donderdag 27 april 2017

52 weeks to Christmas : week 17 - Use your stuff !




Hallo iedereen, 

weer donderdag vandaag en na een ronde in kraft en lila/paars gaan we vandaag traditiegetrouw voor een rondje kerstkaarten ! 
Ik ben erg fan van bovenstaande ... use your stuff !!!!
Dus dat ging ik maar eens in de praktijk brengen ! 
Ik heb een blokje met papier en bijpassende plaatjes waar ik eerder een kaartje mee toonde, maar er zat nog veel meer in dat blokje, dus ik heb besloten om door te gaan tot het op is ! 
Ook de houten figuurtjes nog een keertje opgediept .....


Kaart nummer 1 (de bradjes zaten goed verstopt in een ijskreemdoos in een plastic zakje)

Nummer 2

Nummer 3



En een foto van de gebruikte stuff :)
Jullie zien dat daar nog veel meer kaartjes uit zullen volgen want dat ik er nog lang niet doorheen ben, maar jammer genoeg moest ik met de dochters naar de kinderarts om de vaccinaties weer te laten zetten, die kunnen er weer even tegen :)

Ik doe mee bij :

Fijn dat jullie langskwamen ! 
Groetjes
Margo


34 opmerkingen:

Je@net zei

Goed bezig, Margo. En wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt!

Danielle zei

Zo Margo, jij bent alvast lekker bezig geweest met dit leuke setje! Zonde om te laten verstoffen :-)

Caroline Cards zei

Heel leuk Margo en het is mooi papier!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Mooie kaart, Margo! En wat een leuke uitdaging: use your stuff!
Lekker bezig!
Groetjes
Jantine

Maria V zei

Leuke serie en wat een mooi papier. Jij kan zo te zien nog wel even vooruit ;)

Valerija zei

Wow this is gorgeous. Love them all.
valerija xx

Enny zei

Oh, wat leuke kaarten, heel mooi gedaan ! Weeral wat "restjes" opgebruikt, goed zo ! Groetjes, Enny

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuk margo! Goed plan om de spullen die je hebt eens te gaan gebruiken.
Groetjes Anita

Cornelie zei

Tof dat je ook met je spulletjes die je nog hebt aan de slag bent gegaan! En zo heb je weer een hele serie...en er volgt nog meer als ik dat zo zie ;-) Het is toch wat met ons verzamelaars nietwaar!
Erg leuk wat je hebt gemaakt, en bedankt dat je het even liet weten zodat ik bij je kan komen kijken!
Gezellige koningsdag!

Monique zei

Wat leuk gedaan! Mooie serie kaarten. Best wel een goed idee om eerst alles maar eens op te gaan maken.
Liefs Monique

Gerrina zei

Heerlijk om te zien hoe jij dan gelijk voortvarend 3 leuke kaarten daarmee maakt! Ik verf die houten figuurtjes ook nog wel of geef ze een zachte glitter laag...idee voor nog meer kerstkaarten? Succes en ik kom er graag van genieten! Groetjes, Gerrina

Eri zei

Leuke kaarten Margo! Tof om al je öudere"spulletjes weer eens boven te halen!
Groetjes, Eri

angeleef zei

Tof om zo je oude spulletjes te gebruiken en dan ineens er goed gebruik van te maken door meteen drie mooie kaarten te maken.
Jammer dat dat leven je altijd in de weg zit net wanneer je goed bezig bent he ;-)
Groetjes
**Evi**

KarinsArtScrap zei

mooie kerstkaarten Margo
Gr Karin

Veerle zei

Heel mooi Margo. Ook ik heb het probleem dat er wel eens wat durft blijven liggen. Use your stuff is dus een geweldig iniatief en dat heb jij goed gedaan. Groetjes, veerle

Marijke zei

Wat een leuke plaatjes en wat een mooie kaartjes heb je ervan gemaakt. Ik vind het altijd leuk als je dezelfde plaatjes gebruikt en toch weer andere kaarten krijgt door minieme veranderingen. Erg leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Mariken zei

Geweldig kaartje, en echt een tof idee, use your stuff!!

Marja zei

Je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt Margo!
Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.
Groetjes Marja.

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Margo!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

lenywim35 zei

Leuk gedaan Margo. Ik heb ook veel ouwe spulletjes meegenomen. Zal ereens aan denken. grts leny

Margreet zei

Leuke kaarten heb je met je 'stuff' gemaakt Margo! Goed initiatief!
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel leuk Margo. Ik vind ze stuk voor stuk enig!
Ja, oude spullen gebruiken/opmaken is nodig om plaats te maken hè?? Of om gewoon te gebruiken wat je mooi vond (anders had je het niet gekocht)
GerJanne

marian zei

Prachtige kaartjes.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Margo, wat een leuke serie heb je gemaakt. Ik sta volledig achter dit goede voornemen want het is zonde om van alles aan te schaffen en nooit te gebruiken. Ik ben er dit jaar ook al lekker mee bezig en ik moet zeggen dat het ook wel voldoening geeft vind je niet?
Ook je kaarten van het kleurenkaartteam nog zitten bewonderen en ook die zijn allebei heel gaaf geworden.
Lieve groetjes Miranda

Joke de Wit zei

Mooi zijn ze Margo,heb die plaatjes ook nog en liggen al klaar om te gaan gebruiken.Ben ook bezig om alles te gaan gebruiken wat ik in huis heb.Gr.Joke

!neke zei

Ze zijn helemaal top !!!!!

groeten Ineke
Dt 52 WTC

Aartje zei

Jij bent goed bezig zeg. Volgens mij hebben wij hobby-ers allemaal te veel spullen die we eigenlijk eerst maar eens op zouden moeten maken. Het leverde bij jou in ieder geval iets moois op.
Groeten, Aartje

Aartje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Freubelmina zei

Jij bent goed bezig Margo, ze zijn stuk voor stuk erg leuk!!
Fijne avond, liefs Wilma

Nancy Soetaert zei

tja, we willen altijd meer en meer, zouden zelfs nog een kast bijkopen om alle hobbyspulletjes op te bergen. Soms iets laten liggen omdat we het nog niet kwijt willen, soms vergeten we dan wel eens iets... Mooie 'stuff', en als resultaat een leuke kaartenreeks!
groetjes
Nancy
DT52WTC

Angelique zei

Drie leuke kaartjes heb je gemaakt en wat hebben we toch een hoop spulletjes liggen hè? Je kan nog even vooruit zie ik. Hopelijk hebben je dochters geen last gehad van de inentingen.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Super Margo!
Nu dat ik alles zo netjes heb opgeruimd en alle vergeten dingen weer weet liggen, gaat alles ' use your Stuff ' zijn.☺

afke zei

Super leuke kaarten heb je gemaakt met je vergeten dingen!!!Zo herkenbaar. Ik maak eigenlijk nooit dezelfde kaarten maar je brengt me wel op een idee!
Groetjes, Afke

Martha zei

Hoi hoi Margot,
mooie reeks kerstkaartjes met de spulletjes die je al had!!!
Liefs van martha