zaterdag 5 december 2020

Sarah daagt Margo uit #13


Vandaag laat ik jullie zien welke kaart ik gemaakt heb naar aanleiding van de uitdaging van Sarah.

Maar ik zie dat ik een papiertje 'te weinig' heb gebruikt :)
Dat zal waarschijnlijk ergens tussen gesukkeld zijn.

Het is eens een heel andere kaart, ik wilde deze stempel zo graag nog eens gebruiken. 

Mijn uitdaging voor Sarah heb is de volgende : 


Gaan jullie ook even kijken welke prachtige kaart zij vandaag aan ons laat zien ? 

Groetjes
Margo



 

6 opmerkingen:

Sarah zei

Hey Margo,wat een prachtige tekst! Dat is een mooie om de dag mee te beginnen 😘. Het model is ook zo leuk. En zo met het egeltje en de blaadjes rondom erg lief . Dat ' vergeten ' papiertje is maar bijzaak. Ik ben blij dat we weer een uitdaging deden en de volgende opdracht is perfect voor deze tijd van het jaar. Fijn weekend!

Je@net zei

Erg leuke kaart, Margo. Nu even kijken wat Sarah ervan heeft gemaakt!

Hetty P. zei

Leuke kaart heb je gemaakt met het egeltje.
De tekst is zeker heel erg mooi !!!
Fijne dag,
Hetty

Martha zei

Heel leuk deze kaart Margo!
De tekst vind ik zo mooi!
Fijne dag liefs Martha

Isabel para ALROMASAR zei

A beautiful artwork, Margo!
Hugs from Spain

Gina zei

Superleuk met die grote tekst op die ticketmal! Leuke kaart geworden ! Groetjes, Gina