dinsdag 21 februari 2023

Tweede reminder bij My Besties Dutch Girls Designs

Hi iedereen,

Vandaag weer een kaartje dat ik maakte voor My Besties Dutch Girls Designs.
Ik ging aan de slag met My Besties Fablers Doll 3
De digi kleurde ik in met mijn copics en de achtergrond is weer met de alcoholtechniek.

Er gaat bij ons weer een collega weg, maar er zijn er intussen ook veel nieuwe maar dat wil wel zeggen dat er weer wat geschoven zal worden en ik weer mensen moet opleiden en zelf andere klanten zal krijgen.
Het is een beetje met een gemengd gevoel maar ja, het is wat het is.

Dit weekend ga ik met mijn hubby op weekend naar Biesbosch, even relaxen. Het zal me deugd doen.
En dan volgende week donderdag naar Den Bosch, daar kijk ik ook echt naar uit !

Groetjes
Margo 

 

3 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige kaart Margo!
Mooi ingekleurd met mooie achtergrond
Even lekker relaxen, ga je naar de Biesbosch hier in Nederland?
Als dit zo is moet je hard zwaaien want ik woon er vlakbij, veel plezier!
Fijne dag liefs Martha

Grietje Jansen zei

Mooie kaart.
Die achtergrond is goed gelukt, en een erg leuke digi.
Grietje

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.