donderdag 2 december 2021

52 weeks to Christmas


Hallo iedereen, 
Zoals jullie weten ben ik wel een fan van Amy - Adventures in colouring with Amy
Ze kleurt altijd zo'n mooie achtergronden bij haar digi's en ik dacht, ik ga dat ook eens proberen bij heel eenvoudige stempeltjes die ik heb liggen omdat ik nu eigenlijk weer meer naar digi's grijp.
Hieruit kwamen dus 2 kaartjes voor. 


Ik ben echt wel blij met het resultaat.
Wat een verschil geeft het als je er een achtergond bij kleurt.

Ik doe graag mee bij 

Fijne donderdag !

Groetjes
Margo 

 

14 opmerkingen:

Sarah zei

Prachtig die achtergrond en nu valt er toch net( natte ) sneeuw uit de lucht! Dat autootje dat ken ik, blijft een leukers! Jouw kleurwerk lijkt zo echt! Knap. Xx

Irene zei

Super knap gedaan Margo, prachtige achtergronden op je leuke kaarten!
XxIrene

Eri zei

Het zijn twee leuke kaarten geworden met die schattige stempels en achtergronden.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wow....twee prachtige kaartje heb je gemaakt Margo!
Groetjes Diny

Frouwkje zei

Superleuk gedaan Margo!
Je mag zeker blij zijn met het resultaat!
Ik heb ook wat kaarten gemaakt met de 'Adventures in colouring with Amy' en dat is superleuk om te zien hoe zij dat doet.
Mijn aandacht ligt even weer ergens anders, maar ga vast ook nog wel eens een kaartje maken met één van haar achtergronden ;-)
Liefs, Frouwje

Hetty P. zei

Wat zijn ze beiden super !!!
De achtergrond maakt het echt helemaal af.
Wat is het sneeuwpopje ontzettend lief.
Fijne dag,
Hetty

Martha zei

Wat een leuke kerstkaarten, Margo
De achtergrondjes heb je heel mooi gemaakt
Liefs Martha

Je@net zei

Twee super leuke kerstkaarten, Margo!

Trijntje zei

Het zijn beide twee superleuke kaarten met de mooie stempeltjes. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Twee hele mooie kaartjes en prachtige achtergronden.
Groetjes, laurette

Daphne zei

Wauw, wat is dit mooi gelukt zeg!
Gaaf, ik zeg VAKER DOEN!

Petra-loves-paper zei

wauw Margo, je hebt een roeping gemist, jij had illustrator moeten worden, wat zijn je achtergronden mooi gelukt, schitterende kaarten, groetjes Petra

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaartjes en wat is die sneeuwpop super schattig!
Groetjes Trudy

Dora zei

Twee prachtige kaarten