vrijdag 1 november 2013

kerstkaarten ... eindelijk

Vandaag heb ik nog 2 kerstkaarten voor jullie.
Een combinatie van restpapier en kerststempels allerhande.

Voor deze heb ik de achtergrond geƫmbost.

Toen ik dinsdag de grens over was, was mijn verbazing echt groot, in Sluis, vlak bij de winkel die we gingen bezoeken, zag ik op de markt het allerschattigste hobbywinkeltje, ze verkochten er hobby-materiaal en snoep tesamen, ... jammer genoeg niet kunnen binengaan, veel te druk programma want daarna moesten de koffer van Chnatal Thomass gaan deponeren in Brugge, daarna naar Axel gereden en ook daar zag ik een hobbywinkeltje, daarna op 5 minuten een broodje in onze mond gestopt in Terneuzen voor de derde winkel. Ik had een fantastische dag hoor maar jammer genoeg geen tijd om een hobbywinkel binnen te gaan !
's Avonds nog even weg gemoeten met mijn man en toen bijna aangereden, dat scheelde echt maar een haartje en ik was er eerlijk gezegd danig van onder de indruk !
Maar ik ben nog uit 1 stuk en mijn wagentje ook !

Fijne vrijdagavond allemaal
Liefs
Margo

16 opmerkingen:

corryskaart zei

Fijn om te lzen dat ondanks alles je er nog gezond en wel bent en je kaarten zien er weer super uit en je restjes opgeruimd
Groetjes van corry

Ellen zei

Bijna aangereden.... wat een schrik! Gelukkig is het goed afgelopen. Je kaartjes zijn helemaal leuk. Gaaf die vier vierkantjes!
Fijn weekend, Ellen

Josje zei

Fijn dat alles goed is afgelopen,mooie kaartjes

Enny zei

Wow Margo, zo'n spannende dag, wat een geluk dat je heelhuids terug bent ! Jammer van de hobbywinkels, volgende keer beter... Groetjes Enny

Enny zei

Oeps vergat nog : jouw kerstkaartjes zijn heel mooi ! Groetjes Enny

GerJanne zei

Oh dat klinkt niet zo goed, aangereden...meer de schrik dus , zo te lezen...
Je kaartjes zijn supergaaf! Echt om te onthouden..
GerJanne

McCrafty's Cards zei

Gorgeous Christmas cards Margo, I like the design.
Kevin xx

Diny zei

Gelukkig ben je nog heel!
Wat een verhaal zeg....jammer dat je niet ''even'' in hobbywinkeltjes kon neuzen! Je laat twee mooie ''restkerstkaartjes'' zien...leuk gedaan met de vierkantjes.

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Monique zei

Knappe kaartjes Margo!
grtjs

Lia zei

Je hebt 2 heel mooie kaartjes gemaakt, leuk zo om je restjes te verwerken,
groetjes Lia

Anneke zei

Je hebt erg leuke kaartjes gemaakt Margo! En dat zal wel schrikken zijn geweest! Alle geluk hebben jullie niets... Nog een fijne dag! Groetjes Anneke

franicsa zei

Hela ,
Goed idee om restjes te verwerken ... Zou daar beter ook mee beginnen .
Groetjes ,
Fra

Rosina zei

Dat is heel erg schrikken geweest Margo....toch een engeltje op je schouder gezeten....fijn dat het goed is afgelopen
hele leuke kerstkaartje heb je gemaakt..mooie stempeltjes heb je gebruikt...

groetjes rosina

Anoniem zei

Mooie kaartjes, leuk idee.
Fijne zondag
leen

anncreatief zei

wat een erg mooie kaartjes met hele mooie kleuren
Liefs Anneke

CreaLautje zei

gaaf kerstkaartje margo!!! leuk!