dinsdag 23 mei 2017

Just for you


Hoi iedereen,

vandaag een bloemetje voor jullie, om een lief gebaar te stellen op deze weeral droeve dag ! 
Te vreselijk om te bevatten ! 
Onze puber gaat binnen 2 weken naar een concert van Little Mix en gaat dan ook na het concert buiten op ons wachten, als het allemaal doorgaat.
Wat moet je daar nu mee als ouder ???
Je wil je kind dit niet ontzeggen want ze kijken er al zo ontzettend lang naar uit, maar het zal toch met een heel erg klein hartje zijn ....

Liefs
Margo

28 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Prachtige kaart! Het is inderdaad vreselijk wat er gebeurd is. Lijkt me lastig als moeder je kind te laten gaan....Maar je kunt ze niet in huis houden. groetjes Joanne

Gerrina zei

Nog steeds blijf ik erbij dat ik me niet laat beperken door een paar gekken, maar idd; met een klein hartje af en toe...
Mooie kaart; daar vrolijkt iedereen van op! Groetjes, Gerrina

Valerija zei

Such a sweet card! I love it!
Valerija xx

Cindy Gay zei

Very classy card!

Ans Gilbert zei

ja, wat vreselijk, ik kan me zo goed voorstellen, dat je bang bent, maar tuis houden..moeilijk hoor!
gr.Ans

Ellen zei

Ongelofelijk hè?! Je moet er inderdaad niet aandenken dat het jouw kind is dat naar een concert gaat en dat jij als ouder staat te wachten en dat er dan zoiets gebeurt! Te afschuwelijk. Ga zelf in juli naar een concert van Coldplay en moest ook even slikken toen ik dit hoorde. Gelukkig zijn dit soort dingen uitzonderingen. Mooie kaart trouwens.

Eri zei

Mooie kaart Margo. Het is heel erg dat dit weer gebeurd is, je moet er niet aan denken dat jou kind daar bij zou zijn, maar je kunt ze niet binnen houden. En maar hopen dat er daar niet zo'n gek rond loopt.
Groetjes, Eri

Claudia's kaartjes zei

Leuke kaart. Heel mooi.

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Margo,ben ook een beetje van slag.Gr.Joke

lenywim35 zei

Ik denk dat iedereen van slag is. En weet je dat dat de bedoeling is ????
Maak mooie kaartjes en geniet samen met je dochter enhaar vriendinnen. Ik aanvaard je kaartje graag. Vandaag is onze 59e trouwdag.
Dank je wel Margo grts leny

Angelique zei

Erg hè? Zo triest al die jonge mensen die zo hadden genoten. Het gaat maar door en dan laat je je kinderen met een zwaar hart gaan. Dank je wel voor de prachtige kaart aan ons allemaal.
lieve groetjes Angelique

Hetty zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Wat een dilemma heb je als ouder met dit soort zaken.
Je kan ze niet tegenhouden ...
groetjes Hetty

Je@net zei

Een prachtige kaart, Margo!

Sylvia zei

Superleuke kaart,Margo.De bloem is heel mooi.

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Prachtig kaartje Margo....zo mooi die bloem en ook de tekst is heel mooi...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Ja, vreselijk hè? Maar je kunt je niet door angst laten leiden. Is ook een slechte raadgever. Maar ik begrijp je wel.
Je kaart is heel mooi!
GerJanne

Yvette zei

Prachtige kaart Margo! Mooie lay-out. We mogen ons niet laten beperken door die gekken. Maar inderdaad soms wel met een klein hartje. En als ouder is het zeker niet gemakkelijk.
grtjs,
Yvette

Jantine zei

Mooie kaart. En het is inderdaad verschrikkelijk, zo triest.
Sterkte ook straks met je eigen puber. Dan denk je er toch aan...
Groetjes
Jantine

Maria V zei

Prachtige kaart. De angst wil je niet overbrengen naar je kinderen, maar wat er gebeurd is kom toch wel binnen. Echter als wij onze kinderen hier minder ruimte door geven hebben de plegers wel hun zin. Succes.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart
Groetjes, Anja

Beisforbeauty zei

Heel mooi gedaandere. En snap je als mama heel goed

Gr cindy

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi kaartje Margo !
Ja idd zou ook schrik hebben en heb nu al schrik om in grootsteden te wandelen . Maar we mogen er niet aan toegeven aan die gekken. En snap je volledig mijn kinderen zijn al het huis uit maar toch he ....
Groetjes Doris

martine zei

Wat een super mooie en knappe kaart heb je gemaakt Margo
fijne zonnige groetjes van martine

Mrs A. zei

I love the big bold flower on your card. Hugs Mrs A.

Margreet zei

Prachtig kaartje, Margo!
Ik snap je angst heel goed, maar denk dat het heel moeilijk is om daarvoor je kind dit concert te onthouden. Maar ik voel met je mee hoor!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

mooie kaart!
de aanleiding natuurlijk helemaal niet! Ik hoop dat je dochter geniet van haar concert! We mogen ons niet helemaal laten afschrikken, straks durven we niets meer, en ligt heel het leven lam, ... Duimen voor veel meer liefde voor mekaar! Just for everybody!

Sarah zei

Wat lief van je!
Ik ben er ook van aangedaan....

Martha zei

Hoi hoi Margot
Ja das heel moeilijk ben ik begrijp je bezorgdheid
Sterkte met dit alles
Heel mooi je kaartje
Liefs van Martha