vrijdag 21 april 2017

Een reeksjes met de dames





Hallo iedereen,

gisteren heb ik een rondje kerstkaarten geruild voor een rondje op de beurs ... :)
Het was echt heerlijk ! We hebben zo genoten, maar toch wel druk.
Tussendoor laat ik jullie een paar kaartjes zien die ik met de dametjes van SU heb gemaakt.


Ik heb ze gestempeld op het speciale papier van Elke en ingekleurd met ZIGs en Twinkling H2O.
De meer felle kleuren zijn Twinkling H2O.


Ik heb veel bekenden gezien op de beurs, eerst en vooral Diny Sprakel, ze stond ook dicht bij de inkom, even een praatje gemaakt, dat kon op de Art Specially niet, daarna naar mijn naamgenootje van Webshop Margo waar ik een superdeal met blaadjes kocht, 100 blaadjes voor 5 euro, daar ben ik weer blij mee en daarover stond Jolanda van Het Scraphuis, daar ook een babbeltje gedaan natuurlijk, das de derde keer dat we elkaar zien op goed een maand tijd, maar toch nog wat gevonden daar ... :) Ik heb nog een leuke shape-mal gekocht van DDBD bij haar en ze had de promo nog staan van de kleine Versafine inktjes, daar had ik er al van gekocht op de Art Specially en ze werken zo fijn dat ik nu er nog 6 heb meegenomen.
Bij Ludiec heb ik van dat goede kraft papier gekocht van 30 op 30, het heeft een erg mooie kwaliteit (300gr) en kost voor 20 vellen maar 5 euro, dat is mijn favoriete kraftpapier ! 
Ik heb ook eens pakje van hun stempelpapier gekocht om te kijken wat het verschil is.
Ik heb zelfs 2 pakjes servetten gekocht omdat ik ooit eens een pot Mod Podge heb gekocht maar nog niets mee heb gedaan, we zullen dat ook eens gaan gebruiken ! 
Dan ongeveer in het midden van de beurs ben ik lekker gezellig bij Petra gaan zitten en heb ik een kaartje gemaakt, ik kreeg privé-les, gezellig ! 
Dan nog bij Nicole langs van CraftAddiction en daar heb ik Danoesja ontmoet ! 
Superleuk ! 
Bij Nicole heb ik mooi dekkende sprays gekocht, dus daar kan ik ook mee aan de slag.

Verder heb ik me heel erg braaf gehouden met nog een klein beetje kant (daar kan ik niet voorbij) en een paar van die kleine stempeltjes om achtergrondjes mee te maken. 

Het was erg gezellig ! 
Ik kan niet wachten om straks aan de slag te gaan, maar eerst nog een dagje werken ...

Liefs
Margo

32 opmerkingen:

Ellen zei

Je kaartjes zijn prachtig! Superleuk met die'ouderwetse' (althans zo komt het op mij over) vrouwen erop. Geweldig om te lezen dat je zoveel bekenden bent tegengekomen en wat je allemaal gekocht hebt. Veel plezier met je nieuwe aankopen!

Je@net zei

Klinkt als een gezellige dag op de beurs, Margo. Veel plezier met je nieuwe aankopen. En wat een leuke kaarten heb je gemaakt!

Corrie zei

Wat zijn je kaarten prachtig geworden Margo, je bent goed geslaagd op de beurs lees ik wel, Danoesja is een schatje hè, leuk dat je haar hebt ontmoet.
Fijn weekend.
Lieve groetjes,Corrie

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaarten! fijn dat je genoten hebt van de beurs. groetjes Joanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaarten zijn het geworden en zo te lezen heb je een hele gezellige dag gehad en heb je gezellig mt blogvriendinnetjes kunnen kletsen.
Groetjes Anita

Caroline zei

Wat een leuke stempels zijn dit! Hier hou ik van.
Zo te lezen heb je een gezellige dag gehad. Leuk dat je zoveel mensen hebt ontmoet. Altijd leuk om elkaar in het echt te ontmoeten.
Groetjes Caroline

Marfien zei

Je kaartjes zijn top! en als ik lees wat je allemaal weer aangeschaft hebt kun je weer jaren vooruit . . .

Nancy Soetaert zei

Leuk beursdagje zo te lezen.
Die madammekeskaarten vind ik prachtg met de teksten er bij!
veel plezier met al je papier wij gaan daarna genieten van al je crea's!

Martha zei

Hoi hoi Margot,
wat heerlijk he een dagje shoppen op een beurs en je bent goed geslaagd!
Heel leuk deze dametjeskaarten mooi ingekleurd met de markers!
Liefs van Martha

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Erg leuke kaartjes heb je met de dame gemaakt.

Valerija zei

Beautiful cards with wonderful images.
Valerija xx

Sarah zei

Die felle H2o kleuren zijn mooi!
Toffe reeks en hopelijk kan je dit weekend aan de slag met je spullen!
Xxx

KarinsArtScrap zei

Margo hele mooie kaarten, super
Gr Karin

Maria V zei

Dat klinkt als HEEL gezellig. Daar wordt je toch blij van. Je kaartjes zijn prachtig en nu dus even wachten op jouw volgende creaties. Fijn weekend.

angeleef zei

Eerst en vooral even zeggen wat een toffe reeks kaartjes die je hier laat zien.
En dan... lijkt het me een hele drukke, maar uiterst gezellige dag die je op de beurs hebt gehad. Eerst die hele oplijsting van wat je allemaal gekocht hebt om dan af te sluiten met dat je nog braaf bent geweest. Wij hobby-isten zijn ook allemaal hetzelfde he ;-)
Ik ben benieuwd om te zien wat je allemaal nog maakt met die nieuwe (en oude) spullen.
Groetjes
**Evi**

karin zei

Zo te lezen was het gezellig op de beurs. Je kaartjes zijn mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

heel mooie kaartje heb je gemaakt. Wat voor speciaal papier is het bij Elke? En het zal wel kriebelen om met je nieuwe spullen aan de slag te gaan. Geniet ervan!
GerJanne

Hetty P. zei

Zo te lezen heb je je goed vermaakt op de beurs, je kan weer aardig aan de slag met je nieuwe spulletjes.
Wat zijn de dameskaarten leuk !!
Groetjes van Hetty

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met deze leuke stempels. Fijn dat je zo'n fijn e dag hebt gehad op de beurs. Groeten Trijntje

ANJA 3D zei

Prachtige dameskaarten. Je bent lekker geslaagd op de beurs. Heerlijk om al die mensen te ontmoeten, Hé.
Groetjes, Anja

Gerrina zei

Je kaarten zijn supermooi! Enne met de beschreven spulletjes moet je echt heerlijk aan de slag kunnen! Ben benieuwd wat er allemaal weer uit je handen komt! Fijn weekend!

Mariken zei

Jouw dametjeskaarten zijn hartstikke leuk! Ik ga zo naar de beurs, ben benieuwd! Zin in..
Fijn weekend en geniet van je nieuwe spulletjes!

Monique zei

Je bent goed geslaagd lees ik wel. Je kaartjes zijn heel erg mooi geworden. Moet ze toch maar eens uit de verpakking halen.
Lieve groetjes Monique

Enny zei

Wauw, wat mooie, elegante dames-kaartjes, super ! En zo leuk, dat je een toffe dag had op de beurs, en zoveel vriendinnen ontmoet hebt ! Ben al benieuwd naar je nieuwe creaties ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Mooie kaartjes, Margo!
En zo te lezen heb je genoten op de beurs!
Groetjes,
Jantine

Angelique zei

Prachtige kaarten heb je met de elegante dames gemaakt. Wat een heerlijk verslag van de beurs, het is wel duidelijk dat je een geweldige dag hebt gehad.
lieve groetjes Angelique

Doris knippenenplakken zei

Wauw Margo wat een mooie dames kaarten heb je gemaakt !
Super mooi van kleuren ze zijn alle drie top hoor wat mij betreft .
Leuk dat je het gezellig had op de beurs . Denk dat ik naar de beurs ga in september naar Den Bosch .
Groetjes Doris

Nota Bene zei

Prachtige kaartjes! En de beurs klinkt echt heel gezellig.
Groetjes, Nele

Cindy Gay zei

I love these images Margo!

Colien zei

Wat een mooie serie kaartjes! En je beursbezoek klinkt goed, gezellig om zoveel mensen te ontmoeten.
grtz.Colien

Margreet zei

Wat een mooie kaartjes met die elegante dames, Margo!
Jij hebt genoten van je beursdagje...leuke mensen ontmoet....toffe spulletjes gekocht!
xxx Margreet

Danoesja zei

Hoi Margo
Eindelijk lukt het om weer even bij je rond te kijken en te reageren, twee dagen na de beurs wilde mijn lijf nml niets meer maar het gaat weer wat beter, ik vond het superleuk en gezellig jullie te ontmoeten en even te kletsen en hopelijk zien we elkaar nog eens op een beurs of ooit bij Nicole.
Je kaartjes met deze dames vind ik echt geweldig mooi, je bent ook zo thuis in diverse stijlen, geniet van al je aankopen en het maken van mooie creaties ermee.
Liefs, Danoesja