dinsdag 6 juli 2021

With Love


Hallo iedereen,
Gisteren was ik lekker vrij voor de verjaardag van Femke, wat een wisselvallig weer was het zeg. 
Maar dat zorgde er wel voor dat ik wat tijd had om te kleuren en te knutselen en wat postjes klaar te zetten voor op mijn blog. 
Het schattige plaatje op dit kaartje is van Nellie Snellen, het papier is van Pion.
De bloemen en het kant komen uit de voorraad.

Ik geef het eerlijk toe, ik tel af naar de vakantie, nog 3 weken na deze week en dan kan de laptop (voor het werk dan toch) voor 2 weekjes dicht. 

Groetjes
Margo

 

13 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Een schattig plaatje en het past zo mooi bij het dp.
Echt even aftellen .... succes daarmee ;)
Fijne dag,
Hetty

Trijntje zei

Wat een leuke lieve kaart heb je gemaakt Margot. Groeten trijntje

Elle-Jeanne zei

Super leuk, lief kaartje Margo.
Lief plaatje.
Groetjes Elle-jeanne

carla zei

Een lief en mooi kaartje heb je gemaakt Margo.
Prachtig gedaan.
Aftellen naar een welverdiende vakantie, niks mis mee.
Nog even op de tanden bijten.
Groetjes,
Carla

Wilma zei

Het is een LIEF kaartje Margo met een MOOIE tekstcirkel.
En nog eventjes volhouden.
Liefs Wilma 😃😃😃

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met een schattig plaatje en leuk papier,
Groetjes
Ansx

Epie zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Margo , lief plaatje !!
Hou je taai nog ff , vakantie int zicht :-)
Fijne avondgroetjes Epie

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje! Lief plaatje. EN aftellen naar de vakantie, dat kan ik me nest voorstellen! Houd nog even vol!

Sarah zei

Super lief Margo!
Nog even volhouden! X

Martha zei

Nog van harte gefeliciteerd met Femke, Margo!
Wat een leuke kaart met schattig plaatje heb je gemaakt
Nog even aftellen voor je
Liefs Martha

Jantine zei

Wat een mooie kaart met een lief plaatje, Margo. Sterkte met nog even werken, lekker dat de vakantie in zicht komt!
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje is dit, Margo!

Diane zei

Such a cute picture, layers and papers.

Hugs diane