zaterdag 15 januari 2022

Eerste post van 2022


Hallo iedereen,

We zijn vandaag al 15 januari en dit is pas het eerste kaartje dat ik post in dit nieuwe jaar ...
Ik ga meteen van start met eentje voor de nieuwe release van Conie Fong, Gnome with Heart Balloon
Ik kleurde hem in met mijn copic markers en het achtergrond papier is van Stampin Up.

Ik kreeg vandaag mijn booster dus ik hoop dat ik niet te ziek ben en nog een blogrondje kan maken dit weekend. 

Alvast een fijn weekend gewenst
Groetjes
Margo 

 

7 opmerkingen:

Trijntje zei

Een. Mooie binnenkomer met deze leuke kaart met met deze mooi digi gemaakt. Ik wil je hierbij nog bedanken voor de kaarten die ik van je kreeg. Ze zijn Beide aangekomen. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dotje en zo mooi ingekleurd Margo. Die ballon lijkt echt te glanzen en je hebt de kaart ook mooi opgebouwd. Het afdrukke komt helemaal tot zijn recht op deze manier.
Ik heb gelukkig nergens last van gehad bij mijn booster en ik hoop jij ook niet.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

geweldig leuk deze gnome !!!!
Groeten Ineke

Martha zei

Heel leuk dit kaartje, Margo!
Leuk gemaakt
Liefs Martha

Hetty P. zei

Wat een leuke start van het jaar heb je met je kaartje.
Echt een schatje ...
Hopelijk krijg je geen last van je booster, ik mag morgen.
Groetjes Hetty

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margo!

Annie H zei

Meteen een schitterende start Margo, heel leuk ! Vandaag ook pas m'n eerste kaart van dit jaar getoond. Je booster zal wel meegevallen zijn hoop ik, nu maar duimen dat we safe zijn.
Groetjes, Annie