederen op een workshop met gelijkgestemde zielen, heerlijk ! 

Groetjes
Margo


18 opmerkingen:

Annie H zei

Wat een schattig koppeltje en weer zo mooi gekleurd. Dat DP van magnolia blijft toch mooi he, hele leuke kaart.
Groetjes, Annie

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk en door het plaatje ook een lief kaartje , weer prachtig ingekleurd.
Nog een fijne zondag .
groetjes Marjan.

Els zei

een schattig kaartje Margo en een bijpassend lief Designpapier.
Echt heel schattig.
Groetjes, Els

Sarah zei

Wat lief! Veel plezier! X

GerJanne zei

Oh wat heerlijk Margo, om zo'n workshopdag te hebben! Ik vergeet dan alles , soms bijna welke dag het is. Totale ontspanning. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is.
Je kaartje is schattig! Zo lief dat stempeltje..het is vertederend. En je kleurwerk is prachtig.

Nota Bene zei

Zo lief! Geniet van je knutseldagje!
Groetjes, Nele

Petra zei

Wat een schatje van een kaart en je digi prachtig gekleurd. Ik heb geen idee wat het is, die workshop. Ik lees van GerJanne complete ontspanning ben benieuwd.

Lieve groetjes,
Petra

Caroline zei

Wat een lieve digi! En zo mooi weer gekleurd. Een plaatje hoor.
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Wat een lief en zeer mooi kaartje Margot> Die stempels zijn echt heel leuk zeg! Vast een leuke workshop gehad!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Margo
Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!
Veel plezier vandaag!
Liefs Martha

Crealientje zei

Schattig kaartje met het verliefde stel:)
Mooi dp.
Fijne dag, liefs Crealientje.

Ans Gilbert zei

Schattig kaartje met een lief stempeltje, heel mooi gemaakt.
Fijne workshop dag!
Ansx

KarinsArtScrap zei

lieffffffffffffff en mooi Margo
Gr Karin

Mariken zei

Hartstikke tof kaartje! Heel erg leuk!

Nicolette zei

Een lief kaartje.
Groetjes Nicolette

Trudy zei

Prachtig mooi ingekleurd kaartje!
Succes met het kliederen!
groetjes Trudy

Gerrina zei

Weer zo mooi Margot! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wat een mooie en schattige kaart, en zo romantisch ! Groetjes, Enny