dinsdag 25 augustus 2020

Diertjesdinsdag - De Zwaan




Hallo iedereen,

Op de laatste werkdag voor mijn vakantie begon, kreeg ik een lief kaartje van Sarah en daarin zaten de stansjes om de zwaan te maken van Marianne Design.
Zo leuk om de vakantie te beginnen ! 
Sarah daagde GerJanne en mij uit om met de zwaan aan de slag te gaan. 
Dit is mijn kaartje geworden. 

Dit waren de stansjes.

Als je het flapje van de kaart opent, zit dit erachter. 
Ik vond bij het opruimen mijn vellen mica terug en had meteen dit ideetje ! 

Gaan jullie mee kijken bij 
en 

Liefs
Margo
 

18 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie stansen heb je gebruikt, Margo. Vind het een erg leuke kaart geworden!

Irene zei

Een super leuk begin van je welverdiende vakantie Margo! Zó leuk met dat mica!!!
XxIrene

Sarah zei

Wat mooi Margo! Echt prachtig idee zo met de mica. Het blauw op de kaart samen met het takje en het groen is een mooie combinatie. Ik ben heel blij dat ik je uitnodigde! Top resultaat. X

Diny zei

Super leuk kaartje heb je gemaakt met de zwanen Margo!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

je kaartje is erg leuk geworden, mooi
grtjs,martina

Isabel para ALROMASAR zei

Hi Margo!
You have a very nice card.
The swan is very elegant.
Hugs from Spain

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heb je met het zwaantje gemaakt
groetjes ellen

Marja zei

Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met de zwaan!
Leuke binnenkant als je de kaart opent.
Groetjes Marja.

Martha zei

Wat een leuke zwanenkaart met jonkies, Margo!
Slim achter een micaraampje dit tafereeltje
Liefs Martha

Frouwkje zei

Wat gaaf is deze stans, Margo :-D
Hele leuke kaart geworden.
Liefs, Frouwkje

Freubelmina zei

Leuk om ook jouw kaartje te zien Margo! Leuk gemaakt.
Ik ga nu nog bij Sarah kijken.
Lieve groetjes xx

Ellen zei

Prachtige kaart hoor...en zo leuk dit samen te doen. Ik ben ook bij GerJanne en Sarah geweest en zag daar ook een leuke met de prachtige zwaan!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve en mooie uitwerking van de uitdaging Margo. Leuk hoe de kaart opent en gesloten lijkt het wel een schilderijtje.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Nou, daar ben ik eindelijk! Je hebt wel gelezen dat ik een drukke dag had! Ja, niet iedereen heeft verlof, he?
Jouw kaart is enig! Het doorkijkje is zo leuk bedacht! Heel fris ook met dat wit en blauw! Mooie stans....gevaarlijk als je iets krijgt wat je zelf niet hebt...voor je heb-gehalte!

Nancy zei

Hey Margo,

wat een super leuke zwanenkaart maakte je! En wat fijn dat jullie elkaar uitdagen! Ik heb zelf ook nog een zwanenkaart liggen, had kunnen mee doen... haha!! Dat brengt me trouwens op een idee...

Liefs,
Nancy

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie kaartje met deze gave zwaan.
Groetjes doris

Jantine zei

Wat een mooi doorkijk-kaartje, Margot. Leuk, net een schilderijtje. Geniet van je vakantie!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wat een prachtige kaart, zo schattig, die zwaan met haar kleintjes ! Groetjes, Enny