zondag 30 oktober 2022

Mindful Moments Marker lesson July 2022


Hallo iedereen,

Na 2 weken flink ziek te zijn geweest, kom ik toch weer terug boven water ;)
Vandaag laat ik jullie mijn versie zien van de maandelijkse kleurles van Alyce van Kit and Clowder. 
De les is die van Juli 2022.
Ik vond de achtergrond echt super en vind de dakpannen heel goed gelukt, voor de vacht ... daar heb ik nog veel oefening voor nodig ;)
Morgen weer de start van een drukke week want er zijn verschillende collega's met vakantie en ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik dinsdag ga werken of niet ... moeilijke beslissing. 

Fijne zondagavond

Groetjes
Margo 

 

4 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtig gekleurd Margo.
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Mooi ingekleurd en fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Nog maar even rustig aan doen!

GerJanne zei

Ah.. je was ziek.. Hopelijk voel je je weer snel beter.
Je kleurwerk is weer helemaal geweldig!

Josje zei

Oh wat een leuk kaartje