maandag 18 november 2013

Kerstkaart Tilda

Goeie middag lieve blogdinnetjes !
Vandaag eindelijk nog eens een kaartje ...
Deze stond nog in m'n album want ik ben niet echt in staat om veel te knutselen voor 't moment.
Heb vorige woensdag de schrik van leven gepakt, ik woon in een gewoon huis, ik kwam in de gang en er stond een man in het midden van m'n trap, hij is gewoon naar buiten gegaan, zich verontschuldigend dat de deur openstond en hij me kwam verwittigen, maar voor m'n gezondheid was dit echt niet goed. Ik zit al een hele week met hoofdpijn.
Ik kom wel bij jullie langs als het lukt hoor, maar zo weten jullie een beetje wat er speelt.

Liefs
Margo

20 opmerkingen:

jolanda zei

Wat een slechte ervaring.
Je kaartje is weer erg leuk

Margreet zei

Wat een schattig kaartje Margo....wat moet jij geschrikken zijn, zeg...kan me voorstellen dat je er nog mee zit!

Helen zei

Wat zal jij geschrokken zijn. Hopelijk heb je snel weer je freubelzin terug. Dit kaartje is weer een bjoetie. Groetjes, Helen

Lia zei

Mijn hemel Margo, dat zal schrikken geweest zijn.....en nu zit je natuurlijk opgesloten in je eigen huis, alles op slot de hele dag.....probeer maar lekker je zinnen te verzetten met knutselen.

Liefs Lia

heidy zei

Jeetje das inderdaad schrikken.moet je toch nit aan denken,gelukkig is het goed afgelopen meis,maar kan me voorstellen dat e je niet top voel!!
Je kaartje is prachtig!!
Dikke XXXX Hedy

McCrafty's Cards zei

This is gorgeous Margo, I like the sweet Tilda the papers and the poinsettia
Kevin xx

Ellen zei

Jeetje zeg, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Zo maar een vreemde kerel in je eigen huis, bah! Naar idee. Hopelijk verdwijnt het onrustige gevoel. Je kerstkaartje is erg mooi geworden. Leuk met Tilda.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Wat een nare ervaring heb je gehad en wat zal je geschrokken zijn.Moet er niet aan denken.Je kaart is schitterend.Groetjes Joke

GerJanne zei

Sjee, wat een schrik zeg!! Dat gaat niet in je koude kleren zitten!
Ik snap dat je even wat anders aan je hoofd hebt dan knutselen.
Je kaartje is wel erg leuk geworden! Mooi met die kerststerren!
GerJanne

Enny zei

Och Margo, wat en schrik zeg !! Voor hetzelfde geld was het een inbreker !! Kan me indenken dat je er niet goed van bent... Maar een mooi kaartje hoor !! Groetjes Enny

Rosina zei

Je dat is echt schrikken Margo...ik begrijp heel goed dat je even van slag bent...Gelukkig is het goed afgelopen...je hoort tegenwoordig wel meer van die rare verhalen....
Je kaartje is heel erg leuk....mooi ingekleurde Tilda

groetjes Rosina

Josje zei

Ohhh daar wordt je dus echt niet vrolijk van je hoort nu natuurlijk van alles dan zit de schrik er voorlopig wel in denk ik.
Leuke kaart heb je gemaakt

Cindy Gay zei

Perfect Christmas card!

Het zonnetje in huis zei

hey,

ppff, dat was echt wel niks wat je daar hebt meegemaakt he seg! sterkte meid !

ps, mooi kaartje ;

Knuffel,

corryskaart zei

hoi margo
nou dat was zeker schrikken voor jou en hopelijk gaat het nu al een stukje beter met je? je kaart ziet er in ieder geval geweldig mooi uit!
groetjes,corry

Diny zei

Wat moet je geschrokken zijn zeg....ik geloof best dat je daar nog steeds hoofdpijn van hebt!
Gelukkig liep het goed af.
Je kaartje is weer heel erg leuk gemaakt.

Groetjes Diny

Scrapcreaties Mirande zei

Tjee Margo, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je daar even helemaal van slag van bent. denk eerst aan jezelf, dat knutselen komt vanzelf wel weer. Ik vind je kaartje erg mooi.
Groetjes Mirande

Unknown zei

Getver wat eng zeg! Hoe is 'ie dan binnen gekomen? gelukkig dat er verder niks is gebeurt zeg! Hele mooie kaart! Groetjes Frea

CreaLautje zei

wat een mooi kerstig kaartje!! en jeetje wat een schrik!! dikke knuf en sterkte.. kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent!!

Juanita zei

Wat een schrik zeg! Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat.
Je kaartje is heel mooi weer.
Liefs Juanita