donderdag 18 mei 2023

Last Minute Manda


Hallo iedereen,

Vandaag een kaartje met Foxy Valentine van Last Minute Manda. 
Ik vond dat deze ook buiten Valentijn kan gebruikt worden.
Ik kleurde haar in met mijn copics en maakte er weer een CAS-kaartje van.

Een lang weekend, ik was er zo aan toe!
Ik ga genieten van wat onkruid wieden in de tuin, morgen wandelen en lekker lunchen met mijn hubby en zaterdag ga ik fietsen met mijn bestie in Hoogstraten. 
Zondag wijnen bij een ander dinnetje dus het weekend zit wel al goed vol.
Maandag begint mijn bestie bij mij op het werk, best wel spannend !

Liefs
Margo

 

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Margootje, wat een gezellige post is het! maar misschien komt dat meer omdat er zulke gezellige plannen in staan die je gaat doen. Dan lijkt je weekend langer dan het was. En wat gaaf dat je beste vriendin bij jou op het werk komt...Nu dus ook collega's. Inderdaad wel spannend.
En oh ja, je kaart is natuurlijk heel leuk! Mooi gekleurd!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Margo
Mooi ingekleurd.
Gezellig weekend staat er gepland, Geniet ervan.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Wat een lief kaartje Margo
Wat een leuke dagen ga je tegemoet, geniet ervan!
Liefs Martha